Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo aug 09, 2009 3:54 pm
mooie sessie tino, proficiat !! nice angling
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo aug 09, 2009 5:30 pm
thx voor de reacties allemaal en vang ze allen maar vooral ,beleef plezier aan je visserij grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo aug 09, 2009 7:54 pm
toch nog een mooie sessie tino als ge kijkt naar de andere vissers greets fastietje
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake ma aug 10, 2009 12:31 pm
proficiat gasten. goed gevangen zou ik zeggen. groeten
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Rainbow Lake ma aug 10, 2009 12:36 pm
Properkes Tino.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rainbow Lake wo jan 13, 2010 11:45 am
Ivan (Mr CC Moore) zit daar nu ook, en tis daar al tot -10 geweest met ijs opt water! nu geen vorst meer, maar veel regen en niemand heeft al een vis gevangen deze week. afwachten zegt Ivan, hij bevist zowat alle dieptes in de sector. thumbs up maat (ze hebben al herboekd voor een winter trip) zo zie je maar eens je er binnen bent ...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rainbow Lake wo jan 13, 2010 11:58 am
Hopelijk ramt hij er een beer uit , zou dik verdient zijn met z,on weer.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rainbow Lake wo jan 13, 2010 12:14 pm
zou idd zeer verdient zijn!!! 970km rijden naar daar met dit klote weer ... ik hoop het van harte voor hem!!! good luck mate!!!
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Rainbow Lake wo jan 13, 2010 1:38 pm
't Zijn er inderdaad al barre omstandigheden geweest de laatste paar weken.
De gasten op stek 8 hebben bijna nog nie kunnen vissen omdat het ganse stuk water voor hun dichtgevroren ligt vanaf dat ze gearriveerd zijn. En een paar engelsen op stek 14 werden vandeweek wakker en ook het water voor hun was het tijdens de nacht dichtgevroren.
Hopelijk betert het nu dat het wa zachter is.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rainbow Lake wo jan 13, 2010 4:22 pm
ze hebben nog tot zaterdag he, waarna Michael Flosdorf de stek van Ivan overneet ...
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake wo jan 13, 2010 4:38 pm
chapeau,!!en guuud luck,Yvan!..
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Rainbow Lake wo jan 13, 2010 4:42 pm
Geloof me, den Ivan is nen harde zene!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rainbow Lake wo jan 13, 2010 4:49 pm
aja moet wel anders a deze tijd vant jaar nie vissen als ge nie hard zijt, mij zegt het niets (om daar nu te gaan zitten blanken) ...
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Rainbow Lake wo jan 13, 2010 4:58 pm
Als ze mij die week moesten aanbieden daar, dan zou ik het zeker nie laten! Ook nie in de winter. Maar uit mijn eigen zou ik het toch ook nie doen zene.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rainbow Lake wo jan 13, 2010 5:17 pm
€320 he is niet echt een aanbieding, voor daar int putje winter te gaan ijsberen ...
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Rainbow Lake wo jan 13, 2010 5:21 pm
Ik denk dat Lockey daar wel anders over denkt.
"Niet geschoten is nooit raak" zegt het spreekwoord. En betalen moet ge overal zene.
Maar nogmaals, uit mijn eigen zou ik daar geen sessie plannen in de winter, moest ik er al binnen kunnen geraken.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rainbow Lake wo jan 13, 2010 6:59 pm
Blackwater schreef:
€320 he is niet echt een aanbieding, voor daar int putje winter te gaan ijsberen ...
Hoezo ? Volgend jaar gaat gij toch ook Skylake open houden tijdens de winter ? (los van het feit dat de prijs een stuk lager is) Als ik verkeerde info heb, dan heb ik niks gezegd...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rainbow Lake wo jan 13, 2010 7:15 pm
Is dat ook al 320 € voor een week op rainbow ? Dacht dat het een stuk minder was daar .
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rainbow Lake wo jan 13, 2010 7:48 pm
ja geert dat is via Paul Hunt die €320 (ne gast uit engeland)
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Rainbow Lake wo jan 13, 2010 8:00 pm
Net vernomen dat er op stek 14 deze week al 34 muizen zijn gevangen! Geen grap!
Ge kunt u maar bezig houden tijdens 't blanken hé...
Laatst aangepast door Robby Malfliet op wo jan 13, 2010 8:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake wo jan 13, 2010 8:09 pm
Jaja...als je die gericht probeert te vangen, kunt ge wel uw slag slaan....
Grtzzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Rainbow Lake wo jan 13, 2010 8:31 pm
Robby Malfliet schreef:
Waarschijnlijk iemand die de bui al zag hangen en z'n kat heeft gestuurd
Peter Bleyaert
Aantal berichten : 262 Leeftijd : 55 Woonplaats : Veldegem Hobby’s : Darts, Koi en .......tja Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake wo jan 13, 2010 10:21 pm
Robby Malfliet schreef:
Naar ik vernomen heb zijn er deze week een zestal aanbeten geweest maar jammergenoeg allen kwijt aan obstakels. Ik hoop voor den Ivan dat de laatste dagen nog iets op de mat brengen. Heb al meermaals van mannen gehoord dat de laatste dag nog een verrassing op de kant brengt, hoop het voor hem.
Zors schreef:
Jaja...als je die gericht probeert te vangen, kunt ge wel uw slag slaan....
Grtzzzzzzzzz
Idd weet ge nog enkele jaren terug aan de Somme. Waren wel grote muizen daar hé.
Laatst aangepast door Zors op do jan 14, 2010 11:22 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Berichten samengevoegd)
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo jan 17, 2010 1:04 pm
Hey gasten,
Gisteravond laat terug thuis van Rainbow. Deze week kwamen er amper 4 vissen op de kant (op het hele water). Teammaat Philippe was een van de gelukkigen, en mocht vrijdag op enkele uurtjes tijd zijn net schuiven onder een schubje en een spiegeltje in de 8kg klasse (beide eigen kweekvissen). Zoals Tommy hier al eerder schreef, waren we de sessie gestart in bar slechte omstandigheden, met berekoud weer, en ijs tot zo'n 1.5cm op zo'n 3/4 vant water. Halverwege de week bleven de temperaturen positief, maar dat de vissen door de strenge vorst van slag zijn, zal niemand verbazen. Zelfs Paul Hunt (die toch zo'n 21 weken per jaar daar vist, en een enorme bagage aan info heeft) kon tot gisteren geen actie noteren. Het oppervlaktewater (gister 4°c) is nu terug héél langzaam aan het opwarmen, hopelijk maakt de komende week nog een en ander goed voor de mannen die er nu nog zitten. Het is hun meer dan gegund. Thumbs up!
I'll be back!
Grtz I. (note: op de foto is het water bijna terug ijsvrij)
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Rainbow Lake zo jan 17, 2010 8:19 pm
Gisteren is er een 74lbs 8oz (ong. 33.8kg) spiegel gevangen op stek 6.
Laatst aangepast door Robby Malfliet op zo jan 17, 2010 8:35 pm; in totaal 2 keer bewerkt