Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

nash prijzen rijzen de pan uit.

Ga naar beneden 
+8
Ludovic Hollevoet
ben vermoesen
bart polyn
rene de schepper
Robby Malfliet
Ivan De Ridder
Tony Lemmens
verlinden michel
12 plaatsers
AuteurBericht
verlinden michel

verlinden michel

Man Aantal berichten : 286
Leeftijd : 56
Hobby’s : karpervissen en fietsen
Registration date : 22-03-09

nash prijzen rijzen de pan uit. Empty
BerichtOnderwerp: nash prijzen rijzen de pan uit.   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimeza sep 03, 2011 7:09 pm

vandaag bij den bever geweest .ik wou een nieuwe tent kopen (dubbel top proffesional) omdat ik zo tevreden was van mijn vorige tent ook een dubbel top 1 men oude model wou ik dezelfde.mijne maat had vorige maand ook een gekocht bij den bever voor 329 euro.dus ik naar daar wat bleek nu dezelfde tent kost nu 389 euro even van opslag gesproken.ik naar den eddy (den baas) met de vraag hoe dit komt.hij wist mij te zeggen dat deze tent al twee keer was opgeslagen in nog geen jaar tijd.in maart van dit jaar werd ze verkocht voor 280 euro in juli voor 329 en nu vanaf september voor 389 euro .ook wist hij te vertellen dat er voor nieuwejaar nog een opslag gaat komen op de tenten van nash.ik hoop dat ze bij nash niet den toer op gaan zoals bij fox een paar jaar geleden die dachten ook dat ze alles konden.en zie waar ze nu staan.bij nash zeggen ze dat de transport en productie kosten zijn gestegen .op 6 maand 109 euro op een product das geene kleine opslag als ge t'mij vraagt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tony Lemmens

Tony Lemmens

Man Aantal berichten : 133
Leeftijd : 48
Hobby’s : Karpervissen it's A way of life!
Registration date : 19-06-10

BerichtOnderwerp: Gekocht   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimeza sep 03, 2011 7:30 pm

Heb je ze gekocht Michel?
verlinden michel

verlinden michel

BerichtOnderwerp: nash prijzen rijzen de pan uit.   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimeza sep 03, 2011 7:50 pm

ja na lang twijfelen.
Ivan De Ridder

Ivan De Ridder

Man Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel
Registration date : 23-12-08

BerichtOnderwerp: Re: nash prijzen rijzen de pan uit.   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimeza sep 03, 2011 9:00 pm

michel v schreef:
ja na lang twijfelen.

Voila, Nash rules! Smile

't Ja Michel, je werkt zelf in het transportwezen hé, gij met uw opslag vragen altijd... Nu zijn het je eigen luizen die bijten.... lollll!!!! Cool

Grtz,
I.
http://www.ccmoore.be
Ivan De Ridder

Ivan De Ridder

Man Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel
Registration date : 23-12-08

BerichtOnderwerp: Re: nash prijzen rijzen de pan uit.   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimeza sep 03, 2011 10:05 pm

michel v schreef:
ja na lang twijfelen.

laat me raden : 10 seconden?

Grtz,
I.
http://www.ccmoore.be
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: nash prijzen rijzen de pan uit.   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimezo sep 04, 2011 8:01 am

Ivan De Ridder schreef:
michel v schreef:
ja na lang twijfelen.

laat me raden : 10 seconden?

Grtz,
I.

Laughing

Michel heeft chance dat hij met ne camion rijdt, want met het gewicht van de meeste Nash tenten kunt ge die wel gebruiken! lol!

Kheb de nieuwe Titan gehad vandejaar en da was echt nie te doen als ge een eindje moest stappen met uw materiaal. pale
rene de schepper

rene de schepper

Man Aantal berichten : 24
Leeftijd : 61
Hobby’s : karpervissen,dartsen,jupiler
Registration date : 26-12-08

BerichtOnderwerp: prijzen nash   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimezo sep 04, 2011 8:20 am

Laughing broeder ge weet dat toch dat het niet kevin nash is maar kevin cash!!!! Wink
bart polyn

bart polyn

Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 43
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

BerichtOnderwerp: Re: nash prijzen rijzen de pan uit.   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimezo sep 04, 2011 9:26 am

schepperken schreef:
Laughing broeder ge weet dat toch dat het niet kevin nash is maar kevin cash!!!! Wink
Very Happy Very Happy Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: nash prijzen rijzen de pan uit.   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimezo sep 04, 2011 9:31 am

Hi,

schepperken schreef:

Oh ja ? ? ?
En Korda of Fox of Matrix of Solar of . . . zijn gratis, zeker ? ? ?

Ik vind AL die Engelse merken schandaleus duur voor wat ze verkopen.

Cheers,
Cool Cool Cool
Michel
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: nash prijzen rijzen de pan uit.   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimezo sep 04, 2011 10:01 am

Niemand verplicht de mensen om die dure spullen te kopen hé.
Er zijn genoeg goedkopere merken die degelijke kwaliteit leveren.

Maar ik geef toe dat ik zelf ook de duurdere merken prefereer (Trakker, JAG, Neville en andere consoorten).
Al is het maar voor de goeie klantenservice die ze leveren (indien het nodig moest zijn) en, eerlijk is eerlijk, ook omdat ik er nie de volle pot voor moet betalen.
Op het eind van de dag spendeert elk zijn geld zoals hij het zelf wilt hé... Wink

Maar om even terug te komen op Nash...
Ik meen me te herinneren dat de prijzen voor haken bij de meeste merken (Nash, Korda, ESP etc...) altijd op zo'n €5 - €5.50 per pakje van 10 haken heeft gelegen, en bij de meeste is da nog zo.
Maar vrijdag schafte ik mij enkele pakjes Nash Fang Twister haken aan in Merksplas, en zo'n pakje bleek €6.75 te kosten!
Kheb ze evengoed gekocht hoor, daar niet van want 't zijn heel goeie haken.
En 't moet ook gezegd dat de winkel in Merksplas nu nie echt de goedkoopste is, maar inderdaad was Nash een stuk duurder dan de andere merken!
ben vermoesen

ben vermoesen

Man Aantal berichten : 266
Leeftijd : 47
Hobby’s : karpervissen natuurlijk
Registration date : 14-11-08

BerichtOnderwerp: Re: nash prijzen rijzen de pan uit.   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimezo sep 04, 2011 11:34 am

oeioei en ik dacht nog een nash tent aan te kopen
Ludovic Hollevoet

Ludovic Hollevoet

Man Aantal berichten : 124
Leeftijd : 38
Hobby’s : goalkeeper, carpfishing
Registration date : 07-10-09

BerichtOnderwerp: Re: nash prijzen rijzen de pan uit.   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimezo sep 04, 2011 11:38 am

alles is té duur als men het nieuw koopt.
de dag van vandaag met een beetje geduld vind men alles tweedehands, niet of nauwelijks gebruikt...
heb mij onlangs zo'n titan brolly tweedehands aangeschaft , praktisch niet gebruikt, piketten blonken nog. was toch een 150 euro goedkoper dan de nieuwprijs... en het is met alle materiaal zo é, gelijk met die rvs banksticks waar ook hier op het forum een topic over is, makkelijk te vinden op het net, maar je moet wat geduld hebben.

bye
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 44
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

BerichtOnderwerp: Re: nash prijzen rijzen de pan uit.   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimezo sep 04, 2011 2:43 pm

In de uk zelf kopen scheelt al veel in prijs Wink

Mijn air lite bedchair was nog geen 250 euro incl verzending, wa zou die in den Bever kosten??

Grtzz
verlinden michel

verlinden michel

BerichtOnderwerp: nash prijzen rijzen de pan uit.   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimezo sep 04, 2011 6:11 pm

ik heb ze ook gekocht omdat ik van al mijn andere nash tenten zo tevreden ben.mijnen dubbel top 1 men oud model heb ik nu 5 jaar .in weer en wind mee gestaan 50 nachten per jaar nu begingt hij hier en daar te lekken en wat te scheuren.heb hem indertijd ook bij den bever gekocht voor 180 euro.dus was het logisch dat ik dezelfde wou .dan heb ik ook noch de dubbeltop extreem 2 man voor de lange sessie deze heb ik vorig jaar gewonnen wat een ruimte .ik dacht er dit jaar terug een te winnen maar hoor niks Sad .nee eerlijk ik heb het wel voor de producten van nash maar ze mogen ni overdrijven met hun prijs steigingen.eenmaal per jaar vind ik wel genoeg. Evil or Very Mad
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

BerichtOnderwerp: Re: nash prijzen rijzen de pan uit.   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimema sep 05, 2011 2:14 pm

Al de merken dat gemaakt zijn in china(en dat zijn de meeste Rolling Eyes ) zijn 20% opgeslegen van in januari 2011...en dees omdat de chinezen niet meer voor een hongersloon willen weirken...da verstaak ma al te goe Surprised .....
tprobleem is dat die merken uk op slaan om eventueel nog awa mier winst te maken Crying or Very sad
en wij mogen dan dokken No
http://www.multicatch
david deman

david deman

Man Aantal berichten : 534
Leeftijd : 35
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

BerichtOnderwerp: Re: nash prijzen rijzen de pan uit.   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimema sep 05, 2011 6:07 pm

Twordt idd een beetje heel duur allemaal. Soms zucht ik als ik in de winkel loop en eigenlijk denk waar ben ik mee bezig en voor wat of wie Rolling Eyes
http://www.theboiliefactory.be
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 44
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

BerichtOnderwerp: Re: nash prijzen rijzen de pan uit.   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimema sep 05, 2011 8:14 pm

Tja mannen tis een hobby en da kost nu eenmaal centen he... Het wordt zo duur als je zelf wilt natuurlijk...

Grtzz
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

BerichtOnderwerp: Re: nash prijzen rijzen de pan uit.   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimedi sep 06, 2011 9:38 am

DaTom1980 schreef:
Tja mannen tis een hobby en da kost nu eenmaal centen he... Het wordt zo duur als je zelf wilt natuurlijk...

Grtzz

das indeed uk just...en kpeis da elke hobby,kost,zowiezo...
grtzzzz
http://www.multicatch
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 54
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: nash prijzen rijzen de pan uit.   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimedi sep 06, 2011 4:01 pm

Michel schreef:
Hi,

schepperken schreef:

Oh ja ? ? ?
En Korda of Fox of Matrix of Solar of . . . zijn gratis, zeker ? ? ?

Ik vind AL die Engelse merken schandaleus duur voor wat ze verkopen.

Cheers,
Cool Cool Cool
Michel

Oh my god .... pffff niet de doen!!
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: nash prijzen rijzen de pan uit.   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitimedi sep 06, 2011 7:38 pm

het is niet dat de chineze voor geen hongerloon willen werken dat ze zo duur worden tis gewoon omdat ze zoveel brol maken dat ze in belgie zeggen de invoer tax moet omhoog dan zullen de meeste klanten van china wel ergens ander gaan de invoer taxen zijn met min 15% naar omhoog
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: nash prijzen rijzen de pan uit.   nash prijzen rijzen de pan uit. Icon_minitime

nash prijzen rijzen de pan uit.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rodlocks
» Nash haken
» Deconink (Warneton) Braderie prijzen;
» nash bedchair 2P
» Nieuwe Nash produkten voor 2011

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum