Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken di jan 13, 2009 10:11 am
ben sins vorige jaar begonne met boillies van energybaits had gekozen voor de steranise en de mussels en moet zegge heb er zeer mooie resultaten mee behaald dit ga ik prober met de squid en toch nog altijd men voorkeur de mussel
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken di jan 13, 2009 12:36 pm
ik ben nu,een half jaar(aleja,zomerperiode,najaar) met de musselbollekes van energy bezig,goe gerief,hebber vertrouwen in,en da is zoals o.a tommy&zors al gezegd hebben ,dat is het belangrijkste......,voor dit voorjaar,tot aan de zomer,ga ik met de orientals van slag,ne kruidenbol,en dan weer terug op de mussel,in de warmere perioden.....grtzzzzzzzzz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken di jan 13, 2009 12:58 pm
Ik blijf dit jaar met de Meteor bollen van CC Moore aan de slag. En ook de Live System boilies (ook van CCM) ga ik in mijn arsenaal opnemen voor het nieuwe seizoen. Met als back-up een paar kilokes Solar Top Banana en Richworth Tutti-Frutti freezers (wa ruiken deze snoepjes toch zalig).
Gast Gast
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken di jan 13, 2009 1:59 pm
Den deze zal vooral heel veel vissen met de sinking nep mais (van interprice) one singel grain over grote hoeveelheiden particels mix van (mais, kemp, tarwe, maples etz)
en als back up, heb ik dan enkele kilo´s club mix, BYT, Dairy Cream´s en the live system (allemaal in particel formaat 10mm) deze zijn shelf live (ready mades). ze zijn als alternative (de boilies) om mss eens iets anders te doen. maar 80% van men visserij zal met particels zijn .....
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken di jan 13, 2009 2:04 pm
Kheb dit jaar ook een paar mooie vissen gevangen op nep mais (van Partridge bij mij) over een bed van kemp en groats. Die nep mais zit al 3 jaar in een potje Activ-8 dip, en ruikt heerlijk! Ik had gedacht dat ik veel last van brasem ging hebben, maar da bleek helemaal nie het geval te zijn! Er zal dit jaar regelmatig ne stok met die taktiek te water liggen bij mij...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken di jan 13, 2009 2:08 pm
tja bream, daar heb ik geen last van waar ik vis (zit dat er niet)
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken di jan 13, 2009 2:18 pm
Op het syndicaatwater waar ik vis hebt ge daar ook nie echt last van. Maar op 2 andere wateren waar ik vis kan da met momenten echt een pest zijn!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken di jan 13, 2009 2:30 pm
ik weet er alles van, van die pest!!! tis dan ook maar sinds vorig jaar dat ik echt met particels vis, en het opend een nieuwe wereld van mogelijkheden (boilies blijven maar boilies) en ben ervan verschoten dat die nep mais zo goed scoord, en als het dat is waarop je ze vangt, ist nie anders he.
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken di jan 13, 2009 4:36 pm
Ik vis met dream baits (boilies) dit jaar, heb er het volle vertrouwen in zonder meer. Op waters waar geen brasem zwemt durf ik ook eens met pellets vissen maar anders niet (in weinige gevallen dus) Heb zo de indruk dat singel aas ( vooral mais dan) wonderen kan doen. In veel gevallen vis ik dus ook met mais en voer bij met bollen, dit laatste is ontzettend belangrijk !!! Met tijgers vis ik ook dikwijls maar heb al ondervonden dat je zeker niet op ieder water kan slachten met tijgers, uitproberen is dus de boodschap Hennep is volgens mij de beste nattuurlijke lokker op alle vis gebied, dat gebruik ik dus ook regelmatig
see ya
david,
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken di jan 13, 2009 4:58 pm
Als ik afga op wat ik ooit al op tv gezien heb, dan heb ik de indruk dat er altijd geslacht wordt als er tijgers in de buurt zijn David!
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken di jan 13, 2009 5:35 pm
Blackwater schreef:
tja bream, daar heb ik geen last van waar ik vis (zit dat er niet)
Daar heb ik nu ook eens geen last van zie...mss 1 per jaar
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken di jan 13, 2009 6:06 pm
Robby Malfliet schreef:
Als ik afga op wat ik ooit al op tv gezien heb, dan heb ik de indruk dat er altijd geslacht wordt als er tijgers in de buurt zijn David!
nen mens probeert dan eens iets zinnigs te zeggen
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken di jan 13, 2009 6:07 pm
Ja ik weet het David, flauwe mop.
Sorry makker.
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken di jan 13, 2009 6:30 pm
Zijn de dream baits freezers in de streek oost-west vlaanderen te verkrijgen of moet je daarvoor naar Dilsen-Stokkem om deze op te halen?
Steven Deschrijver
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 37 Woonplaats : kluisbergen Hobby’s : weekends aan een stuk karperen Registration date : 20-04-08
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken di jan 13, 2009 8:02 pm
kheb net ne emmer solar club mix 14mm boilies besteld me dat den pond zo laag staat voor mijn jaar te beginnen mag het ietske duurder we moeten nu toch zoveel nie voeren!!!! en ne hoop plastic wormpjes en mais enz...
de pauw david
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken do jan 15, 2009 8:58 am
antonie schreef:
Zijn de dream baits freezers in de streek oost-west vlaanderen te verkrijgen of moet je daarvoor naar Dilsen-Stokkem om deze op te halen?
Er is nog geen afhaalpunt in oost en westvlaanderen antonie, nog niet althans Mario zen prijs kwaliteitsverhouding is heeeel erg goed, je kan ze dus ook altijd voor een kleine vergoeding bij je thuis laten afzetten
see ya
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken do jan 15, 2009 12:31 pm
Heeft Dream Baits ne website?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken do jan 15, 2009 1:15 pm
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken do jan 15, 2009 1:34 pm
Merci Kristof.
Ik ben zelf te lui om te zoeken.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken do feb 05, 2009 9:11 am
Dit jaar (2009) zal men visserij voornaamelijk met particels (nep mais aan de haak) en voeren met een particel mix (met soms gebroken bollen in)
De bollen voor dit jaar zijn, CC Moore live system (10mm) en de dairy cream´s van Solar
Heb hier het volste vertrouwe in, de live system heb ik deze week binnen gekregen en ben onder de indruk van zowel de smaak als geur van deze bollekes!! als de vissen het even lekker vinden als ik, zal ik er dit jaar wel enkele vissen op gaan vangen
Jorit Houpline
Aantal berichten : 173 Leeftijd : 40 Woonplaats : kluisbergen (ruien) Hobby’s : vissen, feesies doen,... Registration date : 19-05-08
Onderwerp: Re: Welk aas gebruiken do feb 05, 2009 6:20 pm
ik vis nu ook al twee jaar met discoverycarpline en moet zeggen dak dr nog geen spijt van heb!ç! dit jaar is een topjaar geweest voor mij met de vangst van 5 30 ers waarvan als grootst en ook mijn pb een schub van 18kg! al mijn vissen dit jaar en vorig jaar zijn gevagen op de banana en garlic van discovery!
ik durf ook wel eens partikels gebruiken als de bollen niet zo goed geven, dan spreek ik over pinda's en tijgers deze gebruik ik meestal... hiermee heb ik ook al goede resultaten gehad!!!