Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deconink (Warneton) Braderie prijzen;

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

Deconink (Warneton) Braderie prijzen; Empty
BerichtOnderwerp: Deconink (Warneton) Braderie prijzen;   Deconink (Warneton) Braderie prijzen; Icon_minitimeza dec 05, 2009 4:15 pm

Jip Gasten, ...
Deze namiddag eens met mijne zoon naar Deconink geweest, het zijn er heel de maand December ferme kortingen.
Heb me wa klein matriaal aangeschaft, goedkope smalle banksticks, een bivylanp met afstandsbediening,Rod houders passend op mijn fs-stokken van century, ...
Maar vooral weest kijken en testen , met name de Fat-boy-slims in 2 1/2lb kregen mijn voorkeur...
Ook een nieuwe verwarming meegebracht , aangezien ik wel van plan ben om enkele uren aan de vaart te vissen.
Als er mensen zijn die nog duur matriaal willen aanschaffen, best een kijken bij die mannen dus...
Greetz
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan Frans

Johan Frans

Man Aantal berichten : 84
Leeftijd : 64
Hobby’s : vissen ,pc
Registration date : 09-04-09

BerichtOnderwerp: Re: Deconink (Warneton) Braderie prijzen;   Deconink (Warneton) Braderie prijzen; Icon_minitimeza dec 05, 2009 5:34 pm

En over welke verwarming gaat het???
Als dat vragen mag

Grt Johan
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Deconink (Warneton) Braderie prijzen;   Deconink (Warneton) Braderie prijzen; Icon_minitimeza dec 05, 2009 7:39 pm

Kevin Richez

Kevin Richez

Man Aantal berichten : 202
Leeftijd : 41
Hobby’s : vissen en vogelen
Registration date : 13-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Deconink (Warneton) Braderie prijzen;   Deconink (Warneton) Braderie prijzen; Icon_minitimeza dec 05, 2009 8:24 pm

ik ben van plan die Trakker Armo MKII 2 MAN Bivvy Aquatexx tent te kopen, het ziet er een mooie degelijke tent uit. ik weet niet of ik er goed aan doe ze daar te koppen qua prijs kwaliteit en of het een goeie tent is. hiermee vraag ik jullie mening. http://www.deconinck.org/catalogue-braderie/catalogue.pdf

grts kevin.
http://www.karp.be/v5/
verhofstadt kristoff

verhofstadt kristoff

Man Aantal berichten : 129
Leeftijd : 48
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 13-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Deconink (Warneton) Braderie prijzen;   Deconink (Warneton) Braderie prijzen; Icon_minitimeza dec 05, 2009 8:38 pm

ik heb het vorig model en ben er vree content over.heb er wel de winterskin ook bij.als ge u die ga kopen zal je er zeker geen spijt van hebben.
grtz

Laatst aangepast door kristoff op za dec 05, 2009 8:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Steven Dekeyzer

Steven Dekeyzer

Man Aantal berichten : 384
Leeftijd : 48
Hobby’s : Carp Fishing / music
Registration date : 22-03-09

BerichtOnderwerp: Re: Deconink (Warneton) Braderie prijzen;   Deconink (Warneton) Braderie prijzen; Icon_minitimeza dec 05, 2009 9:39 pm

exos schreef:
https://www.watersportcentrale.eu/portal/producten_zoeken.aspx?tab_id=42&zoek=verwarming

Het is hetzelfde voor 19 euro...
Greetz

Heb deze al enkele jaren, zeker z'n geld waard ... cartridges zijn ook goedkoop. Of hij veilig is weet ik niet, maar ik veronderstel dat ge wel gaas bovenaan of aan zijkant van je tent hebt. Zet deze enkel aan voor ik ga slapen om deze te doven als t warm genoeg is.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: tent   Deconink (Warneton) Braderie prijzen; Icon_minitimezo dec 06, 2009 12:09 am

carpthriller schreef:
ik ben van plan die Trakker Armo MKII 2 MAN Bivvy Aquatexx tent te kopen, het ziet er een mooie degelijke tent uit. ik weet niet of ik er goed aan doe ze daar te koppen qua prijs kwaliteit en of het een goeie tent is. hiermee vraag ik jullie mening. http://www.deconinck.org/catalogue-braderie/catalogue.pdf

grts kevin.

Ik heb de "originele" van aqua en die is echt super, voor deze prijs zou ik nie twijfelen, aanschaffen die handel!

Ik zie ze wel als een 1,5 persoons, een echt ruime tent voor 1 visser! (geen 2 persoons zoals de jrc continental)
Kevin Richez

Kevin Richez

Man Aantal berichten : 202
Leeftijd : 41
Hobby’s : vissen en vogelen
Registration date : 13-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Deconink (Warneton) Braderie prijzen;   Deconink (Warneton) Braderie prijzen; Icon_minitimevr jan 01, 2010 5:46 pm

ik heb dan toch eindelijk de armo II van trakker gekocht. 'k heb ze eens rap opgezet in de tuin en 't ziet er allemaal sjiek Like a Star @ heaven uit, redelijk wat ruimte in de tent, allesins voor 1 man, en een goed grondzeil.

grts kevin.
http://www.karp.be/v5/
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Deconink (Warneton) Braderie prijzen;   Deconink (Warneton) Braderie prijzen; Icon_minitimevr jan 01, 2010 7:37 pm

Proficiat met de aankoop Kevin ! veel plezier ermee !

grtz waldo
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Deconink (Warneton) Braderie prijzen;   Deconink (Warneton) Braderie prijzen; Icon_minitime

Deconink (Warneton) Braderie prijzen;
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Braderie bij Deconinck in Warneton.
» nash prijzen rijzen de pan uit.
» Vul de Grote Hengelsportenquete in en win diverse prijzen!
» Prijzen van betaal waters in Frankrijk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Materiaal-
Ga naar: