Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Cotswold Rods zo jul 18, 2010 12:35 pm
Paar fotokes van gisteren.
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Cotswold Rods zo jul 18, 2010 2:29 pm
Brrrrrrr......verry nice makker! Om bij te kwijlen...
Grtzzzzzzz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Cotswold Rods zo jul 18, 2010 2:54 pm
Die van Wes zijn ook bangelijk zene! Andere look dan de mijne (modern), maar echt knap!
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Cotswold Rods zo jul 18, 2010 5:50 pm
Had dat al gezegd hé dat ik wel een zwak heb voor stokken waar je de wikkelingen kan zien...ben wel benieuwd om die van Wes eens te zien ook!
Maar Robby man, die van u zijn echt wel pareltjes hoor!
Grtzzzzz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Cotswold Rods zo jul 18, 2010 5:56 pm
Op De Ster in november gaat ge nog meer van hun werk kunnen bewonderen Zors. Buiten de verschillende hengels ook nog marker rods, spod rods en schepnetten, waaronder een full titanium net. Al is dat laatste wel onbetaalbaar, en bijgevolg zijn er maar 3 van gemaakt.
En ik wacht ook vol ongeduld op wat foto's van Wes, al heb ik de stokken wel al gezien natuurlijk.
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Cotswold Rods zo jul 18, 2010 6:03 pm
Zors schreef:
ben wel benieuwd om die van Wes eens te zien ook!
Zal proberen om in de loop van volgende week een paar foto's te posten hier ...
@ Robby ; zien der nog beter uit mé de iso's op makker !
Jeffrey Benoot Admin
Onderwerp: Re: Cotswold Rods zo jul 18, 2010 6:22 pm
Zie er al naar uit!!
Grtzzzzzz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Cotswold Rods zo jul 18, 2010 8:33 pm
robby schreef:
Heb jij de Torrix TE al gevoeld? Is dit de zwaarste in de range?
Ik heb de Torrix TE nog niet in mijn handen gehad Robby, dus alles wat ik er van weet is info die ik heb van gebruikers, en van het Cotswold team natuurlijk.
De Torrix TE is in de eerste plaats een afstandshengel, maar heeft nog een vrij soepele top, waardoor hij niet het gevoel heeft van een bezemsteel zoals ge bij andere afstandstokken (FMJ's en Trebuchet bvb) wel hebt. In de juiste handen kunt ge met deze hengel immense aftstanden werpen! De lengte is 12.5ft en de testcurve ligt tussen de 3.25 en 3.5lbs (3lbs 06oz), en ze worden standaard met 50mm butt rings afgebouwd. Worden veel aangeschaft door mensen die regelmatig naar Frankrijk gaan, maar thuis op kleinere waters vissen en geen verschillende sets hengels willen aanschaffen. Maar bij Cotswold vinden ze in dat geval de gewone Torrix in 3.25 of 3.5lbs een betere en goedkopere oplossing.
Rob willemse
Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: Cotswold Rods zo jul 18, 2010 9:44 pm
Ok dank Robby, Het is haast onmogelijk een hengels te waarderen wanneer je hem niet in de handen gehad hebt. Mag iedereen langs komen op de ster in september?
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Cotswold Rods ma jul 19, 2010 6:39 am
Het is in november Robby, van donderdag 11 (14u) tot zondag 14 (12u).
En iedereen mag daar komen kijken ja. Dat is een gewone fish inn hé. Vissers zitten helemaal rond het water. Maar de mannen van Cotswold gingen wa verschillende hengels meebrengen om te laten zien aan eventueel geinteresseerden.
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Cotswold Rods ma jul 19, 2010 9:51 pm
Hier al een voorsmaakje van Wes zijn stokken...
En hier de mijne nog eens.
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Cotswold Rods di jul 20, 2010 4:07 pm
GVD ! heeft em toch wel pics genomen van mijn rods zeker zonder mijn weten ...
Giovanni Vanhooren
Aantal berichten : 248 Leeftijd : 43 Woonplaats : Oudenburg Hobby’s : Ja Registration date : 08-05-08
Onderwerp: Re: Cotswold Rods di jul 20, 2010 9:11 pm
Foam handvat i like Was doorslaggegevend voor mijn Terry Hearns destijds, die van Robby gaan er trouwens goed naartoe!
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Cotswold Rods wo jul 21, 2010 10:40 am
De Terry Hearns hebben geen flared ends hé Gio. Maar inderdaad, lijken er heel goed op! Ik ben altijd al ne full duplon man geweest. Zelfs met mijn oude Bruce Ashby Perimeters al.
Wesley Mast
Onderwerp: Re: Cotswold Rods wo jul 21, 2010 2:37 pm
Carbon reelseat is wel een dure uitzondering hé Wes...
Zoals ik al zei, voor rond de 275eu zal het wel zo goed als naar iedereen zijn zin zijn.
Wesley Mast
Onderwerp: Re: Cotswold Rods zo jul 25, 2010 6:44 am
Robby Malfliet schreef:
Carbon reelseat is wel een dure uitzondering hé Wes...
Amen!
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Cotswold Rods ma sep 20, 2010 8:01 pm
Vandaag ook een bestelling gedaan voor 2 stokken . Via robby mooie uitleg en een lekkere babbel gedaan . Bedankt daarvoor Robby , en hou me op de hoogte makker ..... Greetz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Cotswold Rods ma sep 20, 2010 8:29 pm
Bestelling is doorgegeven Bart.
Geen enkel probleem voor de manier waarop ge uw hengels afgebouwd wilt zien. Dat ringetje op de pen zal ook gemonteerd zijn, alleen kan het logo daar nie op. Het zal dus in zilver boven de molenhouder staan. Voor de rest no problem. Uw initialen zullen ook in de butt caps staan.
Ze zullen de hengels meebrengen naar De Ster in november, en daar regelen we de rest dan wel.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Cotswold Rods di sep 21, 2010 3:45 pm
Robby Malfliet schreef:
Bestelling is doorgegeven Bart.
Geen enkel probleem voor de manier waarop ge uw hengels afgebouwd wilt zien. Dat ringetje op de pen zal ook gemonteerd zijn, alleen kan het logo daar nie op. Het zal dus in zilver boven de molenhouder staan. Voor de rest no problem. Uw initialen zullen ook in de butt caps staan.
Ze zullen de hengels meebrengen naar De Ster in november, en daar regelen we de rest dan wel.
Top Makker ....... Bedankt voor de vlotte service....... Greetz