Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Buitenlands sessie....... wo apr 15, 2009 8:14 am
Helleuuu de Salooners als er hier al iets over 'getopiced' is,excuse me iemand van plan omeen buitenlands sessie te doen? .. kan altijd interessant zijn voor iemand,voor om het even welke redenen,info,....raad.....,over van alles...of,wie weet kom je een member tegen gedurende je sessie,en ge weet het nie of whatever... moi,ik ga next week(25 ste)veu een week na Heron Lake(abbeye).... en in augustus veu 2 weken op een meer in sud-france,Lac de L'uby with family... voila... greetings.
jurgen lievens
Aantal berichten : 56 Leeftijd : 47 Woonplaats : markegem Hobby’s : vissen Registration date : 07-01-09
Onderwerp: Re: Buitenlands sessie....... wo apr 15, 2009 1:02 pm
wij zitten gans het jaar op moisson
Gast Gast
Onderwerp: Re: Buitenlands sessie....... wo apr 15, 2009 1:39 pm
tja ik zit dit jaar zeker nog 3 keer een week op ........
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Buitenlands sessie....... wo apr 15, 2009 2:05 pm
ik 2 weken in juli-augustus in france (oa freedom lakes) dan nog in oktober een weeksessie boeken(normaal ook freedom lake) en ben aan et kijken om de voorziene sessie van deze week te verplaatsen naar mei...
GRTN
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Buitenlands sessie....... wo apr 15, 2009 2:14 pm
Voorlopig eind april Great Lake - Goncourt en eind Oktober Etang 5, mogelijk volgt er nog wat
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Buitenlands sessie....... wo apr 15, 2009 5:59 pm
Eind mei naar La Horre, in de herfst eens naar Maveline waarschijnlijk ook. En een tripje naar Engeland tussendoor.
Laatst aangepast door Robby Malfliet op wo apr 15, 2009 7:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Tim Lomans
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 36 Woonplaats : Arnhem Hobby’s : Karpervissen, drummen. Registration date : 01-04-08
Onderwerp: Re: Buitenlands sessie....... wo apr 15, 2009 6:56 pm
Over 2 weken zit ik op Domaine de la Maveline. En van de zomer nog weg, maar waar precies weet ik nog niet.
Gr Tim
Gast Gast
Onderwerp: Re: Buitenlands sessie....... do apr 16, 2009 8:18 am
Den Belly schreef:
Helleuuu de Salooners als er hier al iets over 'getopiced' is,excuse me iemand van plan omeen buitenlands sessie te doen? .. kan altijd interessant zijn voor iemand,voor om het even welke redenen,info,....raad.....,over van alles...of,wie weet kom je een member tegen gedurende je sessie,en ge weet het nie of whatever... moi,ik ga next week(25 ste)veu een week na Heron Lake(abbeye).... en in augustus veu 2 weken op een meer in sud-france,Lac de L'uby with family... voila... greetings.
Gisteren is op Heron het nieuwe record gevangen, op 31.5 kg. Succes ginder maat. Iemand die ik ken is er vorige week geweest op attila 12 karpers en 7 zeelten waren zijn deel.
Greetzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Buitenlands sessie....... do apr 16, 2009 8:42 am
picje van de vis, alleen jammer van 't petje
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Buitenlands sessie....... do apr 16, 2009 9:20 am
in juni een weekje op skylake en in september een weekje op mar peche
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Buitenlands sessie....... do apr 16, 2009 9:49 am
stefan schreef:
Den Belly schreef:
Gisteren is op Heron het nieuwe record gevangen, op 31.5 kg. Succes ginder maat. Iemand die ik ken is er vorige week geweest op attila 12 karpers en 7 zeelten waren zijn deel.
Greetzzz
Thanx 4 info!! grtzzzz
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Buitenlands sessie....... do apr 16, 2009 10:27 am
Die spiegel van Heron: Is dezelfde spiegel die Rik Van Landschoot, voorzitter ovk, in 2008 wist te vangen op 29kg, staat in één van de vbk nummers van 2008 en er komt later nog een fish of a lifetime verslag van.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Buitenlands sessie....... do apr 16, 2009 1:21 pm