Ziet er goed uit maar vind het persoonlijk veel geld voor een weekske te vissen ! Dan ga ik liever een keer meer op andere waters . Grtzz Benny
stephan vangossum
Aantal berichten : 91 Leeftijd : 42 Woonplaats : Geetbets (Belgium) Hobby’s : vissen enz... Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Gigantica vr feb 20, 2009 4:36 pm
Tommy is het waar dat er geen belgen of nederlanders mogen vissen?? ik dacht dat Co Korda dat eens heeft gezegd op de Cast in,naart schijnt kwam da omdat er mensen de vissen knipte. Is anders wel een aardig waterke maar wel ene beetje prijzig.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gigantica vr feb 20, 2009 5:02 pm
denk dat hij het over maison du lac blue ging...
grtz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gigantica vr feb 20, 2009 5:13 pm
Gigantica...
Ex- St.-Christophe dus...
2 maten van mij zijn er geweest in het pre-Korda/Gigantica tijdperk.
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Gigantica vr feb 20, 2009 5:36 pm
Zien er mij op zich goeie aanpassingen uit. Enkel zelf het bodemprofiel gaan veranderen zou ik niet doen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gigantica vr feb 20, 2009 8:17 pm
El Fano schreef:
Tommy is het waar dat er geen belgen of nederlanders mogen vissen?? ik dacht dat Co Korda dat eens heeft gezegd op de Cast in,naart schijnt kwam da omdat er mensen de vissen knipte. Is anders wel een aardig waterke maar wel ene beetje prijzig.
makker dat is maison du lac blue waar ge het over hebt (een heel ander water)
@ David, kweet nie of dat zo slecht is ivm met de bodem kwestie van features te hebben om naar te vissen .....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gigantica vr feb 20, 2009 9:21 pm
Hi,
Blackwater schreef:
[ kweet nie of dat zo slecht is ivm met de bodem kwestie van features te hebben om naar te vissen .....
Voor de groeimogelijkheden van het water zelf zal het sowieso een verrijking zijn . . .
Gravelbars; je kan ze vergelijken met koraalriffen in zee; potentiële kraamkamers, waar alle klein grut een schuilplaats kan vinden.
Cheers,
Michel
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gigantica za feb 21, 2009 7:23 am
Ik denk dat Danny heel goed weet waar hij mee bezig is!!
In den tijd dat ik samen met hem een paar keer ben gaan vissen (waren er wel is momenten waarop he weg droomt van je eigen water te hebben, en toen zij hij zulke dingen al).
als ge een feature loos water hebt zoals Gigantica (en vrij diep) is de doelstellen van Danny niet vreemd te noemen (om er gravel bars te crieeren!!) potentiele hotspots, daar kan de toekomstige klant goed bij varen .....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gigantica za feb 21, 2009 8:48 am
Blackwater schreef:
Ik denk dat Danny heel goed weet waar hij mee bezig is!!
In den tijd dat ik samen met hem een paar keer ben gaan vissen (waren er wel is momenten waarop he weg droomt van je eigen water te hebben, en toen zij hij zulke dingen al).
als ge een feature loos water hebt zoals Gigantica (en vrij diep) is de doelstellen van Danny niet vreemd te noemen (om er gravel bars te crieeren!!) potentiele hotspots, daar kan de toekomstige klant goed bij varen .....
Ik denk ook dat Danny goed weet waar hij mee bezig is.... Maar dat heeft volgens mij niks met de klanten te maken.
Dat is puur vanuit een commercieel oogpunt, St.-Christophe is nooit een voorjaarswater geweest omdat het water lang koud bleef. Door nu ondiepe stukken en hotspots te creëren, probeert hij hier iets aan te doen. Persoonlijk vind ik de naam dus ook degoutant, net als het feit dat alle niet-karper van het water wordt gehaald, net als kleine karpers.
Wat is de volgende stap ? Voorgeinstalleerde onderwatercamera's op de stek met kleingeld-systeem
Een gedetaileerde kaart van elke stek met de namen en foto's van de vissen die de stek regelmatig bezoeken
Voerboten die voorgeprogrammeerd zijn op de hotspots
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gigantica za feb 21, 2009 9:33 am
Citaat :
Persoonlijk vind ik de naam dus ook degoutant
Het kind moet een naam hebben he
Gast Gast
Onderwerp: Re: Gigantica za feb 21, 2009 9:50 am
De doelstellingen etc steken allemaal mooi in elkaar. Maar toch is héél dit karper gebeuren te commercieel aan 't worden. En natuurlijk gaat hij daar gretig op in. Wie niet als je deze kansen / droom kan verwezenlijken...
En ja, prijzig is het ook meer dan voldoende!
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Gigantica do nov 04, 2010 3:36 pm
just geboekt (en betaald) ze voor een weekje van 25dec (2010) tot 01jan (2011) echt winter vissen met ons 2 (ik en Jurgen) aangezien het mss zou kunnen koud en onaangenaam zijn .. kijk ik er toch enorm naar uit ... en vangen pfff das bijzaak he er gewoon vissen is al iets apart en dan in die periode ... leuk gevoel om dan aant water te vertoeven
de voordelen om singel te zijn ... hoop jullie op één of 2 Jan toch een leuk verslagje te doen ...
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Gigantica do nov 04, 2010 3:46 pm
Ge moogt met 4 hengels vissen in de winter geloof ik hé Tommy? De rest van 't jaar is 't anders 3 hengels.
Ik zoek er ook wel eens naartoe te gaan binnen nu en een jaar of 2. 't Is nie goedkoop (€360/week), maar de vissen daar zijn gewoon prachtig!
Toen ik vorig jaar op La Horre zat heb ik een klapke gedaan met Dan Turley (Grand Fromage), de bailiff van Gigantica. Die kwam daar efkes op bezoek (Gigantica ligt maar 10min van La Horre). Toffe kerel!
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Gigantica do nov 04, 2010 3:52 pm
zal wel een tof sessieke worden tommy, hopelijk kan je er 1 tje strikken. veel succes in ieder geval !!
ja das waar single zijn heeft zijn voordelen, ma kmoe persoonlijk wel zeggen dak nog nooit heb moeten inbinden op visgebied voor tvrouwke, ze zijn nie allemaal anti vissen, maar wel schaars gezaaid
greets igor
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gigantica do nov 04, 2010 3:55 pm
Ze zijn er toch zene Igor...
Die van mij laat mij gewoon mijn ding doen op visgebied. Ze is mij zelfs al aan 't uitvragen voor wat ze mij moet gaan kopen van visgerief voor mijn verjaardag in december!
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Gigantica do nov 04, 2010 4:09 pm
ale we hebben chance dan eh moatje. als we maar gelukkig zijn mijn madam stond ook op de stand van ocean vorig jaar in zwolle, get er mss op gelet.
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gigantica do nov 04, 2010 4:38 pm
Nie naar gekeken man... 1 vrouw, 1 God bij mij!
Igor Van Waesberghe
Onderwerp: Re: Gigantica do nov 04, 2010 5:37 pm
Robby Malfliet schreef:
Nie naar gekeken man... 1 vrouw, 1 God bij mij!
get gelijk
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Gigantica do nov 04, 2010 8:46 pm
de prijs is nog niet den helft (van wat het gewoon is 360) ik ken Danny T aka Grand Fromage al vrij lang, en heb enorm veel info van hem gekregen ... maar tzal niet gemakelijk zijn maar bon die tijd vant jaar is het nergens gemakelijk!
op gebiet van vrouwen (wel ik heb mijn gezeik wel gehad) dus ik pas ervoor nu!! er zullen best wel leuke vrouwen zijn die meegaand zijn. maar na verloop van tijd als singel (heb je het zo goed ALLEEN) dat ik er geen behoefte meer aan heb!! om nog een relatie te beginnen!!
wat de trip betreft kijk er enorm naar uit, vis of geen vis (en we gaan ons best doen) meer kunnen we niet doen .... er zit daar het één en ander dat wel de moeite is ...
bring on Fudgeys
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gigantica do nov 04, 2010 8:52 pm
Winterprijs is €150, en ge moogt inderdaad 4 hengels gebruiken dan. Net even het folderke erbij gehaald.
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: Gigantica do nov 04, 2010 10:13 pm
idd 150 heb daar geen folder voor nodig (heb ik zelfs niet) 4 hengels okay cava, heb uit ervaring geleerd dat dit niet altijd de juiste keuze is ... dus tzal met 2 of hooguit 3 hengels gebeuren!
en btw we zien wel he ...
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gigantica vr nov 05, 2010 7:58 am
Tommy schreef:
idd 150 heb daar geen folder voor nodig (heb ik zelfs niet)
Amai kent gij allemaal die prijzen uit uwe kop?
En eind december zal er waarschijnlijk geen kat zitten hé, dus ik denk dat 4 hengels dan wel geen kwaad zal kunnen.
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Gigantica vr nov 05, 2010 9:27 am
Robby Malfliet schreef:
Tommy schreef:
idd 150 heb daar geen folder voor nodig (heb ik zelfs niet)
Amai kent gij allemaal die prijzen uit uwe kop?
En eind december zal er waarschijnlijk geen kat zitten hé, dus ik denk dat 4 hengels dan wel geen kwaad zal kunnen.
Zou ik niet durven zeggen, winterfishing is tegenwoordig in & goedkoop... zeker aan de andere kant van t kanaal. Natuurlijk zal het er niet zo druk zijn als in de maanden april-september, maar alleen zal je er niet zijn.
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Gigantica vr nov 05, 2010 10:02 am
Ja ok, nie alleen. Maar tussen kerst en nieuwjaar zal dan toch wel veruit de rustigste periode zijn zene.