Onderwerp: Prijzen van betaal waters in Frankrijk do aug 21, 2008 9:16 am
Ik ben is wat gaan rond neuzen op verschilende sites die karper trips organiseren
En ben tot de conclusie gekomen dat de prijzen een klein beetje varieren tussen de €275 en €350 (en veel van deze is geen eten inbegrepen in de prijs) Dus dan vind ik de €250 voor het vissen op skyLake niet veel (en voor een €100 extra heb je ook een week eten).
Dit is nu niet (aloewel) promotie, maar als ge dan hoor zo duur!!! dan vind ik dit wel nog meevallen!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prijzen van betaal waters in Frankrijk do aug 21, 2008 9:32 am
Sky Lake is zeker niet duur in vergelijking en als ge dan hoort dat Tommy voor de drankt zorgt , wat moet een mens nog meer hebben !? Thanks Tommy
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prijzen van betaal waters in Frankrijk do aug 21, 2008 9:38 am
ahzo ik voor den drak zorgen!! dat had je gedacht nee meer zonder zever.
Onderwerp: Re: Prijzen van betaal waters in Frankrijk do aug 21, 2008 9:38 am
nee idd skylake is dan niet zo super duur. Het enige wat ik een beetje minder vind is het aantal vissen per week. Op de meeste betaalwaters kom je per week uit op zo'n 40 vissen terwijl ik vermoed dat je op sky al blij mag zijn met nen vis of 10.
grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prijzen van betaal waters in Frankrijk do aug 21, 2008 9:54 am
Ja Kristof maar als ge dan de foto's ziet van die vissen op Sky Lake echt mooie vissen tussen , dan moet ik er echt geen 40 vangen , ben al tevreden met heel wat minder , aantallen liever op een wedstrijd maar dit is iets heel anders . Trouwens het is aan ons om te bewijzen dat er misschien toch meer gevangen kan worden ! Zo niet , het zal toch een fijn sessie worden , daar zorgen we wel voor ! Grtzz Benny
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prijzen van betaal waters in Frankrijk do aug 21, 2008 9:55 am
Tja 10 vissen is voor den eene persoon goed en voor den andere is dat niet goed!! nu vang ik liever 10 goeie vissen (15kg+) dan 40 knollen van 10kg. de uitdaging en moeten werken voor je vissen, is bij nog altijd belangrijk. daar leer je veel meer uit, daan 40 vissen te vangen op een week. ieder zijn ding natuurlijk, maar je kunt op sky best wel goed scoren als ge weet waar ge mee bezig bent.
Als ik dan moet kiezen tussen 4 of 5 vissen, van deze schoonheid
of 40 knollen met papagaaibekken of 40 vissen van BB te vangen (no offence Zors of gelijk wie dan ook die naar BB gaat) dan weet ik het wel. aantal vissen is niet belangrijk, voor mij persoonlijk!!
Ps nu ben ik weg gasten, see ya sunday
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prijzen van betaal waters in Frankrijk do aug 21, 2008 10:34 am
heb toch wel ondervonden als je rechtstreeks via de eigenaar kan boeken dat dit toch goedkoper is, vind persoonlijk dat die gasten makkelijk hun geld verdienen, daaro dat ik indien mogelijk altijd zal proberen boeken via eigenaar zoals mez savary
grtz
Jurgen Perdaen
Aantal berichten : 21 Leeftijd : 50 Woonplaats : Temse Hobby’s : Karpevissen, what els Registration date : 29-05-08
Onderwerp: Re: Prijzen van betaal waters in Frankrijk do aug 21, 2008 11:00 am
Skylake is kei goe, en de prijs is niet te veel. en zoals Tommy zegt een uitdaging, en als je boekt via hem kost je dat geen euro meer. hij verdiend daar niets op dit is geen zever dat ik vertel (hij is geen profiteur, zoals somige denken) Tommy helpt alleen de eigenaar ermee omdat hij 100% achter skylake staat.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prijzen van betaal waters in Frankrijk do aug 21, 2008 11:49 am
@ jurgen -> ik denk niet dat iemand Tommy hier een profiteur ofzo noemt. Benjamin duid er enkel op dat als je (wat niet bij alle btw's kan) rechtstreeks bij de eigenaar boekt ipv via fisherman of weet ik veel dat u dat wel wat geld kan besparen.
Voor de rest vind ik de karpers nu niet zo mega super mooi. Oke ge hebt er ferme tussen zitten, maar dat zijn er maar een paar zoals die op elk betaalwater rondzwemmen.
Om die 40 vissen te vangen zul je ook moeite moeten doen, want vanzelf gebeurt er nergens iets. Elk betaalwater zit immers vol met veel en vaak nog dikke vissen om zo de voedselneid hoog te houden en de dressuur te beperken, maar werken voor uw vis zul je overal moeten doen. Das op skylake net hetzelfde. Die 40 vissen da je vangt zullen belange allemaal geen guppen zijn. Waarschijnlijk zal de helft zelfs mooiere exemplaren zijn. Ma das altijd af te wachten natuurlijk.
Nu snap ik ook wel dat Tommy reclame voor skylake wil maken. Hij is tenslotte ook promotor voor België. Maar een beetje realiteit mag ook wel vind ik. Tis nu niet het aards karperparadijs zoals hij het voorstelt eh. Ben er nog niet geweest, maar het lijkt me gewoon een betaalwater zoals een ander. Allee das mijn mening. Trouwens voor zoveel geld wil ik wel meer dan 10 vissen vangen hoor, want laat ons eerlijk zijn tis toch een smak geld voor een weekje vissen.
Ben zelf niet zo'n voorstander van een betaalwater, maar begrijp wel dat sommige mensen daar nu liever willen vissen, bv ivm een vriendin die wil douchen etc.
Allee das mijn mening eh. Kwens iedereen dat er graag vist veel succes daar, maar dit moest er toch ff uit. Ik hou wel van een no nonsens forum zoals dit was aangekondigd, maar vond dat dit wel meer naar een reclame campagne voor skylake begon te ruiken. Kzal wel veel tegenwind krijgen waarschijnlijk van sommige mensen, maar ben er zeker van dat ik niet de enige ben die hier zo over denkt. Heb op zich niks tegen reclame enzo, maar teveel is teveel eh.
grtz
Kristof
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Prijzen van betaal waters in Frankrijk do aug 21, 2008 2:49 pm
Idd elke zijn mening Kristof en zolang we die van elkaar respecteren zal dit forum top zijn! Niemand is gelijk en denkt hetzelfde he, tzou anders nogal saai zen
Grt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prijzen van betaal waters in Frankrijk do aug 21, 2008 7:27 pm
idd kristof dat is wat ik wou zeggen!! weet wel dat tommy daar niks aan verdiend maar tommy is gn fishermanholiday's, carpconsult,... en om eerlijk te zijn vind ik 250 euro voor een week wel meevallen ze als je ziet wat daar rond zwemt... ge hebt waters waar ge toch een serieus stuk meer betaalt voor een week heron lake, fox lake, meer waar free korda dvd is opgenomen om er maar enkele te noemen!
grtz
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Prijzen van betaal waters in Frankrijk do aug 21, 2008 7:52 pm
Tgoh ja,promotie of niet,ieder kiest nog altijd zelf of hij gaat of niet hé.Ik heb zowat ook men vooroordelen over betaalwateren.Natuurlijk mag je het ene betaalwater niet met het ander vergelijken.Ik heb vooral problemen met dat je je eigen ding niet voor de 100 procent mag doen.Je moet al zoveel naar mensen luisteren en je schikken en voor mij is een hobby iets waar je volledig vrij in bent.Wat je dus op betaalwateren totaal niet bent.Mijn bescheiden mening althans. vele groeten,Bart
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prijzen van betaal waters in Frankrijk zo aug 24, 2008 9:55 pm
Repect ieders menig maar of ik nu reclame maak of niet, maakt geen reet uit (is nog aan iedreen om zelf de keuze te maken). ik weet waar ik over spreek, en daar is nu het laatste over gezegt, ik weet waar ik de komende jaren ga vissen.
En dat het geen mooie vissen zijn, tja ieder zijn goesting he!! maar ze zitten vol met karakter!!! en ze zijn niet zomaar te vangen, dat heb ik de laatste 3 nachten ondervonden. geen biep gehad, maar dat vind ik net de uitdaging.
SkyLake is niet het water maar één van de, betere als je wat uitdaging wil .... Niemand is verplicht om naar sky te gaan, tis gewoon een optie om te overwegen!
en over de 10 vissen op de week (maar vangen) als je het catch report in de gaten houd!! zou je nu zien dat er iemand zit die op 2 dagen al 13 vissen heeft gevangen
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Prijzen van betaal waters in Frankrijk