Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Cotswold Rods di jun 29, 2010 1:06 pm
Heb mijn customs volgende week
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Cotswold Rods di jun 29, 2010 4:52 pm
Ha ja, ge moet ze bij mij komen halen!
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Cotswold Rods di jun 29, 2010 5:27 pm
Robby Malfliet schreef:
Ha ja, ge moet ze bij mij komen halen!
jep
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Cotswold Rods di jun 29, 2010 9:13 pm
De afwerking is begonnen.
Bovenste 3 hengels zijn die van Wesley. Daar moet nog een inox ring, zwarte windingen en een carbon lijnclip boven de molenhouder komen (daar waar nu de blauwe tape te zien is).
Onderste 3 zijn de mijne. Ook daar moeten nog de windingen en lijnclip voorzien worden.
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Cotswold Rods wo jun 30, 2010 3:12 pm
Ziet er netjes uit veel succes ermee.
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Cotswold Rods wo jun 30, 2010 3:20 pm
lekker strak, zo te zien zijn die van Wes iets dunner (of zie ik nie goe ) echt wel mooi, succes ermee boys ...
Wesley Mast
Onderwerp: Re: Cotswold Rods wo jun 30, 2010 4:58 pm
spypics ... lookin' good,lookin' good (al moet er nog wat aan gebeuren) Ben benwd volgende week als ze klaar zijn en m'n SS3000'tjes erop kunnen
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Cotswold Rods wo jun 30, 2010 5:51 pm
DCS schreef:
lekker strak, zo te zien zijn die van Wes iets dunner (of zie ik nie goe )
Blanks zijn even dik. De hengels van Wes zijn de 3.25lbs Torrix met cross weave look, en de mijne zij ook de 3.25lbs Torrix als basis maar met een paar kleine aanpassingen in de blank. Deze blank is door Harrison exclusief gemaakt voor Cotswold Rods, en draagt de naam XXIII. Wes heeft ook gekozen voor de moderne carbon reelseat en full shrink handvaten, terwijl ik meer de old school look prefereer met full duplon en flared ends.
Tony Lemmens
Aantal berichten : 133 Leeftijd : 48 Woonplaats : Mortsel Hobby’s : Karpervissen it's A way of life! Registration date : 19-06-10
Onderwerp: Cotswold rods wo jun 30, 2010 11:02 pm
Het zien er fijne hengels uit die "Kots-world" rods
Alleen een wat onsmakelijke naam lol lol lol
Sorry kon het niet laten!
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Cotswold Rods do jul 01, 2010 5:41 pm
lol?
Ok...
Al zijn het inderdaad wel fijne stokskes ja.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Cotswold Rods vr jul 02, 2010 7:07 am
Ze zien er lekker uit Robby ... Dat ik moest kiezen zou ik ook de uwe nemen . Ik vind ze mooier afgewerkt . Veel succes ermee makker .
grtz
Wesley Mast
Tja da's persoonlijke voorkeur hé Zors. De blanks zijn 95% dezelfde, met het verschil dat die van Wes de cross-weave finish hebben (en nog een andere kleine aanpassing in de blank), meer niet. En ik zie da zelf zo graag nie. Maar inderdaad, over de kwaliteit bestaat geen twijfel! De Torrix van Harrison is zowat de meest populaire op de markt hé.
Wesley Mast
Onderwerp: Re: Cotswold Rods za jul 03, 2010 9:07 am
Ach...zolang de eigenaar maar tevreden is (zowel op gebied van performance als van looks). Hengels zijn zoals zoveel produkten in onze hobby een persoonlijk iets waar uiteindelijk niemand anders zaken mee heeft om het zo te zeggen.
cheers Wes
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Cotswold Rods do jul 15, 2010 5:17 pm
Nieuwe stokken zijn gearriveerd, maar close-up foto's maken van hengels is echt nie simpel. Komt er nooit echt uit zoals ge zelf wilt.
Daarom maak ik er morgen wel een paar aan 't water. Zien er alleszins prachtig uit!
Wesley Mast
Onderwerp: Re: Cotswold Rods do jul 15, 2010 6:38 pm
Robby Malfliet schreef:
Nieuwe stokken zijn gearriveerd, maar close-up foto's maken van hengels is echt nie simpel. Komt er nooit echt uit zoals ge zelf wilt.
Daarom maak ik er morgen wel een paar aan 't water. Zien er alleszins prachtig uit!
The new "Robby Malfliet" rods zien der pukka uit makker ! Dan en Tom hebben vakmanschap afgeleverd...en natuurlijk goede onderdelen gekozen.
Onderwerp: Re: Cotswold Rods do jul 15, 2010 7:09 pm
Als ge klapt van knap vakwerk Zal eens beginnen sparen want de mijn zijn bijna versleten . Veel plezier met jullie stokken . grt
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Cotswold Rods do jul 15, 2010 8:39 pm
Klassestokken Jerry! Aantrekkelijke prijzen ook. Vanaf ong. €165 (afhankelijk van de koers van de pond) wordt de 2.75lbs VIII hengel volledig naar uw goesting afgebouwd bijvoorbeeld.
Laatst aangepast door Robby Malfliet op ma nov 29, 2010 5:22 pm; in totaal 2 keer bewerkt