Onderwerp: Nog eens Frankrijk ? ma apr 07, 2008 9:25 am
Hoi Carpsalooners ,
Wou eens vragen of er niemand is , die met mij eens naar Frankrijk zou willen gaan ? Heb zelf al twee keer naar Frankrijk geweest met het vrouwken op Betaalwaters , maar van als de kindjes er gekomen zijn komt het er niet meer van ! En alleen gaan naar Frankrijk , dat zie ik niet zitten ! Hoor het wel .
Mvg waldo
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? wo apr 09, 2008 10:04 am
Gaan wel makker, maar de tijd vinden is het probleem. Er staan al 2 trips naar france in de agenda voor dit jaar
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? wo apr 09, 2008 10:07 am
Dag Tommy,
Dat moet daarvoor dit jaar niet zijn he ! Volgend jaar kan ook he ! Als het kan niet te ver in Frankrijk !
Mvg waldo
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? wo apr 09, 2008 10:43 am
ok makker we zullen is samen gaan, wat is niet ver voor jou?? 3 a 400kg is da te doen (of te ver?)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? wo apr 09, 2008 11:00 am
Hoi Tommy,
Eerst en vooral bedankt dat je met mij eens naar Frankrijk wil ! 300 - 400 km dat is ok ! Had je al een water in gedachten ?
Mvg waldo
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? wo apr 09, 2008 11:06 am
water genoeg makker ja waarom niet he, je bent nen toffe pee dus
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? wo apr 09, 2008 11:11 am
Een toffe pee , dat weet ik niet zulle ! Je kent mij enkel van op het internet he ! Skylake fisheries is dat ver ?
Mvg waldo
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? wo apr 09, 2008 11:15 am
nee Sky is niet verder dan 400km en is heel intresant!!
ik ga er in Juli naartoe, met enkele gasten van hier opt forum ....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? wo apr 09, 2008 11:23 am
Wat zou de beste periode zijn om te gaan ?
Mvg waldo
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? wo apr 09, 2008 11:30 am
Mei tot eind Okt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? di jun 10, 2008 6:41 pm
Yep de mannen ! Het staat sinds gisteren vast , in November ga ik met de vrouw voor een paar dagen gaan vissen op een privewater in Frankrijk ! Van 8 tot 11 November ! Het is geen bekend betaalwater zulle ! Het is nog maar een jaar open ! Vissen tot ongeveer 23 kilo kan je er vangen !
Mvg waldo
De Poorter David
Aantal berichten : 69 Leeftijd : 46 Woonplaats : Niel Hobby’s : pc,vissen en kindjes Registration date : 28-03-08
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? wo jun 11, 2008 2:43 pm
waldo schreef:
Yep de mannen ! Het staat sinds gisteren vast , in November ga ik met de vrouw voor een paar dagen gaan vissen op een privewater in Frankrijk ! Van 8 tot 11 November ! Het is geen bekend betaalwater zulle ! Het is nog maar een jaar open ! Vissen tot ongeveer 23 kilo kan je er vangen !
Mvg waldo
met een tentje of een huisje gehuurd ???
en welk water is het juist??
ik zoek ook elke keer iets dat intressant is voor mijn madam en de kids
eind juli ga ik naar viledon ik heb daar de gite gehuurd
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? wo jun 11, 2008 4:47 pm
Indien er geinteresseerden zijn om volgend jaar eens samen een frankrijk trip te ondernemen, ik heb ook steeds interesse
Grt Tom
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? wo jun 11, 2008 5:01 pm
Is genoteerd Tom
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? zo okt 05, 2008 11:09 am
Nog een goeie maand en we gaan naar Frankrijk ik en de vrouw . Ik kijk er ongeloofelijk naar uit ! Het is wel een korte trip , maar we gaan er dubbel en dik van genieten zulle ! Hopelijk valt het weer nog mee , zodat we meer kans maken op vis !
Mvg waldo
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? zo okt 05, 2008 12:14 pm
succes Waldo!!
zit ook van 7 tot 11 november in france...
Idd,hopelijk is het water nog minstens 10 ' !!
grtn
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? zo okt 05, 2008 12:19 pm
Alvast succes mannen. Hier is het ook aftellen geblazen. Vrijdag zijn Piker en Ik weg!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? zo okt 05, 2008 2:54 pm
kleen schreef:
succes Waldo!!
zit ook van 7 tot 11 november in france...
Idd,hopelijk is het water nog minstens 10 ' !!
grtn
Hahaha ik zit ook in france dan
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? zo okt 05, 2008 3:37 pm
ook succes e makker!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? zo okt 05, 2008 4:05 pm
thx makker, kga men best doen
Guy Michiels
Aantal berichten : 199 Leeftijd : 44 Woonplaats : meerhout Hobby’s : vissen, gitaar spelen Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? zo okt 05, 2008 5:17 pm
Tjonge tjonge die voorpret voor een buitenlandse sessie!!! Als een kind op de vooravond van Sinterklaas! Vrijdag gaan we ze eruit sleuren he Berre!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? zo okt 05, 2008 5:34 pm
Succes mannen !
Mvg waldo
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nog eens Frankrijk ? zo okt 05, 2008 6:01 pm
piker schreef:
Tjonge tjonge die voorpret voor een buitenlandse sessie!!! Als een kind op de vooravond van Sinterklaas! Vrijdag gaan we ze eruit sleuren he Berre!
Tis altijd leuk om te kunnen uitkijken naar de volgende trip (ik vis alleen nog in het buitenland) dus met 4 a 5 trips op een jaar kijk er er nog meer naar uit ....
Succes iedereen, en vang ze
Gregory Depoutre