Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Daiwa rods di jun 16, 2009 1:14 pm
Eerlijk gezegd David..vind de Greys een betere deal dan de Venoms ik zou ni twijfelen!
greetz Wesley (Lange)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Daiwa rods di jun 16, 2009 1:58 pm
david_deman schreef:
Vandaag dit ontvangen :
Hello David
I am afraid I have a problem, when I went to package the Venom rods for you I noticed that one of them is damaged, it has a broken tip. I have spoken to Nash and they do not have any of the 3lb ones left in stock, I cannot get another one.
If you would like them I can do you 2 of the new Greys Prodigy SX rods for £90 each. I am sorry for all the problems with your order. Please let me know what you would like to do, I can ship your rods tomorrow
Kind regards
Anthony
En zo wordt het natuurlijk een soap... Ik bestel Linear, niet op stock, ik bestel Venom, top breekt af. Nu dus Prodigy
ik zou geen min twijfelen, die prodhy´s zijn de beste (van de hengels die je wou bestellen!!!) en je krijgt er een fixe korting op want normaal zijn ze £124.99 bij hun in de shop (zonder verzending) mijn gedacht doet ge hier de beste deal van je leven qua hengels!!
Tom Van den Eynde
Aantal berichten : 71 Leeftijd : 34 Woonplaats : Antwerp Hobby’s : Karpervissen, fotografie, muziek Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Daiwa rods di jun 16, 2009 2:56 pm
Die hengels die 124.99 kosten zijn toch de prodigy plussen he Tommy... Is een andere hengel dan de prodigy sx hoor.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Daiwa rods di jun 16, 2009 3:02 pm
oops my bad sorry, toch doen zou ik zeggen ...
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Daiwa rods di jun 16, 2009 3:51 pm
Jup het zijn betere dan de venoms
Ik laat weten als ze arriveren
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Daiwa rods ma jun 22, 2009 1:42 pm
Vandaag alles ontvangen in perfecte conditie. Alles was zeer goed verpakt en kans op beschadiging door het verzenden was zeker uitgesloten. Ne gelukkige mens hier
Dus moesten mensen nog twijfelen rond bestellen via het net, alles kan je bestellen via het net
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Daiwa rods ma jun 22, 2009 2:02 pm
De nieuwe grey's prodigy??
Zalige zalige hengel wacht tot daar een viske aanhangt )
Veel succes ermee en niet vergeten te registreren op de sit van Hardy en Grey's voor de garantie!!
Grt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Daiwa rods ma jun 22, 2009 2:04 pm
de super service van Jonhson Ross tackle (Anthony is echt een toffe pee) en geeft om zijn klanten .... (net ook nog een bestelingske gedaan)
succes met de hengels, je gaat er geen spijt van krijgen!!!
david deman
Onderwerp: Re: Daiwa rods ma jun 22, 2009 2:19 pm
DaTom1980 schreef:
Veel succes ermee en niet vergeten te registreren op de sit van Hardy en Grey's voor de garantie!!
Grt
Ah oké registreren dus, gelukkig dat je het zegt
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Daiwa rods ma jun 22, 2009 4:37 pm
david_deman schreef:
DaTom1980 schreef:
Grt
Ah oké registreren dus, gelukkig dat je het zegt
Geen probleem
david deman
Onderwerp: Re: Daiwa rods vr jul 03, 2009 9:50 am
Tom met welke molens vis jij op je grey's ? Ik heb gisteren Shimano ultegra 14000 XTB gekocht en ze passen er met moeite op. Ze zitten er nu wel op maar ik heb het redelijk moeten forceren om het zo te zeggen.
Tom Daelemans
Onderwerp: Re: Daiwa rods vr jul 03, 2009 11:34 am
Volgens mij passen de Daiwa's er makkelijker in omwille van smallere voetjes... Ik vis met de entoh's van daiwa... Superlichte en slanke big pit molen die zeer licht is. Een prachtige combinatie met deze hengel... Als je niet naar het geld moet kijken dan kan je ook de Basia QD of de ISO tournament is bekijken, vooral die ISO tournament is een bommeke met een fantastische slip... Maar dus om op je vraag te antwoorden tournament entoh's en die passen perfect!