Mannen, ik heb een probleempje. Ik heb sinds kort een kleinere auto gekocht en ben daardoor wat beperkter geworden in mijn bagageruimte. Voor mijn langere sessies, met name voor Frankrijk, kan ik niet minderen in mijn benodigde tassen, foudralen, tent, bedchair etc. maar heb standaard ook het volgende bij me (zie foto). Nu is mijn vraag of iemand mij een opblaasbare kan aanbevelen, zou een hoop ruimte schelen dacht ik zo... Alle goed tips zijn welkom.
steven meirlaen
Aantal berichten : 258 Leeftijd : 47 Woonplaats : sint-martens-latem Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje... Registration date : 24-08-08
Onderwerp: Re: lange sessie. za maa 06, 2010 9:11 pm
zou jrc zo niets liggen hebben?
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: lange sessie. za maa 06, 2010 9:34 pm
In sluis hebben ze mooi compacte opvouwbare dacht ik voor een paar euro's maar ze zijn wel voor éénmalig gebruik!Dus als je veel vist serieuze bijkost Mooie post maar ik zou me toch weer grotere auto aanschaffen
Rob willemse
Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: lange sessie. za maa 06, 2010 10:07 pm
He Rich,
Ik weet dat je enorm aan haar gehecht bent en dat je al jaren een mooie relatie met haar hebt. Ik snap dan ook niet dat je haar zomaar in wilt ruilen voor een ordinaire opblaasbare. Ik zou je willen adviseren een trekhaak te nemen want, zo te zien, heeft ze gaten zat om haar erop vast te zetten.
Succes met je (moeilijke) beslissing.
Mzzl Rob
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: lange sessie. zo maa 07, 2010 1:03 am
Ik weet ook zo'n modelleke liggen hoor, maar je zal vroegtijdig moeten "terug-trekken" want ze is van PVA...
Bestellen kan, maar wel na 18h....
Grtzzzzzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: lange sessie. zo maa 07, 2010 9:54 am
richard meinen schreef:
Mannen, ik heb een probleempje. Ik heb sinds kort een kleinere auto gekocht en ben daardoor wat beperkter geworden in mijn bagageruimte. Voor mijn langere sessies, met name voor Frankrijk, kan ik niet minderen in mijn benodigde tassen, foudralen, tent, bedchair etc. maar heb standaard ook het volgende bij me (zie foto). Nu is mijn vraag of iemand mij een opblaasbare kan aanbevelen, zou een hoop ruimte schelen dacht ik zo... Alle goed tips zijn welkom.
kzie de foto niet??
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: lange sessie. zo maa 07, 2010 11:13 am
Ze zal ontploft zijn zeker?
Gisterenavond leefde ze alleszins nog.
Gast Gast
Onderwerp: Re: lange sessie. zo maa 07, 2010 11:27 am
Robby Malfliet schreef:
Ze zal ontploft zijn zeker?
Gisterenavond leefde ze alleszins nog.
hahahah ja nee sorry ik zie geen foto dus weet niet over wat het gaat (al heb ik een vermoede LOL) ....
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: lange sessie. zo maa 07, 2010 11:28 am
Nee de foto is hier ook weg jong. 't Was eerlijk gezegd een heel realistische uitvoering!
Rob willemse
Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: lange sessie. zo maa 07, 2010 12:49 pm
Hier de vriendin van Richard. Als je er teveel naar kijkt wordt hij wel jaloers...
Gast Gast
Onderwerp: Re: lange sessie. zo maa 07, 2010 12:59 pm
he Robby oude boef, ik was haar verleden week al kwijt, nu weet ik waar zij was!
Gast Gast
Onderwerp: Re: lange sessie. zo maa 07, 2010 1:04 pm
ohhh ok ik wist dat het zoiets was, das handig en die zaagt nooit. en heeft altijd zin hahahaha ...