zouden ze op de carp in show staan , want juist gezien op de site en ze vragen dus 45 pond verzendingskosten naar belgie voor de rugzak
Ik zie Aqua niet bij de lijst van deelnemers, bovendien zullen die de verkoop sowieso overlaten aan de shops die daar aanwezig zijn. Maar ik ben zeker dat je de rugzak daar kan kopen bij één de vele verkoopsstanden.
Ps. voor degene die de beurs gaan bezoeken, probeer gezamelijke aankopen te doen indien je met één of meerdere vismaten gaat...je kan dan hele mooie kortingen bedingen....
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Aqua ma jan 04, 2010 12:52 pm
foxken schreef:
zouden ze op de carp in show staan , want juist gezien op de site en ze vragen dus 45 pond verzendingskosten naar belgie voor de rugzak
Heb nooit meer als 16 pond verzendingskosten betaald om iets uit de UK te vezenden, bij grote hoeveelheden is de verzending zelfs gratis.
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Aqua ma jan 04, 2010 7:01 pm
Santa Cruz schreef:
foxken schreef:
Heb nooit meer als 16 pond verzendingskosten betaald om iets uit de UK te vezenden, bij grote hoeveelheden is de verzending zelfs gratis.
als je je account aanmaakt op de site van aqua kwam er de prijs van de verzending op dus voor ik na de show vertrek zal ik contact opnemen met johnsonross tackle en mischien kan ik zo mijn bestelling meenemen
steven meirlaen
Aantal berichten : 258 Leeftijd : 47 Woonplaats : sint-martens-latem Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje... Registration date : 24-08-08
Onderwerp: Re: Aqua do jan 14, 2010 11:02 pm
voor de geinterreseerden,
vanaf februari kan je de produkten van aqua verkrijgen bij de poorter in Gent.
greets Steven
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Aqua vr jan 15, 2010 9:40 am
steven meirlaen schreef:
greets Steven
bedankt steven goed om weten
want kzou mij een bivvy willen aanschaffen waar zeker plaats genoeg in is voor 2 man en ne fermen boeboe
nu heb ik gans dit topic herlezen en ben niemeer mee
wat is nu de beste tent voor 2 personen van aqua mk2 ,M3 mss iets anders ? ben altijd gewent geweest van een tent met VAST grondzeil, mocht regenen en gieten zoveel het wou er kwam niets in( langs onderen, is da mee los grondzeil ook zo? kweet tzijn mss wa domme vragen, maar prijskaartje is toch hoog genoeg dus ben ik graag zeker
greets igor
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Aqua vr jan 15, 2010 12:47 pm
Jip ... Als u ne boe-boe op de grond slaapt pak dan maar 1 met vast grondzeil. Je weet nooit , met een los kan er altijd wel eens water op u grondzeil naar binnen lopen. En denk niet dat het een optie is om met u ne boe-boe nat in u ne bed-chair te liggen .... Greetz
Laatst aangepast door exos op vr jan 15, 2010 3:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Aqua vr jan 15, 2010 1:59 pm
Bedankt Steven om het te vermelden. Het totale gamma is gisteren besteld en wordt zo snel mogenlijk geleverd.
Iedereen is zeer positief over dit merk en dat doet deugd te horen. In de winkel hebben wij ook al tal van goede reactie's gehoord en daarom hebben wij ook het voorstel van aqua aangenomen om exclusief verdeler te worden.
Grtz
Kim
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Aqua vr jan 15, 2010 3:09 pm
De Poorter Kim schreef:
Bedankt Steven om het te vermelden. Het totale gamma is gisteren besteld en wordt zo snel mogenlijk geleverd.
Iedereen is zeer positief over dit merk en dat doet deugd te horen. In de winkel hebben wij ook al tal van goede reactie's gehoord en daarom hebben wij ook het voorstel van aqua aangenomen om exclusief verdeler te worden.
Grtz
Kim
Gaan jullie met de prijs kunnen concureren tegen de UK webshops ?
Grtzz
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Aqua vr jan 15, 2010 3:28 pm
DaTom1980 schreef:
De Poorter Kim schreef:
Grtz
Kim
Gaan jullie met de prijs kunnen concureren tegen de UK webshops ?
Grtzz
Is de vraag die bij iedereen op de lippen ligt, want de meesten bestelden dit al jaren via de Engelse webshops
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Aqua vr jan 15, 2010 3:44 pm
Zeer goeie vraag. Dat was bij ons 1 van de eerste vragen die wij stelden. Wat moeten wij doen tenopzichte van de lage pond. En Aqua geeft de europese prijzen verlaagd zodat de euro prijzen en de pond prijzen praktisch gelijk zijn.
Groeten
Kim
Gast Gast
Onderwerp: Re: Aqua vr jan 15, 2010 4:50 pm
Smirny schreef:
steven meirlaen schreef:
greets Steven
want kzou mij een bivvy willen aanschaffen waar zeker plaats genoeg in is voor 2 man en ne fermen boeboe
wat is nu de beste tent voor 2 personen van aqua mk2 ,M3 mss iets anders ? ben altijd gewent geweest van een tent met VAST grondzeil, mocht regenen en gieten zoveel het wou er kwam niets in( langs onderen, is da mee los grondzeil ook zo? kweet tzijn mss wa domme vragen, maar prijskaartje is toch hoog genoeg dus ben ik graag zeker
greets igor
Beste Igor,
Ga dan zeker voor de 2 personen MK2 (als je die nog kan krijgen) want een M3 is zeker te klein voor twee vissers en hond. Wat betreft het grondzeil, bij aqua dient dit zeil ook als spankoord en alle piketten worden met een elastische oog verbonden aan het onderzeil. Beetje moeilijk om uit te leggen maar het grondzeil sluit echt heel goed aan op de tent met het systeem dat aqua gebruikt. Ik heb er zelf ook een en ben er 100% tevreden over (en mijne vismaat ook over de zijne)
Veel succes met de aankoop !
Gast Gast
Onderwerp: Re: Aqua vr jan 15, 2010 5:58 pm
Thomas79 schreef:
Smirny schreef:
steven meirlaen schreef:
greets Steven
greets igor
Beste Igor,
Ga dan zeker voor de 2 personen MK2 (als je die nog kan krijgen) want een M3 is zeker te klein voor twee vissers en hond. Wat betreft het grondzeil, bij aqua dient dit zeil ook als spankoord en alle piketten worden met een elastische oog verbonden aan het onderzeil. Beetje moeilijk om uit te leggen maar het grondzeil sluit echt heel goed aan op de tent met het systeem dat aqua gebruikt. Ik heb er zelf ook een en ben er 100% tevreden over (en mijne vismaat ook over de zijne)
Veel succes met de aankoop !
Kan ik volmondig bevestigen!
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Aqua za jan 16, 2010 11:25 am
Zeggen ze van de aqua mk2 trakker mk2 en armodome niet dat het meer een 1,5persoons is dan een tweepersoons?? Als er dan nog plaats is voor je materiaal en een hond?!
Gast Gast
Onderwerp: klopt za jan 16, 2010 11:53 am
antonie schreef:
Zeggen ze van de aqua mk2 trakker mk2 en armodome niet dat het meer een 1,5persoons is dan een tweepersoons?? Als er dan nog plaats is voor je materiaal en een hond?!
Dat is wel waar, als mijn bedchair en een berg materiaal erin staat heb ik nog hopen ruimte, 2 bedchairs en een hond dan ga je geen berg materiaal meer kwijtraken, maar al bij al is de tent toch heel ruim hoor, het is natuurlijk geen reuzetent zoals die grote JRC!
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Aqua zo jan 17, 2010 6:04 pm
Idd beer van een tent die MK2 van Aqua. Zag ze op m'n sessie vorige week opgesteld staan, was mooi om zien hoe de regendruppels over de skin rollen. Lijkt me de perfecte tent voor langere sessie's. 'k Zal er zelf ook eens dringend naar moeten uitkijken, want m'n Nash viper (2) begint bij aanhoudende regen meer op een 'stromijn' (lees vergiet ) te lijken dan wat anders.
Grtz I.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Aqua zo jan 17, 2010 6:39 pm
Ivan De Ridder schreef:
Idd beer van een tent die MK2 van Aqua. Zag ze op m'n sessie vorige week opgesteld staan, was mooi om zien hoe de regendruppels over de skin rollen. Lijkt me de perfecte tent voor langere sessie's. 'k Zal er zelf ook eens dringend naar moeten uitkijken, want m'n Nash viper (2) begint bij aanhoudende regen meer op een 'stromijn' (lees vergiet ) te lijken dan wat anders.
Grtz I.
Wel Ivan, dan had ik eerlijk gezegd niet meer te lang gewacht... De actie die bij Ans liep, ga je zo snel niet meer terug vinden, bovendien is het nog afwachten wat er nu met de kwaliteit gaat gebeuren nu de productie naar china is verplaatst. Bovendien was de MKII in aanbieding omdat deze EOL was en er een nieuw model zal uitkomen. Die zal dan wel weer de hoofdprijs gaan kosten vrees ik....
En als een MKII 2 men te klein is, dan heb je niet meer zoveel tenten om uit te kiezen.
Ludovic Hollevoet
Aantal berichten : 124 Leeftijd : 38 Woonplaats : Aartrijke Hobby’s : goalkeeper, carpfishing Registration date : 07-10-09
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Aqua ma jan 18, 2010 2:28 pm
Denk ik ook. De prijzen van aqua zijn overal dezelfde (engelse shops, aqua site...) Die euro buster deal is zeker de moeite. Moest het er vanaf kunnen had ik er ook al ene besteld.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Aqua ma jan 18, 2010 9:39 pm
Smirny schreef:
bedankt voor alle info eh gasten, tzal toch dus de mk2 2 man worden
nu eens rondsnollen op de webshops waar ik een goeie deal kan vinden om ze aan te schaffen.
dit lijkt mij wel een goeie deal of zie ik da verkeerd?
Dat komt dan neer op een 530 euro, daar moet dan nog verzending bij (geen idee hoeveel dat is). Alles inbegrepen is dat ongeveer hetzelfde wat de actie hier was, dus wel een goeie prijs denk ik.
Vergeet ook niet om de tension poles mee te bestellen ! (die zitten namelijk niet in het pakket).
Gast Gast
Onderwerp: Plus P&P ma jan 18, 2010 9:41 pm
Thomas79 schreef:
Smirny schreef:
bedankt voor alle info eh gasten, tzal toch dus de mk2 2 man worden
nu eens rondsnollen op de webshops waar ik een goeie deal kan vinden om ze aan te schaffen.
dit lijkt mij wel een goeie deal of zie ik da verkeerd?
Dat komt dan neer op een 530 euro, daar moet dan nog verzending bij (geen idee hoeveel dat is). Vergeet ook niet om de tension poles mee te bestellen ! (die zitten namelijk niet in het pakket).
Er staat wel plus P&P maar misschien is dit binnen de UK zelf.
De tension bars zijn inderdaad een aanrader, zetten de tent superstrak maar zonder gaat het ook wel. Ik gebruik ze alvast wel.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Aqua zo apr 18, 2010 8:49 am
nu ze bij hengelsport De Poorter Aqua verkopen (alles in stock) en anders even aan de Kim vragen, is het niet meer echt nodig om het in de Uk te bestellen/kopen.
ik heb me in de week de Modular Coolbag aangeschaft en de prijs wel ja daar heb je hem in de Uk ook maar voor dus, waarom nog wachten op je grief van Aqua uit engeland als ge het hier aan dezelfde prijs kunt kopen ...
Antonie De Naeghel
Onderwerp: Re: Aqua za mei 22, 2010 12:37 pm
Heb me een aqua mkII 2man besteld bij J.Ross. De laatste gaan er nu uit, nieuw model komt er aan. Prijs is 250£, 275£incl. verzending. Tension bars, grondzeil en tension strap er bij, wel zonder wrap. Lijkt me toch een mooie deal.
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Aqua za mei 22, 2010 2:03 pm
inderdaad mooie deal
wesley Staelens
Aantal berichten : 65 Leeftijd : 43 Woonplaats : waregem Hobby’s : vissen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Aqua za mei 22, 2010 5:57 pm
Das ne goeie koop da ge hebt kunnen doen. Veel succes ermee.