Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'?
+7
Robby Malfliet
Ivan De Ridder
Guy Michiels
gilles.vanovenberghe
Jeffrey Benoot
david deman
Beelens Pascal
11 plaatsers
Auteur
Bericht
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? zo feb 12, 2012 11:59 am
Halloooow
in julli ben ik 14 dagen in de omgeving van Rainbow,en zou toch wel eens een bezoeksken willen brengen naar dit 'berucht' water... weet iemand,als je daarnaartoe gaat,kan je daar het water eens zien? of geraak je daar nie zomaar binnen,en kan je eventueel iemand contacteren vandaar,om eens af te spreken? en eventueel een klapken doen om in de toekomst een stek te reserveren? oja,nog iets ..waar ligt da ergens,please?iemand daar een adres van?..of isdit een publiek geheim alé,vooruit,op veurhand ,thanx!! grtzzzzzz
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? zo feb 12, 2012 12:06 pm
33125 Hostens La Cité eens ingeven in google maps en dan ga je het vinden daar in de buurt rechts van dat dorpje. Je moet er infeite naar toe rijden als je er wil vissen
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? zo feb 12, 2012 12:13 pm
Ze spreken daar af op het bankje aan de kerk, daar gaan ze u zat voeren en dan blinddoeken. Ze draaien u dan 20 keer rond uw eigen as, zodat je totaal van de wereld niet meer weet. En dan steken ze u in de koffer van een auto, en voeren ze u naar de waterkant. Op die manier geraakt het gewone voetvolk niet aan het water...slechts enkele toegewijde vissers geraken er op deze manier op.
Veel succes Pascal...
Ik zou zeggen, ga er zeker eens naar toe als je toch in de buurt bent. Zou ik ook doen. En wie weet kan je er een sessie boeken hé. En eens je op de lijst staat....
Grtzz
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? zo feb 12, 2012 3:45 pm
Jeffrey Benoot schreef:
Ze spreken daar af op het bankje aan de kerk, daar gaan ze u zat voeren en dan blinddoeken. Ze draaien u dan 20 keer rond uw eigen as, zodat je totaal van de wereld niet meer weet. En dan steken ze u in de koffer van een auto, en voeren ze u naar de waterkant. Op die manier geraakt het gewone voetvolk niet aan het water...slechts enkele toegewijde vissers geraken er op deze manier op.
Veel succes Pascal...
Ik zou zeggen, ga er zeker eens naar toe als je toch in de buurt bent. Zou ik ook doen. En wie weet kan je er een sessie boeken hé. En eens je op de lijst staat....
Grtzz
da is a goei Zors...doe mij denken aan vroeger ....
thanx,David&Jeff!! grtzzzz
gilles.vanovenberghe
Aantal berichten : 26 Leeftijd : 32 Woonplaats : Zomergem Hobby’s : Karpervissen Registration date : 08-12-11
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? zo feb 12, 2012 4:16 pm
Beste Pascal,
Ik zit namelijk nu zelf in de regio van Rainbow voor 6 maanden. Ben er al enkele keren geweest. De eerste keer zonder succes maar de keer erna kreeg ik toch iemand te pakken waar ik dan een half uurtje heb mee staan praten. Jammer genoeg was het al 7uur en viel de donker goed in dan. Dus een ronde ofzo heb ik niet kunnen doen.
Heb wel de nodige gegevens van de dame gekregen en gevraagd of het ook mogelijk was voor eventueel een weekend. Ze zei dat dit mogelijk was en rade me aan om af en toe eens te bellen, er vallen namelijk af en toe reserveringen weg door ziekte, en als je dan geluk hebt... Maar aangezien ik volgende week eerst een weekje naar België ga heb ik nog niet gebeld. Erna ben ik wel van plan om te bellen.
Dus zeker de moeite waard om eens te gaan luisteren... Als je meer wilt weten moet je het maar vragen.
Beelens Pascal
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? zo feb 12, 2012 8:29 pm
Thanx a lot Gilles !! grtzzzz
Guy Michiels
Aantal berichten : 199 Leeftijd : 44 Woonplaats : meerhout Hobby’s : vissen, gitaar spelen Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? zo feb 12, 2012 9:44 pm
Als je daar iemand te stekken krijgt, wat maakt het dan dat een eventuele toekomstige klant er eens een rondje doet? Daar doen ze alleen maar voordeel mee. Tis tenslotte geen museum waar je inkomt moet betalen he...
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? ma feb 13, 2012 3:58 pm
Guy Michiels schreef:
Als je daar iemand te stekken krijgt, wat maakt het dan dat een eventuele toekomstige klant er eens een rondje doet? Daar doen ze alleen maar voordeel mee. Tis tenslotte geen museum waar je inkomt moet betalen he...
Het zal de eigenaars worst wezen om een toekomstige klant rond te leiden / aan te trekken. Gelukkig maar ook, het is niet het zoveelste kermis-betaalsop zoals er toch wel wat zijn. (ik spreek niet in het algemeen hé!) Je zal ook raar of zelden (denk zelfs geen) geadverteerde reclame over Rainbow aantreffen. Ze hebben het helemaal niet nodig, het fenomenale bestand / de mond op mond reclame / foto's in mag's etc... zorgt er vanzelf voor dat er steeds 2 jaar op voorhand alles volboekt is...
Grtz, I.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? ma feb 13, 2012 4:46 pm
Wa moet ik mij voorstellen bij "mond OP mond-reclame" Ivan?
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? ma feb 13, 2012 5:39 pm
Robby Malfliet schreef:
Wa moet ik mij voorstellen bij "mond OP mond-reclame" Ivan?
Ik ben blijkbaar nog in de sfeer van de laatste E.H.B.O. training blijven hangen...
Grtz, I.
Beelens Pascal
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? ma feb 13, 2012 5:50 pm
Guy Michiels schreef:
Das waar Guy, ma,waar ik aleen tbelangrijkste vind (pour moi ),is als ik eens ter plaatse ga,dagge daar nie voor een gesloten hek,ofzo staat,da zou zielig zijn....daarmee dak voor da ik ginder eens ga,de nodige info/telnummers,probeer te bemachtigen...wa ondertusken gelukt is(Gilles ).. mijn doel is,om toch isj once in my life daar gevist te hebben....en daarmee ga ik tot ginder zelf isj.. bedankt allen om de reply's! grtzzzzzz
Marc Dhaene
Aantal berichten : 191 Leeftijd : 59 Woonplaats : lebbeke Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ........... Registration date : 30-10-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? do feb 16, 2012 7:51 am
idd reklame moet men over dit complex echt ni meer maken man amai,ge moogd morgen geen boekje meer open doen of het is al rainbow wat de klok slaagt het is of er ergens anders meer grote vissen zwemmen heb ik de indruk.....denk zelfs dat "dag allemaal" ook is wa foto's gaat plaatsen een van dezer dagen Mss een idee voor het volgende vbk-boekje:welke" rainbowvis" heeft de laatste tijd het meest in de boekjes gestaan?? voor de winnaars is er exclusief een fotosessie geboekt met desbetreffende vis he mannen.....jiplaaa
Guy Michiels
Aantal berichten : 199 Leeftijd : 44 Woonplaats : meerhout Hobby’s : vissen, gitaar spelen Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? do feb 16, 2012 9:21 am
En de pfaffs geven acte de presence!
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? do feb 16, 2012 9:35 am
speur ik hier een klein beetje jaloezie?? nu rainbow is niet het gemakkelijkste water ... en er word soms goed gevangen maar ook enorm goed geblankt, dus iedereen die succes boekt (op gelijk welk water) heeft het recht om in een boekje te staan .... en iedereen maakt die keuze voor zichzelf (dus wijs niet met de vinger aub) dat het niet gemakkelijk is om er te vissen is waar, maar met wat moeite doen lukt het misschien wel ...succes aan iedereen die er gaat vissen (nu of in de toekomst!!)
Marc Dhaene
Aantal berichten : 191 Leeftijd : 59 Woonplaats : lebbeke Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ........... Registration date : 30-10-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? do feb 16, 2012 10:33 am
@ tommy, nee vriend totaal geen jaloezie hoor.het water spreekt me ni echt aan (en da meen ik) maar je kan er niet omheen dat het tegenwoordig al rainbow is wat de klok slaagt....tot vervelens toe eigelijk.er huizen idd zeer mooie en vooral grote vissen maar om te zeggen dat rainbow nu "HET" water is ...dat laat ik in het midden hoor.en idd de moeilijkheidsgraad is er groot maar dat heb je op andere wateren ook wel hoor,ongeacht de grootte ervan !! ik zoek dan liever de nog wat ongekende wateren op waar ook echt grote biggen vertoeven en waar de moeilijkheidsgraad ook ni van de poes is .....sommige rainbowgangers van het forum hier kunnen dit wel bevestigen nu ja,ieder zijn ding natuurlijk he.....
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? do feb 16, 2012 7:57 pm
tja .... vroeger was het du der, orient en cassien nu zijn het andere waters he!? die de kroon spannen ... ieder zen ding en heb daar respect voor ...
Robin Vercruyssen
Aantal berichten : 148 Leeftijd : 32 Woonplaats : Oordegem Hobby’s : Vissen wat anders? Registration date : 06-11-10
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? do feb 16, 2012 8:36 pm
Tis maar waar ge de grens trekt hé.. Vroeger was iedereen aan het zagen dat het forty news volstond met vissen van Feuilette, nu staat het vol met vissen van Rainbow. Voor mij geen enkel probleem, al heb ik toch liever openbare vissen in het "Forty news". Iedereen weet al dat er enorm veel grote vissen zwemmen op rainbow. De mensen die er vissen steken ongetwijfeld enorm veel moeite in hun visserij maar het lijkt allemaal zo onreeël, als je dan zelf een onbekende veertiger vangt waar je enorm veel moeite hebt moeten voor doen valt dit voor velen in het niets, want khoor ze al denken "mijne maat heeft op rainbow 6 veertigers en 2 vijftigers gevangen". Er zijn gewoon altijd van die mensen dat het niet in de juiste context kunnen zien.. Zolang het niet overdreven word in de magazines heb ik er totaal geen problemen mee. Trouwens enorm veel respect voor die mannen die er succesvol kunnen vissen!!! Ooit zou ik er trouwens ook graag heengaan Is trouwens tegen niemand persoonlijk gericht voor de duidelijkheid hé
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? do feb 16, 2012 8:46 pm
Heb er geen problemen mee dat Rainbow zo Hot is. Maar er is altijd een tijd van komen en gaan, vroeg of laat geraakt Rainbow ook wat op de achterban, al zal dat wss nog heeeeeel lang duren. Maar ik ben er zeker van dat je met de tijd, veel makkelijker op het water zal geraken. Eens de grote jongens het daar allemaal wat gezien hebben...
Grtzzz
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? do feb 16, 2012 9:20 pm
kan mij volledig aansluiten bij robin en jeffrey
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? do feb 16, 2012 9:40 pm
leven en laten leven zij men grootmoeder altijd ...
Guy Michiels
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'? vr feb 17, 2012 1:07 pm
Ik zou er gewoon graag eens gaan omdat het ook zo een schandalig mooi water is. Al die eilanden en inhammen... Dikke vissen zijn mooi meegenomen. En veel van die tijdelijke dikke-vissen -putten hebben niet zo veel karakter. Alhoewel Cassien...
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'?
Rainbow Lake,kan men dit water eens 'bezichtigen'?