Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Deconink (Warneton) Braderie prijzen; za dec 05, 2009 4:15 pm
Jip Gasten, ... Deze namiddag eens met mijne zoon naar Deconink geweest, het zijn er heel de maand December ferme kortingen. Heb me wa klein matriaal aangeschaft, goedkope smalle banksticks, een bivylanp met afstandsbediening,Rod houders passend op mijn fs-stokken van century, ... Maar vooral weest kijken en testen , met name de Fat-boy-slims in 2 1/2lb kregen mijn voorkeur... Ook een nieuwe verwarming meegebracht , aangezien ik wel van plan ben om enkele uren aan de vaart te vissen. Als er mensen zijn die nog duur matriaal willen aanschaffen, best een kijken bij die mannen dus... Greetz
Johan Frans
Aantal berichten : 84 Leeftijd : 64 Woonplaats : St-Katelijne -Waver Hobby’s : vissen ,pc Registration date : 09-04-09
Onderwerp: Re: Deconink (Warneton) Braderie prijzen; za dec 05, 2009 5:34 pm
En over welke verwarming gaat het??? Als dat vragen mag
Grt Johan
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Deconink (Warneton) Braderie prijzen; za dec 05, 2009 7:39 pm
Aantal berichten : 202 Leeftijd : 41 Woonplaats : wervik Hobby’s : vissen en vogelen Registration date : 13-05-08
Onderwerp: Re: Deconink (Warneton) Braderie prijzen; za dec 05, 2009 8:24 pm
ik ben van plan die Trakker Armo MKII 2 MAN Bivvy Aquatexx tent te kopen, het ziet er een mooie degelijke tent uit. ik weet niet of ik er goed aan doe ze daar te koppen qua prijs kwaliteit en of het een goeie tent is. hiermee vraag ik jullie mening. http://www.deconinck.org/catalogue-braderie/catalogue.pdf
grts kevin.
verhofstadt kristoff
Aantal berichten : 129 Leeftijd : 48 Woonplaats : schelderode Hobby’s : karpervissen Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Deconink (Warneton) Braderie prijzen; za dec 05, 2009 8:38 pm
ik heb het vorig model en ben er vree content over.heb er wel de winterskin ook bij.als ge u die ga kopen zal je er zeker geen spijt van hebben. grtz
Laatst aangepast door kristoff op za dec 05, 2009 8:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Deconink (Warneton) Braderie prijzen; za dec 05, 2009 9:39 pm
Heb deze al enkele jaren, zeker z'n geld waard ... cartridges zijn ook goedkoop. Of hij veilig is weet ik niet, maar ik veronderstel dat ge wel gaas bovenaan of aan zijkant van je tent hebt. Zet deze enkel aan voor ik ga slapen om deze te doven als t warm genoeg is.
Gast Gast
Onderwerp: tent zo dec 06, 2009 12:09 am
carpthriller schreef:
ik ben van plan die Trakker Armo MKII 2 MAN Bivvy Aquatexx tent te kopen, het ziet er een mooie degelijke tent uit. ik weet niet of ik er goed aan doe ze daar te koppen qua prijs kwaliteit en of het een goeie tent is. hiermee vraag ik jullie mening. http://www.deconinck.org/catalogue-braderie/catalogue.pdf
grts kevin.
Ik heb de "originele" van aqua en die is echt super, voor deze prijs zou ik nie twijfelen, aanschaffen die handel!
Ik zie ze wel als een 1,5 persoons, een echt ruime tent voor 1 visser! (geen 2 persoons zoals de jrc continental)
Kevin Richez
Aantal berichten : 202 Leeftijd : 41 Woonplaats : wervik Hobby’s : vissen en vogelen Registration date : 13-05-08
ik heb dan toch eindelijk de armo II van trakker gekocht. 'k heb ze eens rap opgezet in de tuin en 't ziet er allemaal sjiek uit, redelijk wat ruimte in de tent, allesins voor 1 man, en een goed grondzeil.