Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Daiwa rods ma mei 25, 2009 10:15 am
Hallo iedereen
Weet er iemand waar de daiwa hengels te koop zijn? Ik zou graag 2 stokken bijkopen en ik dacht om eens te kijken naar de Daiwa reeks. Ik dacht aan volgende hengels : * Daiwa linear rod 12 ft, 2.75 lbs * Daiwa Theory rod 12 ft, 2.75 lbs * Daiwa Mission X rod 12 ft, 2.75 lbs
Of welke andere hengels raden jullie aan? Mijn budget reikt tot 200€ per hengel. Nu bezit ik Fox warrior XT 2.75 lbs.
Alvast bedankt
David
Gast Gast
Onderwerp: Re: Daiwa rods ma mei 25, 2009 10:36 am
de mission X hengel is meer voor de beginnende karper vissers. en Daiwa heeft wel een goeie reputatie ivm hun hengels ..
Gast Gast
Onderwerp: Linear ma mei 25, 2009 11:53 am
Op het zicht en uitleg zijn die linears wel zeer mooie stokken, ma je moet ze es vasthebben om het echt te weten natuurlijk.
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Daiwa rods ma mei 25, 2009 12:34 pm
Bedankt voor de info al Tommy. En enig idee waar ze te koop zijn in België? Naar het schijnt staan ze in Janssens sport kessel. Daar heb ik eens een mailtje naar gezonden om de prijzen te weten. Maar niemand die iets dichter weet zijn voor mij?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Daiwa rods ma mei 25, 2009 12:52 pm
graag gedaan ze!! ik zou het niet weten hier in belgié makker, koop tegenwoordig alles via Johnson Ross tackle (in engeland)
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Daiwa rods ma mei 25, 2009 2:31 pm
David...gewoon via Anthony bestellen (johnson ross) Super service,vriendelijke mensen en veilig ! Als ik bestel in the UK,is het enkel bij hun...
greetz Wes (lange)
Laatst aangepast door Wesley Mast op ma mei 25, 2009 2:54 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Daiwa rods ma mei 25, 2009 2:33 pm
zo is da makker ....
david deman
Onderwerp: Re: Daiwa rods di mei 26, 2009 4:18 pm
Ik heb nog wat zitten rondbellen en nergens verkopen ze die Linear in België heb ik zo de indruk...
http://www.britnett-carver.co.uk/ericsangling/ Op deze site wel en eigenlijk aan een zeer schappelijke prijs van +- 135€ . Nu is echter mijn vraag, in hoeverre is een stok versturen van Engeland naar België safe ?? Zijn er al mensen die hengels kochten via de post? Er is toch zeer gemakkelijk een oog afgekraakt denk ik dan? Of sturen ze dat op in plastic kokers ?WIe heeft hier ervaring mee? Mijn molens die ik op het oog had staan er ook (spot)goedkoop vergeleken met de goedkoopste prijs in België.
Tom Van den Eynde
Aantal berichten : 71 Leeftijd : 34 Woonplaats : Antwerp Hobby’s : Karpervissen, fotografie, muziek Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Daiwa rods di mei 26, 2009 4:21 pm
Ik heb twee maanden geleden 2 hengels gekocht bij JohnsonRoss in de UK. Waren zeer goed ingepakt (karton, plastic,...) en gebracht met een postorderbedrijf.
Niks op aan te merken bij mij...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Daiwa rods di mei 26, 2009 5:36 pm
ik weet niet bij andere tackel shops maar zoals Nature al zij johnson ross voor deze zaak sta ik persoonlijk garand (ik ken de personen van deze shop persoonlijk heel goed) en hun kun je vertrouwen!! ik ben er zeker van, dat je hengels zonder broken bij jou thuis geleverd worden ...
david deman
Onderwerp: Re: Daiwa rods di mei 26, 2009 6:38 pm
Maar bij Ross is enkel de magnum taper op zijn site te vinden van Daiwa En zoveel centjes heb ik niet
Tom Van den Eynde
Aantal berichten : 71 Leeftijd : 34 Woonplaats : Antwerp Hobby’s : Karpervissen, fotografie, muziek Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Daiwa rods wo mei 27, 2009 9:12 am
David, stuur ze is een mailtje... niet alles staat op hun site
david deman
Onderwerp: Re: Daiwa rods wo mei 27, 2009 9:15 am
Oké zal ik zeker doen bedankt !
david deman
Onderwerp: Re: Daiwa rods vr mei 29, 2009 10:32 am
Ik heb dan Mr Johnson gecontacteerd en daar kan ik de Linear krijgen voor 99.99£ of te wel 114,5€ !!!!! (extreem lage prijs) En de verzending zou 26£ of te wel 29,7€ zijn. Ik had eerst Erics Angle center gecontacteerd en daar stond de linear aan 135€ en 40€ verzeding.
Het wordt dus via Johnson Ross geregeld waarvoor dank aan het Forum !
Gast Gast
Onderwerp: Re: Daiwa rods vr mei 29, 2009 10:39 am
Anthony van Johnson Ross tackle (en Matrix is een toffe pee)
proficiat David met een goede koop!!!
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Daiwa rods za mei 30, 2009 8:04 am
Goeie beslissing David (en koop!)
david deman
Onderwerp: Re: Daiwa rods wo jun 10, 2009 3:08 pm
Ik had de linears maandag besteld via Anthony maar vandaag kreeg ik een mailtje dat Daiwa ze maar terug in stock heeft vanaf september. Tot dan kan ik niet wachten en aangezien daiwa infinity, akn, tournament, magnumtaper mij te duur was heb ik via Anthony Nash Venom rods besteld, deze had Anthony op stock.
Nash Venom dus Hopelijk zijn ze er vlug
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Daiwa rods wo jun 10, 2009 5:40 pm
david_deman schreef:
Ik had de linears maandag besteld via Anthony maar vandaag kreeg ik een mailtje dat Daiwa ze maar terug in stock heeft vanaf september. Tot dan kan ik niet wachten en aangezien daiwa infinity, akn, tournament, magnumtaper mij te duur was heb ik via Anthony Nash Venom rods besteld, deze had Anthony op stock.
Nash Venom dus Hopelijk zijn ze er vlug
Heb je die stokken zelf al eens vastgehad toch ?
Grt
david deman
Onderwerp: Re: Daiwa rods wo jun 10, 2009 7:59 pm
Jup jup, daiwa linear had ik nog nooit vastgehad.
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Daiwa rods wo jun 10, 2009 8:10 pm
Die Nash Venoms hebben ze geloof ik ook in Kessel maar ik weet de prijzen ni echt. Ik heb er verleden weekend prodigy's gekocht 20€ goedkoper dan de goedkoopste Engelse webshop. Is soms echt raar die prijzen
Veel geluk met je Venoms en laat ons iets horen als je ze hebt he
Grt
david deman
Onderwerp: Re: Daiwa rods do jun 11, 2009 5:54 am
Jup zal ik zeker doen. Ja kessel is ver voor mij hé (rond de 160km) Ik heb 90£ betaald voor de nash venom, oftewel 104€
david deman
Onderwerp: Re: Daiwa rods ma jun 15, 2009 8:38 pm
Vandaag dit ontvangen :
Hello David
I am afraid I have a problem, when I went to package the Venom rods for you I noticed that one of them is damaged, it has a broken tip. I have spoken to Nash and they do not have any of the 3lb ones left in stock, I cannot get another one.
If you would like them I can do you 2 of the new Greys Prodigy SX rods for £90 each. I am sorry for all the problems with your order. Please let me know what you would like to do, I can ship your rods tomorrow
Kind regards
Anthony
En zo wordt het natuurlijk een soap... Ik bestel Linear, niet op stock, ik bestel Venom, top breekt af. Nu dus Prodigy
Tom Daelemans
Onderwerp: Re: Daiwa rods ma jun 15, 2009 8:50 pm
david_deman schreef:
Vandaag dit ontvangen :
Hello David
I am afraid I have a problem, when I went to package the Venom rods for you I noticed that one of them is damaged, it has a broken tip. I have spoken to Nash and they do not have any of the 3lb ones left in stock, I cannot get another one.
If you would like them I can do you 2 of the new Greys Prodigy SX rods for £90 each. I am sorry for all the problems with your order. Please let me know what you would like to do, I can ship your rods tomorrow
Kind regards
Anthony
En zo wordt het natuurlijk een soap... Ik bestel Linear, niet op stock, ik bestel Venom, top breekt af. Nu dus Prodigy
Ne goeie raad, kopen die handel ik heb ze en ze zijn extreem goe + levenslange garantie!!!
david deman
Onderwerp: Re: Daiwa rods di jun 16, 2009 5:36 am
Jup heb deze besteld nu, want mijn geld is er al een week af. Hopelijk krijg ik ze nu wel
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Daiwa rods di jun 16, 2009 8:58 am
Nie geestig maar zijn zaken die gebeuren hé, belangrijkste is dat je op de hoogte wordt gehouden en men eerlijk is ivm de problemen om te leveren. En met de stokken die het nu geworden zijn kan je zeker nie gekloot zijn. K zou eens willen weten welke winkel in Belgie zo klantvriendelijk zou werken... behalve Depoorter weet ik er gene. Succes met je aankoop.