Onderwerp: Re: V-dronevoerboot met camera ! di maa 16, 2010 8:21 pm
Mooi speelgoed Nog ff en ze hebben een onderzeeer voor plaatsen waar geen boten toegelaten zijn Grt
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: V-dronevoerboot met camera ! di maa 16, 2010 8:34 pm
mooi, maar stevig geprijsd !
Gast Gast
Onderwerp: boot di maa 16, 2010 8:34 pm
Stond ook in Zwolle die boot, daar lijkt zelfs den dropper klein bij, wat een slagschip, wel zeer mooi gemaakt, als hij die motoren deed draaien werd je hand gewoon weggeblazen nie normaal. Als daar mee uitvaart kan uw draad nie snel genoeg van de spoel komen denk ik.
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: V-dronevoerboot met camera ! di maa 16, 2010 9:40 pm
Binnenkort een kleine riba trailer voor onze voerboot
Marc Paulus
Aantal berichten : 80 Leeftijd : 61 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen Registration date : 16-12-09
Onderwerp: Re: V-dronevoerboot met camera ! di maa 16, 2010 11:06 pm
Amai zeg, dat is pas sjiek gerief zal toch nog een tijdje moeten sparen ... voor als mijne BD versleten is.
grtz nightfall63
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: V-dronevoerboot met camera ! wo maa 17, 2010 7:42 am
Ik vind dat een prachtige boot, maar zo snel varen zie ik weinig voordelen van in...
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: V-dronevoerboot met camera ! wo maa 17, 2010 11:45 am
david_deman schreef:
Ik vind dat een prachtige boot, maar zo snel varen zie ik weinig voordelen van in...
Wel als je veel moet uitvaren zie ik er wel de voordelen van in hoor. Ik kom groen van een trage voerboot
geen lid meer
Aantal berichten : 159 Leeftijd : 44 Woonplaats : f Hobby’s : f Registration date : 27-08-09
Onderwerp: Re: V-dronevoerboot met camera ! wo maa 17, 2010 12:13 pm
tof speelgoed
David De Cleen
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 46 Woonplaats : Motsel Hobby’s : vissen fitness snowborden Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Re: V-dronevoerboot met camera ! wo maa 17, 2010 12:32 pm
Karparnaud schreef:
david_deman schreef:
Wel als je veel moet uitvaren zie ik er wel de voordelen van in hoor. Ik kom groen van een trage voerboot
Hoi,
Moet de boten van Eddy Broeckx eens bekijken, heb die ook en ben nog niets sneller tegen gekomen. Heb het spitse model.
Grts,
David
Gast Gast
Onderwerp: Re: V-dronevoerboot met camera ! wo maa 17, 2010 12:45 pm
idd veel geld voor een hoopje speelgoed, beter jullie geld in goed aas steken!! want zonder goed aas gade ze met je speelgoed bootje ook niet vangen .... en daarnog ne fucking camera op hoe ist mogelijk (allemaal voor diene visser te vangen, man man man ... )
Bart Raats
Aantal berichten : 105 Leeftijd : 45 Woonplaats : antwerpen Hobby’s : vissen Registration date : 08-08-09
Onderwerp: Re: V-dronevoerboot met camera ! vr maa 19, 2010 9:09 pm
Zotte mensen, das toch ni meer normaal. Hoe kan je daar nu uw lijnen mee uitvaren en wat een prijzen!