Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Rodlocks wo jan 21, 2009 3:44 pm
Yo salooners,
Ik ben op zoek naar kleine rodlocks (achtersteuntjes) voor m'n nieuwste hengels. Voorlopig doe ik het met van die goedkope rubber dingskes, maar ik zoek meer degelijk materiaal om deze hengels in vast te klikken. Ik leg m'n hengels net achter de molen op de achtersteun, en op die plaats is de blank (met japanese shrink afgewerkt) nog zo'n 16mm diameter.
Laat die tips maar komen...
Grtz Ivan
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Rodlocks wo jan 21, 2009 3:48 pm
De nieuwe van ESP zijn echt heel goe Ivan. Kheb mij die ook gekocht voor mijn nieuwe stokken. Speciaal ontworpen voor de modernste types van handvaten (abreviated duplon, Japanese shrink...) Ik heb de mijne meegebracht uit Kessel.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rodlocks wo jan 21, 2009 4:10 pm
Ik heb al jaren deze van solar, en kzou geen ander meer willen!!!
kost wel wa geld, maar tzijn goeie
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Rodlocks wo jan 21, 2009 4:14 pm
Die heb ik ook Tommy. Goe materiaal. Maar den Ivan vroeg naar kleine rod locks, en die van Solar kunt ge nie echt klein noemen hé.
Da zijn Outkast stokken zeker Tommy?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rodlocks wo jan 21, 2009 4:18 pm
net zo als tommy heb ik die van solar. kunje aanpassen naargelang de dikte van u hengels. prijs is rond de 18€ st en zo echt ook niks anders niet meer willen.
grts
jakke
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Rodlocks wo jan 21, 2009 4:21 pm
Ik heb die in 't begin nog 23eu per stuk betaald! Op de VBK beurs had ge er 3 voor 25eu!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rodlocks wo jan 21, 2009 4:23 pm
nee klein zijn ze nie, maar ze zijn wel goe!! Dat zijn idd outkast´s .....
De Tru-Lok Gripper Head van Gardner zijn klein of de nieuwe (iets groter)
Gripper Head
Steven Deschrijver
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 37 Woonplaats : kluisbergen Hobby’s : weekends aan een stuk karperen Registration date : 20-04-08
Onderwerp: Re: Rodlocks wo jan 21, 2009 4:32 pm
die rodlock´s van nash zijn ook goe voor smalle stokken ik gebruik ze voor men 2,5lbs stokken!!!!
maar voor op men rodpod zijn het er van solar!!! die zijn super!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rodlocks wo jan 21, 2009 4:39 pm
trouwens zoals Jakke zij, zo groot zijn ze nie ze!!!
en super sexy
Gast Gast
Onderwerp: NASH wo jan 21, 2009 4:41 pm
De rodlocks van Nash zijn heel goed, het zijn echt klemmetjes, als ik overdag vis laat ik ze zelfs een beetje openstaan, dan zit je toch op uw hengels en 'snachts staan ze helemaal dicht, dan gaat die hengel nergens heen, ze zijn heel goed voor dunne hengels want ze sluiten altijd aan.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rodlocks wo jan 21, 2009 4:46 pm
Bart B schreef:
De rodlocks van Nash zijn heel goed, het zijn echt klemmetjes, als ik overdag vis laat ik ze zelfs een beetje openstaan, dan zit je toch op uw hengels en 'snachts staan ze helemaal dicht, dan gaat die hengel nergens heen, ze zijn heel goed voor dunne hengels want ze sluiten altijd aan.
Bedoel je de Butt Lock Rear Rest Bart????
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Rodlocks wo jan 21, 2009 4:54 pm
Alvast bedankt voor jullie reacties en tips mannen!
Ik had altijd het idee dat die Solar klemmetjes niet klein genoeg konden toegeschroefd worden. Blijkbaar gaat dit perfect, zo op foto te zien.
Binnenkort beurs/opendeur - tijd, dus ik zal ze wel tegenkomen.
Grtz Ivan
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rodlocks wo jan 21, 2009 5:00 pm
de butt lock rest van Nash of de ...
van Solar, kun je zo instellen (voor de heel smalle blanks) slim buts .....
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Rodlocks wo jan 21, 2009 5:22 pm
Gewoon de 4 rondellekes ervan tussen halen en klaar is Kees, smalste stand.
Gast Gast
Onderwerp: LOCK RESTS wo jan 21, 2009 9:14 pm
Yeps die eerste zijn het, werken heel goed.
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Rodlocks wo jan 21, 2009 9:34 pm
heb die ook van solar, klasse product zoals we van solar gewoon zijn ! Zijn idd wel aan de dure kant maar kwaliteit betaal je nu eenmaal .
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rodlocks vr apr 24, 2009 7:12 pm
die steuntjes va solar wil ik okk wel, maar trek je je bankstick of rodpod niet omver als je beet hebt, ik bedoel als ze wa vast staan.... mvg, werner
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Rodlocks za apr 25, 2009 11:49 am
werner schreef:
die steuntjes va solar wil ik okk wel, maar trek je je bankstick of rodpod niet omver als je beet hebt, ik bedoel als ze wa vast staan.... mvg, werner
Als je ze goed geregeld hebt , je kan ze zelf regelen dmv moertjes ga je je rodpod niet omvertrekken gewoon topklasse
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Rodlocks za apr 25, 2009 12:18 pm
Ik heb ook de rodlocks gekocht omdat ik bij gewone plastic steuntjes altijd mijn rodpod ophief als ik aansloeg. Nu met de solar adjustable rodrests heb ik inoxe steunen die nooit roesten en die ik kan verstellen. Echt prachtig product dat je één keer moet kopen en nooit kapot meer gaat. Ik gaf 17€ per stuk.
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Rodlocks za apr 25, 2009 10:46 pm
ik gebruik die van gardner die tommmy ook beschreef. kheb er geen klachten over.