heeft hier ook iemand negatieve ervaring met nash haken?
ik vraag dat omdat ik dit weekend een breuk gehad heb met nash haken die gewoon midden door braken
en na rondvraag op mijn thuis water ben ik blijkbaar niet de enige
mvg
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Nash haken ma jun 06, 2011 7:00 pm
heb dat idd met de eerste (of vorige ?) reeks Fang haken verschillende keren voorgehad. Hoe het met de neiuwe serie zit weet ik helemaal niet
David De Cleen
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 46 Woonplaats : Motsel Hobby’s : vissen fitness snowborden Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Re: Nash haken ma jun 06, 2011 8:45 pm
Ik vis met de fang x en heb er nog geen problemen met gehad, je hebt bij elke fabrikant wel eens een slecht lot van haken. als je nog een gesloten pakje hebt even terug brengen naar de winkel meestal nemen ze die terug.
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: Nash haken ma jun 06, 2011 8:57 pm
heb ik nog nooit voor had,wel al eens met de korda haken
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Nash haken di jun 07, 2011 1:33 pm
Terugsturen naar Nash, nie twijfelen Peter. Als ik zo iets voor heb doe ik dat ook altijd, en meestal krijgt ge dan uw goederen terug met nog wat extra's erbovenop ter compensatie van het ongemak. Onlangs met Korda nog meegemaakt toen ik enkele pakjes terugstuurde waarvan de oogjes niet volledig dicht waren.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nash haken di jun 07, 2011 6:16 pm
hoi Robby
ik heb ondertussen een mailtje gestuurd naar nash, alvast bedankt voor de info
mvg
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Nash haken wo jun 08, 2011 8:44 am
Recht naar Engeland gemaild Peter? Hoogstwaarschijnlijk zal Nick Maddix u dan antwoorden denk ik. Goeie gast hoor, en die zal u normaal gezien wel helpen. Kim De Poorter kunt ge misschien ook op de hoogte brengen, aangezien hij ook in het team zit hé.
Indien ge geen antwoord krijgt op uw mail dan moet ge het eens via nick@nashtackle.co.uk proberen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nash haken wo jun 08, 2011 9:08 am
Hoi Robby
Heb ondertussen ook naar het e-mail adres gemaild dat je hebt opgegeven en deze middag ga ik even bij Kim langs
Alvast echt bedankt voor de nodige info
mvg
peter
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nash haken wo jun 15, 2011 7:52 pm
Hoi Robby
kheb ondertussen antwoord gehad vanuit engeland en moet zeggen ben er aardig van verschoten in de positieve zin dan he.
mvg
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Nash haken wo jun 15, 2011 8:21 pm
Ik had niks anders verwacht Peter.
geen lid meer
Aantal berichten : 159 Leeftijd : 44 Woonplaats : f Hobby’s : f Registration date : 27-08-09
Onderwerp: Re: Nash haken di jun 21, 2011 6:04 pm
ik heb er nog geen breuk mee gehad, + punt is dat deze lang scherp blijft tegenover een andere haak, en dit voor een rechte punt (fang x)