Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Triggalink van Nash...

Ga naar beneden 
+2
pascal waltenier
Jeffrey Benoot
6 plaatsers
AuteurBericht
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

Triggalink van Nash... Empty
BerichtOnderwerp: Triggalink van Nash...   Triggalink van Nash... Icon_minitimema okt 05, 2009 9:13 am

Ahoi vischers...

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met die Triggalink van Nash?
Zal er meteen bij zeggen, dat het niet voor mezelf is, kreeg die vraag van een kennis die niet echt gebruikt maakt van forums, dacht zal die effe posten op de Saloon, daar zijn er altijd mensen te vinden die iemand willen helpen... Laughing

Wat ik zelf al vernomen heb, dat het moeilijk te knopen is, je zou toch altijd een combi-rig moeten maken, en daarbij steeds een ringetje ertussen moeten knopen, omdat knopen nogal snel los komen, of dit waar is, weet ik natuurlijk niet...

Heb je er ervaring mee? Shoot... Wink

Alvast ne merci hé!

Grtzzzzzzzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
pascal waltenier

pascal waltenier

Man Aantal berichten : 445
Leeftijd : 44
Hobby’s : vissen
Registration date : 16-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Triggalink van Nash...   Triggalink van Nash... Icon_minitimema okt 05, 2009 10:01 am

Heb het al een tijdje niet meer gebruikt , maar je moet de knopen nat of droog maken , 1 van de 2 of tis mizerie(ik dacht droog , even zelf uitzoeken)

Ook moet je er op letten dat je minstens 25lb neemt

Daaronder heeft ie niet genoeg "retractabele" of rekker effect kracht

Das mijn ervaring

greetz

pascal
Jerry Van Opstal

Jerry Van Opstal

Man Aantal berichten : 437
Leeftijd : 50
Hobby’s : Vissen , ........
Registration date : 10-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Triggalink van Nash...   Triggalink van Nash... Icon_minitimema okt 05, 2009 10:14 am

Heb hem nu 2maanden geprobeerd .
Vind hem te dik om te knopen , jekrijgt de draad niet door het oog omdat hij te dik is .
Als hij nat is zwelt de draad enorm op . Is precies een koord waarmee je vist dan Shocked
En het rekvermogen , vind een gewone rig met bungee tube veel beter , netter en dunner .
Volgens mij een item dat stillekesaan verdwijnt . Het concept is wel goed maar het eindproduct valt enorm tegen .
En ik vis dan vooral met haken maatje 8-6 , en dan zo'n dikke koord eronder , het was geen zicht Evil or Very Mad
Vis nu terug met de tube van ESP ( bungee geloof ik ) .
Grt
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Triggalink van Nash...   Triggalink van Nash... Icon_minitimema okt 05, 2009 12:08 pm

Ik heb een spoeltje gekocht wanneer het uit kwam een paar jaar geleden.
Ik probeerde er direct een paar rigs mee te knopen maar het resultaat waas nie naar mijn goesting (te dikke knoop).
Plus dat ik vond tijdens het testen in mijn badkuip en in 't kantje aan de put dat er enorm veel loodgewicht (200gr +!) nodig is om de rig echt naar behoren te doen werken. Da stond mij dan ook al nie aan. Daarom heb ik dus nog een zo goe als vol spoeltje van da materiaal liggen, en ik ga het ook nie meer gebruiken.

Trouwens, die jongen op de Nash stand dit weekend (dienen blonde) zei me dat hij ook al een paar jaar een spoeltje heeft, maar nog nooit nie gebruikt heeft omdat hij twijfels had net om dezelfde reden als ik! Te veel lood nodig om goe te kunnen werken.
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

BerichtOnderwerp: Re: Triggalink van Nash...   Triggalink van Nash... Icon_minitimema okt 05, 2009 12:20 pm

Had ergens ook al zo'n gedacht dat het wat "lomp" is om mee te werken...
Denk, als je dan toch een rekker-effect op uw rig wil, je beter naar iets anders grijpt.

Grtzzzz
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Triggalink van Nash...   Triggalink van Nash... Icon_minitimema okt 05, 2009 12:36 pm

Om da effect te krijgen zijt ge veel beter om een rig te gebruiken met de PB recoil tube Zors! Wink
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

BerichtOnderwerp: Re: Triggalink van Nash...   Triggalink van Nash... Icon_minitimema okt 05, 2009 12:47 pm

Ik zelf gebruik die bungee-elastiek van PB, ben daar content van!
Mijne maat heeft daar teveel miserie mee, en dacht daarom aan die Trigga...

Grtzzzzz
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Triggalink van Nash...   Triggalink van Nash... Icon_minitimema okt 05, 2009 1:03 pm

Ik prefereer ook veruit diene PB tube, en dan 15lbs Heavy van Suffix als onderlijn. Wink
david deman

david deman

Man Aantal berichten : 534
Leeftijd : 35
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Triggalink van Nash...   Triggalink van Nash... Icon_minitimema okt 05, 2009 7:27 pm

Ik heb ook een rolletje gekocht toen het uitkwam. Ik vind het ook te "lomp" overkomen om te gebruiken.
Je bent ook verplicht om je rig redelijk lang te maken om iets van bungee effect te hebben. Je moet al bijna meer dan 15 cm trigga gebruiken om dan nog 5 cm onderlijndraad te gebruiken. Dan vis je al met rigs van minimum 20 cm, wat ik al lang vind.

Dus; te lomp en te weinig bungee...

Geen aanrader.
http://www.theboiliefactory.be
Bart Raats

Bart Raats

Man Aantal berichten : 105
Leeftijd : 45
Registration date : 08-08-09

BerichtOnderwerp: Re: Triggalink van Nash...   Triggalink van Nash... Icon_minitimema okt 05, 2009 8:38 pm

Inderdaad mannen ik niet dat ik hier nog iets aan kan toevoegen. Ik heb het ook gekocht en 1 keer geknoopt ma viel me toch wa tegen ook de kleur is zo goed als wit. Ik vindt het raar dat andere fabrikanten hier nog niet op hebben voort gebreid. Ik heb al es gedacht aan een systeem zoals die rolletjes van solar voor ne body van ne waker aan te hangen. Een oprol systeem met veertje erin. In plaats van da plastic rond ding een lood met binnenin een oprolsysteem.
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

BerichtOnderwerp: Re: Triggalink van Nash...   Triggalink van Nash... Icon_minitimedi okt 06, 2009 9:09 am

Alvast bedankt voor de reacties, zal het mijn "kennis" doorspelen, al betwijfel ik of die het daadwerkelijk zal aanschaffen...

Grtzzzzzzzzzz
pascal waltenier

pascal waltenier

Man Aantal berichten : 445
Leeftijd : 44
Registration date : 16-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Triggalink van Nash...   Triggalink van Nash... Icon_minitimedi okt 06, 2009 1:50 pm

Zors schreef:
Alvast bedankt voor de reacties, zal het mijn "kennis" doorspelen, al betwijfel ik of die het daadwerkelijk zal aanschaffen...

Grtzzzzzzzzzz

Mooie appoteose , paar mensen hebben het gebruikt , zoals ikzelf , het links laten liggen

De ballen jeffrey
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Triggalink van Nash...   Triggalink van Nash... Icon_minitime

Triggalink van Nash...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nash werpsticks
» Nieuwe Nash produkten voor 2011
» Rodlocks
» nash bedchair 2P
» nash titan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum