Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

welke boot gebruiken julie

Ga naar beneden 
+7
Jean-Pierre Ketelslegers
Gregory Depoutre
bart polyn
Filip Van Noten
steven meirlaen
Jeffrey Benoot
christoph segers
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
christoph segers

christoph segers

Man Aantal berichten : 514
Leeftijd : 44
Hobby’s : karper en meervalvissen
Registration date : 02-05-08

welke boot gebruiken julie Empty
BerichtOnderwerp: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimeza mei 03, 2008 10:36 am

Zelf bezit ik een onlangs aangekochte zodiac van 2,40 m welke ik gebruik om het uitvaren van mijn meervalstokken in spanje ,nu was mijn vraag welk type julie gebruiken en waarvoor
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thecompleatebroangler.com
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimezo mei 04, 2008 10:16 am

Heb me vorig jaar een QUICKSILVER 2.5m aangeschaft.
Bootje is enkel om te voeren en lijnen uit te varen, meer dan groot genoeg hiervoor.
Hoe groter hoe meer wind die opneemt etc, om materiaal en jezelf te vervoeren naar een andere stek is deze infeite wat te klein, maar dat is nog niet aan mij besteed.

welke boot gebruiken julie 36410844vh4
welke boot gebruiken julie 36410844vh4.ce09fa0632
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimezo mei 04, 2008 6:51 pm

Eerst heb ik een 2m Zodiac gebruikt, ideaal om te drillen, maar om matriaal over te zetten is ie echt wel krap, op rivieren lukt het nog, mits enkele keren over te varen...doch bleek het meer sukkelen dan dat het handig was...
Heb me nu een nieuw bootje aangeschaft, de Limited Series 285(2m85) van Quicksilver, is een airdeck-model die enorm stabiel is en toch nog snel op te pompen! Bij dit model staat de spiegel een eind verder achteruit dan bij andere modellen, waardoor er meer ruimte binnenin de boot is in vergelijking met andere modellen....
Mijn vriendin en ik gaan altijd samen vissen en al het matriaal kan in één keer meegenomen worden, en voor verlengde weekends is dat een hoop matriaal hoor...ondanks ze zelf niet vist!
Ik heb m'n kleine Zodiac nog en vind hem nog steeds handig om te drillen, en als ik weet dat we bv niet moeten oversteken neem ik die mee, en anders de Quicksilver natuurlijk, al neemt hij enorm veel paats in tijdens het vervoer, maar ja, dat neem je er maar bij natuurlijk....
[img]welke boot gebruiken julie Maasva11[/img]
[img]welke boot gebruiken julie Nieuwe15[/img]
Grtzzzzzzzzzzzz
christoph segers

christoph segers

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimezo mei 04, 2008 7:25 pm

Ben benieuwd of men zodiac dus wel ga voldoen , heb hem nog steeds niet gebruikt
ZOu dat model dus te klein zijn Zors , is voor op de ebro in spaznje en kan soms nogal hard stromen
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimezo mei 04, 2008 7:47 pm

Is ook te zien wat uw bedoeling is hé, moet je er matriaal mee over zetten, zo ja, is het veel matriaal? Is het enkel om te drillen, voeren of lijnen uit te varen, dan zal en 2m40 wel volstaan hoor....

Het is wel een feit, hoe groter hoe meer de stroming en de wind invloed heeft op de boot, op rivieren kan een groter model dus makkelijker in de problemen geraken....
Grtzzzzzzzzzzz
christoph segers

christoph segers

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimezo mei 04, 2008 7:54 pm

Zors schreef:
Is ook te zien wat uw bedoeling is hé, moet je er matriaal mee over zetten, zo ja, is het veel matriaal? Is het enkel om te drillen, voeren of lijnen uit te varen, dan zal en 2m40 wel volstaan hoor....

is enkel om te voederen en rigs te plaatsen, maar het kan er ginders soms nogal hard aan toe gaan (storm)
steven meirlaen

steven meirlaen

Man Aantal berichten : 258
Leeftijd : 47
Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje...
Registration date : 24-08-08

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimema aug 25, 2008 7:13 pm

mijn bootje is een kollektor item.

als je bem wil bekijken, zie dan eens onze bijbel op pagina 258.
met een yamaha elekmoter.

greets
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimedi aug 26, 2008 8:53 am

deze boot gebruik ik, meestal bij men huidige visserij

welke boot gebruiken julie P1040748

kan meer voer in dan gelijk welke bait boat (grapke he).
Filip Van Noten

Filip Van Noten

Man Aantal berichten : 61
Leeftijd : 50
Hobby’s : Vissen, voetbal, snowboarden..
Registration date : 31-03-08

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimedi aug 26, 2008 9:52 am

foxken schreef:
Zors schreef:

is enkel om te voederen en rigs te plaatsen, maar het kan er ginders soms nogal hard aan toe gaan (storm)

Als het is om te voeren en rigs te plaatsen.. ga dan voor de vortex roll up 180
http://www.karperbootshop.nl/
ik heb deze onlangs als 2de boot bijgekocht en is superhandig.. licht in gewicht, snel opgepompt etc..
ik neem hem overal mee, geen gesleur, superhandig gewoon! Alleen niet goedkoop.. maar het heeft z'n geld (lees: karpers) al lang dubbel en dik opgebracht bij mij! Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimedi aug 26, 2008 10:19 am

die vortex roll up 180 ziet er idd een super bootje uit!!!
bart polyn

bart polyn

Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 43
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimedi aug 26, 2008 11:24 am

Hey tommy,mooie ruime boot heb je daar Cool !!Als ik eens de eer heb om mee te mogen varen!!!grtzzzzzzzzzzzzzz Bart
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimedi aug 26, 2008 11:37 am

Mee varen he Wink
Filip Van Noten

Filip Van Noten

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimedi aug 26, 2008 11:39 am

Blackwater schreef:
Mee varen he Wink

mee varen of meevaren.. een groot verschil! Wink
bart polyn

bart polyn

Man Aantal berichten : 806
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimedi aug 26, 2008 3:16 pm

Help,help,wat een gedachten hebben jullie??? Shocked !!!Wist niet dat jullie die toer op gingen hoor!!!!man,man,man!!!! lol!
Gregory Depoutre

Gregory Depoutre

Man Aantal berichten : 317
Hobby’s : muziek
Registration date : 27-03-08

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimedi aug 26, 2008 5:39 pm

heb wok ne zodiac 2m60 en voor mijn visserij is deze perfect!
Dieptemeterke drop en perfect rigske plaatsen...

Luxe maar soms zeker nodig!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimedi aug 26, 2008 5:44 pm

seg Fille, ik wist eigenlijk niet dat je die dan toch gekocht had Wink

handig ding wel hé.
Filip Van Noten

Filip Van Noten

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimedo aug 28, 2008 8:48 am

Danny schreef:
seg Fille, ik wist eigenlijk niet dat je die dan toch gekocht had Wink

handig ding wel hé.

jawel jawel.. heb u dat toen zeker gemaild.. al van in de winter! twas nodig.. Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimedo aug 28, 2008 7:43 pm

mijn geheugen hé Laughing

men briefke van 500 euro is nu pas gevallen lol!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimeza sep 13, 2008 8:55 am

Dit is de mijne, aangeschaft in BHC breda:

welke boot gebruiken julie Stp61310
Jean-Pierre Ketelslegers

Jean-Pierre Ketelslegers

Man Aantal berichten : 351
Leeftijd : 71
Hobby’s : vissen en fietsen
Registration date : 20-10-08

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimema dec 08, 2008 6:56 pm

Iemand al de vortex 240 roll up geprobeerd ?
http://www.jempiescarpcorner.comoj.com
Giovanni Vanhooren

Giovanni Vanhooren

Man Aantal berichten : 248
Hobby’s : Ja
Registration date : 08-05-08

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimema dec 08, 2008 9:58 pm

Jean-Pierre Ketelslegers schreef:
Iemand al de vortex 240 roll up geprobeerd ?

Ik heb dat model liggen. In alle opzichten content van. Superdik materiaal, dikker dan Zodiac en Quicksilver. Kan dus tegen een stootje.
Maar de reden waarom ik deze boot kocht, is omdat je hem zelf ook overal vrij makkelijk mee kan nemen, ook al ben je alleen.
Verder zeer makkelijk en vlug op te blazen, en terug weg te steken; kan soms handig zijn :-)

Al vrij veel vis mee gedrild ook en ook al een enkele keer mijn materiaal mee overgevaren. Een aanrader dus.
Filip Van Noten

Filip Van Noten

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimedi dec 09, 2008 8:11 am

Zelfs met de Vortex roll up 180 vaar ik m'n materiaal over voor een nachtje in 1 keer, tele en partikels inclusief Wink
kwestie van goed te stapelen en net nog wat plaats over laten om te roeien Laughing
Jimmy Mignolet

Jimmy Mignolet

Man Aantal berichten : 108
Hobby’s : Carp Fishing & PC

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimedi dec 09, 2008 7:02 pm

Fille,
daar wil ik dan wel eens ne foto van zien met die volle boot en dan gij er nog bij :-)
PS : nog iets nodig van Zwolle in februari ? Wink
http://www.Jimesons.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimedi dec 09, 2008 8:48 pm

Ik heb een BUSH van 2.80

welke boot gebruiken julie Boatur5

K'ben er wel mee content, want k'heb echt een super prijs gehad maar moest ik nu echt een goeie boot koopen, zou ik die niet koopen ...
Materiaal niet sterk genoeg volgens mij als je vaak de boot gebruikt en de banden zijn te dik ... ruimte verlies.

Maar als je met twee vertrekt voor een trip met de twee motoren, is 2.80 echt geen luke ! En op groote meeren, als je vaak verkast en of van u boot vist is dat een minimum ! Wink
Jean-Pierre Ketelslegers

Jean-Pierre Ketelslegers

Man Aantal berichten : 351
Leeftijd : 71
Hobby’s : vissen en fietsen
Registration date : 20-10-08

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitimewo dec 10, 2008 7:01 pm

Filip Van Noten schreef:
Zelfs met de Vortex roll up 180 vaar ik m'n materiaal over voor een nachtje in 1 keer, tele en partikels inclusief Wink
kwestie van goed te stapelen en net nog wat plaats over laten om te roeien Laughing

Ik vind hem toch wat klein, vooral met grotere golfslag !!
http://www.jempiescarpcorner.comoj.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: welke boot gebruiken julie   welke boot gebruiken julie Icon_minitime

welke boot gebruiken julie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke karperhaak te gebruiken...
» V-dronevoerboot met camera !
» Vortex roll up boot
» Best aankoop ooit
» Welk aas gebruiken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum