Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Cotswold Rods ma nov 15, 2010 10:42 am
Goed vorderen? Ze zijn af van gisterenavond laat!
Maar ze staan in de fille om te verlakken, aangezien Tom nog een paar dagen op vakantie is.
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Cotswold Rods di nov 16, 2010 1:23 pm
Robby Malfliet schreef:
Goed vorderen? Ze zijn af van gisterenavond laat!
Maar ze staan in de fille om te verlakken, aangezien Tom nog een paar dagen op vakantie is.
die weten precies da ze naar Be moeten komen,dan zijn ze het gewoon om aan te schuiven makker
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Cotswold Rods di nov 16, 2010 8:43 pm
Voila, klaar om te verlakken.
Het stukske da ge hier ziet is het deel onder de molenhouder. Die platte mussen ginder willen mij nie meer laten zien van de stokken!
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Cotswold Rods wo nov 17, 2010 5:53 pm
@ Exos: uw stokken zijn bijna af makker! Die van Wes zijn al af en de mijne hebben hun eerste lakbeurt gekregen vanmiddag.
Zowel uw hengels als die van Wes en mijzelf worden allemaal samen opgestuurd naar mij thuis, waarschijnlijk begin volgende week.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Cotswold Rods wo nov 17, 2010 7:22 pm
Oke makker , we zijn in blijde verwachting..... Robby bedankt voor de service, verlang al .... Greetz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Cotswold Rods di nov 23, 2010 9:18 pm
Volgende week vrijdag is 't vroege Kerst hé Barre en Wes!
Mijn pakketje C.R. kledij is trouwens ook klaar.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Cotswold Rods wo nov 24, 2010 8:24 am
.... Indien het kan mag er ook wel zo een pakketje met kledij bij voor mij ...... Greetz
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Cotswold Rods wo nov 24, 2010 6:16 pm
Kwee het makker..heb de jongens al gehoord
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Cotswold Rods zo nov 28, 2010 8:32 pm
Voila Bart, uw hengels zijn klaar. Ze moeten alleen nog verlakt worden.
Kunt gij de fotokes eens bekijken en mij laten weten of alles naar wens is gedaan? Dan kan Tom ze aflakken.
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Cotswold Rods zo nov 28, 2010 9:10 pm
Klasse afwerking als je het mij vraagt. Looks 'Da Bizz-nizz'
Grtz, I.
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Cotswold Rods zo nov 28, 2010 9:14 pm
Miljaarde... ! Super mooie stokken!!! Proficiat...!
Grtzzzzz
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Cotswold Rods zo nov 28, 2010 10:13 pm
knappe hengels.... Looks nice...
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Cotswold Rods zo nov 28, 2010 10:18 pm
Zors schreef:
Grtzzzzz
Volledig afgebouwd naar de goesting van Bart. Nie duur ook nie die VIII's zene! Maar deze blanks gaan worden stopgezet door de producent, dus als de huidige stock op is, is het gedaan met de VIII.
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: Cotswold Rods ma nov 29, 2010 1:20 pm
Robby Malfliet schreef:
Voila Bart, uw hengels zijn klaar. Ze moeten alleen nog verlakt worden.
Kunt gij de fotokes eens bekijken en mij laten weten of alles naar wens is gedaan? Dan kan Tom ze aflakken.
Fuck man ..... (sorry) ....brrrrrrrrrrr. Robby die zijn helemaal naar mijn goesting ... Helemaal volgens afspraak , en perfect zoals ik had gevraagd en afgesproken ( waarvoor dank Robby.... ). Moet zelf eerlijk toegeven dat ik ze zelf niet zo mooi had verwacht. Voor zijne prijs zeker prachthengels ,al zijn het de duurste niet. Nu nog mijn Basia's eronder en gewoon af ..... Kan er niet aan doen maar ik verlang gelijk een klein kind. Volgende week op vbk-beurs breng ik mijn molen mee , moet er toch eens mee smijten .....
Greetz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Cotswold Rods ma nov 29, 2010 1:39 pm
Allé vooruit, da gaan die mannen ginder graag horen ze! Als gij content zijt dan zijn wij da ook!
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Cotswold Rods vr dec 03, 2010 6:16 pm
Deze week is de Revealer markerhengel die ik heb laten afbouwen aan een test onderworpen door de mensen van het bekende Engelse magazine Carpology, samen met andere hengels van verschillende merken. De uitslag wordt een van de komende weken gepubliceerd. Het enige wat ik op dit moment weet is dat mijn hengel de testen overleefd heeft en dat de testers onder de indruk waren.
Eerder dit jaar (september) werd de Cotswold Rods spod hengel door Carpology al bekroond met de titel voor beste spod hengel op de markt.
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Cotswold Rods vr dec 03, 2010 7:25 pm
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Cotswold Rods vr dec 03, 2010 7:40 pm
Robby Malfliet schreef:
Zors schreef:
Grtzzzzz
Volledig afgebouwd naar de goesting van Bart. Nie duur ook nie die VIII's zene! Maar deze blanks gaan worden stopgezet door de producent, dus als de huidige stock op is, is het gedaan met de VIII.
Die Cotswold Rods beginnen me steeds meer en meer te interesseren...
Grtzzzzzzzzzzzz
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: cotswold rods vr dec 03, 2010 8:13 pm
bij mij ook zors.ik beging er zelfs al van te kwijlen.zal bij de robby is moeten informeren.
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Cotswold Rods vr dec 03, 2010 8:34 pm
Ik denk niet dat Bart erom gaat geven dat ik dit hier post, maar deze hengels (volledig afgebouwd naar de wensen van Bart) komen op €178 per hengel! Heel scherpe prijs denk ik zo...
Maar zoals eerder gezegd, deze blank gaat ervantussen, dus 't zijn de laatste. Als deze op zijn wordt er alleen nog afgebouwd op de Cotswold Rods XXIII (wat een getweakte Torrix is), en alle bekende blanks van Harrison, Century en Daiwa.
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: Cotswold Rods za dec 04, 2010 7:21 am
Robby Malfliet schreef:
Ik denk niet dat Bart erom gaat geven dat ik dit hier post, maar deze hengels (volledig afgebouwd naar de wensen van Bart) komen op €178 per hengel! Heel scherpe prijs denk ik zo...
Maar zoals eerder gezegd, deze blank gaat ervantussen, dus 't zijn de laatste. Als deze op zijn wordt er alleen nog afgebouwd op de Cotswold Rods XXIII (wat een getweakte Torrix is), en alle bekende blanks van Harrison, Century en Daiwa.
Nee makker heb daar zeker niets op tegen, tzijn zeer mooie stokken voor hun prijs. Waarom moet je serie-stokken kopen als je voor die prijs stokken kunt kopen die volledig naar u goesting zijn. Tevens is het iets eenig in zijn soort , en als ge een beetje een matriaal liefhebber bent laat u zo een prijs/kwaliteit niet onberoerd.
Deze heb ik besteld omdat ik mijn visserij wil aanpassen naar een lichtere stok. Ik vis nu met mijn Century fs 3,1/2 lb 12 feet stokken , maar ik ga deze houden voor mijn afstand visserij.
In ieder geval zeer content van het verloop van zaken en prijs kwaliteit verhouding ........ greetz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Cotswold Rods di dec 07, 2010 8:50 pm
De stokken van zowel Bart, Wesley als die van mij zijn vandaag verstuurd vanuit Engeland. Zonder problemen (zoals een eventuele nieuwe winterprik) zouden ze donderdag of vrijdag bij mij thuis moeten zijn.
Bart Debosschere
Onderwerp: Re: Cotswold Rods wo dec 08, 2010 8:38 am
Robby Malfliet schreef:
De stokken van zowel Bart, Wesley als die van mij zijn vandaag verstuurd vanuit Engeland. Zonder problemen (zoals een eventuele nieuwe winterprik) zouden ze donderdag of vrijdag bij mij thuis moeten zijn.
Wesley Mast
Onderwerp: Re: Cotswold Rods wo dec 08, 2010 8:27 pm
Robby Malfliet schreef:
Tom told me allready mate Laat maar iets weten .
cheers Wes (de lange)
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Cotswold Rods do dec 09, 2010 6:08 pm
De hengels zijn nu bij Fedex in Parijs, en zullen normaal gezien morgen bij mij zijn.