Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Nash werpsticks vr aug 07, 2009 9:55 am
Ik zag laatst een filmpje over de nieuwe Nash werpsticks en was onder de indruk. Nash is toch wel lekker bezig, kijk alleen al naar de stretchers, zitje op een emmer, of allerlei andere handige ontwikkelingen. Het is puur een praktijk man. Direct na de overname van Cobra heeft hij een nieuwe range sticks uitgebracht met innovatief "vulmondje" waardoor je lekker tempo kan houden tijdens het voeren. Check het fimpje maar: http://nashtackle.com/cobra.php
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Nash werpsticks vr aug 07, 2009 1:34 pm
Heb die nieuwe Cobra's ook al gezien in een catalogus, lijkt me idd zeer handig om tijdens het werpen een vlot tempo te krijgen. Goe spul wat ie de laatste tijd op de markt heeft gebracht...
Grtzzzzzzzzz
Dario Beerten
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 38 Woonplaats : Wilrijk Hobby’s : Karpervissen, Webdesign, Powertrainen... Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Nash werpsticks vr aug 07, 2009 2:10 pm
Proper materiaal Ziet er idd zeer gemakkelijk uit...
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Nash werpsticks vr aug 07, 2009 5:22 pm
Ik heb ze de laatste tijd al een paar keer gebruikt en ik moet zeggen, het gaat snellen en ze werpen perfect. Terug zeer goed gevonden van Nash!
grtzz
Kim
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: Nash werpsticks vr aug 07, 2009 7:09 pm
ziet er idd handig uit.
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Nash werpsticks vr aug 07, 2009 8:59 pm
Ga me zeker ook ene aanschaffen, wanneer verkrijgbaar in België ?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nash werpsticks vr aug 07, 2009 9:09 pm
zoals Joe Morgan zegt in het filmke brilliant ....
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Nash werpsticks za aug 08, 2009 12:16 am
Wij verkopen die al een tijdje...
grtz
Kim
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Nash werpsticks za aug 08, 2009 9:54 am
De Poorter Kim schreef:
Wij verkopen die al een tijdje...
grtz
Kim
Dan kom ik binnenkort wel es langs
Jimmy Mignolet
Aantal berichten : 108 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bolderberg Hobby’s : Carp Fishing & PC Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Nash werpsticks za aug 08, 2009 10:03 am
handig materiaal, en zoals we van Nash gewent zijn, ook deftige kwaliteit. zeker eens testen
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Nash werpsticks za aug 08, 2009 5:25 pm
Ziet er inderdaad heel makkelijk uit!!!Hoeveel kost dit nieuwe speeltje?
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Nash werpsticks za aug 08, 2009 6:16 pm
ziet er op het eerste zicht goed uit maar vraag mij af of je er ook met verschillende bollen in goed mee kunt gooien grtzz
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Nash werpsticks za aug 08, 2009 7:16 pm
Zal waarschijnlijk zijn zoals de werppijpen nu hé!!!Voor elke mm een andere werpstick....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nash werpsticks zo aug 09, 2009 8:01 am
bart polyn schreef:
dit is wss weer een vraag waar de Kim op kan antwoorden
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Nash werpsticks zo aug 09, 2009 9:16 am
ik bedoel dus verschillende bollen in één buis hé, want dat kan ook al een hoop tijd schelen als je enkele kilo's moet voeren. grtzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nash werpsticks zo aug 09, 2009 9:21 am
dat gaat niet volgens mij, maar hij is zo ontworpen om heel snel bollen in te steken (zoals ge kunt zien op het filmke) ...
de pauw david
Onderwerp: Re: Nash werpsticks zo aug 09, 2009 10:50 am
Blackwater schreef:
dat gaat niet volgens mij, maar hij is zo ontworpen om heel snel bollen in te steken (zoals ge kunt zien op het filmke) ...
Dat zou ik spijtig vinden want als ik er drie bollen ineens mee gooi of ik steek die er één voor één in dan komt dit hetzelfde uit denk ik wat tijd en werk betreft. Als iemand op dit forum al zo een stick heeft zou hij mij een enorm plezier doen om dit te willen testen en zijn bevindingen hier neer te pennen. grtzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nash werpsticks zo aug 09, 2009 10:56 am
kzou dit ook wel willen weten, ik stak vroeger ook altijd meer (soms tot 10 bollen) in men werppijp nu gebruik ik dat niet vaak meer ...
De Poorter Kim
Onderwerp: Re: Nash werpsticks zo aug 09, 2009 12:17 pm
Nu bestaat er maar 1 probleem de grootste maat momenteel is 20mm en de kleinste 15mm. Maar heb horen zeggen van de vertegenwooridiger dat ze al bezig zijn met grotere maten.
grttzz
Kim
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nash werpsticks zo aug 09, 2009 5:57 pm
bart polyn schreef:
de stealth (klein ding) kost ongeveer €16 en de distance kost rond de €18, prijzen uit engeland ...
Bart Raats
Aantal berichten : 105 Leeftijd : 45 Woonplaats : antwerpen Hobby’s : vissen Registration date : 08-08-09
Onderwerp: Re: Nash werpsticks wo aug 12, 2009 5:01 pm
Toch ongelooflijk hoe ons materiaal evolueert. Ik zou soms wel eens willen weten hoe we er gaan bijzitten over tien jaar.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nash werpsticks za aug 15, 2009 5:00 pm
Hi,
Ik was de lamme arm van de alu pijpen intussen beu geworden en had mezelf vorig jaar op Fox katapults getrakteerd; Goed spul, maar toch eerder beperkt in de afstand (waar is den tijd van de "Black Widow ? ? ?")
En nu heb ik van de week zo een stealth (21€) en een distance (24€) gekocht in de 20 mm versie bij de Siervogel in Turnhout.
Moet wel gekombineerd worden met een boiliezak/houder op je buik tijdens je voersessie: Grabbelen-vullen-smijten zonder je ogen van de voerplek te halen. Een van de dagen te testen; maar dit ziet er sowieso veelbelovend uit.
Cheers,
Michel
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Nash werpsticks za aug 15, 2009 6:01 pm
Ik heb er eentje liggen, hebben we gekocht als prijs voor onze fish-inn. Heb hem uiteraard niet geprobeerd, moet wat nieuw blijven hé, maar je kan er wel meerdere ballen in steken. Je hebt het volledige handvat die kan gevuld worden. Of er 10 stuks in kunnen weet ik niet, dat er meerdere in kunnen weet ik zeker...
Grtzzzzzzzz
de pauw david
Onderwerp: Re: Nash werpsticks zo aug 16, 2009 9:47 am
Zors schreef:
Ik heb er eentje liggen, hebben we gekocht als prijs voor onze fish-inn. Heb hem uiteraard niet geprobeerd, moet wat nieuw blijven hé, maar je kan er wel meerdere ballen in steken. Je hebt het volledige handvat die kan gevuld worden. Of er 10 stuks in kunnen weet ik niet, dat er meerdere in kunnen weet ik zeker...
Grtzzzzzzzz
Mercie voor dit te laten weten, in dat geval ga ik er mij ook zeker ene aanschaffen. En zoals eerder gezegd, die stick in combinatie met een heupzakje en ge zult ze nogal zien gaan die bollen
grtzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nash werpsticks zo aug 16, 2009 10:40 am
Ik heb al met de nieuwe cobra's van nash gewerkt en moet zeggen werkt super, heel gemakkelijk dat je de bollen onderaan de handgreep kan inplaatsen! Een echte aanrader!