Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Aqua

Ga naar beneden 
+17
De Poorter Kim
Bart Debosschere
Igor Van Waesberghe
steven meirlaen
Steven Dekeyzer
Rob willemse
Ludovic Hollevoet
Joris Daelemans
Robby Malfliet
Peter Bleyaert
Wesley Mast
wesley Staelens
de pauw david
Kurt Glorie
Jeffrey Benoot
Giovanni Vanhooren
christoph segers
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: MK2 2 man   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:20 pm

wesley schreef:
Mijn nieuwe aanwinst is deze namiddag aangekomen: een Aqua M3 bivy + extended winter wrap en support system. cheers
Ik heb de tent nog niet kunnen uitzetten maar het materiaal waar deze uit vervaardigd is dat ziet er allesinds heel goed uit.
De Aquatexx stof voelt toch heel anders aan dan de gewoonlijke nylon stof.
Het is zoals Tommy zegt als je een nieuwe bivy wilt aanschaffen en je wilt een Aqua dan is het nu de moment want nu zijn is er toch serieuze deals te doen.(met carp 2009 te Zwolle)
De M3 bivy + winter Wrap kost nu tijdelijk 600€ ipv 720€
en de beneluxagent heeft ook nog 5 MK2 bivy's liggen (model van Tommy) en deze kosten 540€ incl winter wrap, support system kost 38€.

en Tommy nogmaals bedankt voor de goeie info hé

Greetz Wesley

De deal op de beurs zij wel de MK 2 2 man tenten denk ik of ben ik nu mis? Niet de one man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 30, 2009 10:59 pm

Bart B schreef:
wesley schreef:
Mijn nieuwe aanwinst is deze namiddag aangekomen: een Aqua M3 bivy + extended winter wrap en support system. cheers
Ik heb de tent nog niet kunnen uitzetten maar het materiaal waar deze uit vervaardigd is dat ziet er allesinds heel goed uit.
De Aquatexx stof voelt toch heel anders aan dan de gewoonlijke nylon stof.
Het is zoals Tommy zegt als je een nieuwe bivy wilt aanschaffen en je wilt een Aqua dan is het nu de moment want nu zijn is er toch serieuze deals te doen.(met carp 2009 te Zwolle)
De M3 bivy + winter Wrap kost nu tijdelijk 600€ ipv 720€
en de beneluxagent heeft ook nog 5 MK2 bivy's liggen (model van Tommy) en deze kosten 540€ incl winter wrap, support system kost 38€.

en Tommy nogmaals bedankt voor de goeie info hé

Greetz Wesley

De deal op de beurs zij wel de MK 2 2 man tenten denk ik of ben ik nu mis? Niet de one man.

Ge zijt abuis buddy, zowel MK2 1 als 2man zijn in aanbieding (540 euro & 564 euro)
Van de de MK2 1man is de productie al gestopt, de 2man zal spoedig volgen.
Op Carp2009 of een tijdje later zal de nieuwe 2man van aqua op de markt zijn.
De 1man is nu al vervangen door de M3

Bart en ik hebben beide voor een MK2 2man gekozen.
Ik aangezien ik mijn bedchair in de lengte wil hebben in mijn tent en met een M3 lukt dat niet.
wesley Staelens

wesley Staelens

Man Aantal berichten : 65
Leeftijd : 43
Hobby’s : vissen
Registration date : 28-08-08

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 31, 2009 8:14 am

Hier de promotie's met carp 2009 te Zwolle: http://www.smart-indicators.nl/aqua_products.html
De nieuwe prijslijst voor het komende seizoen is tevens ook op die promotiepagina te downloaden.

Greetz Wesley
Wesley Mast

Wesley Mast

Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 44
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 31, 2009 12:27 pm

Mail net verstuurd voor nwe Armo M3 Cool (informatief)
(definitieve bestelling zal der weldra zowiezo aankomen wss Razz )
http://www.carpmovement.com
wesley Staelens

wesley Staelens

Man Aantal berichten : 65
Leeftijd : 43
Hobby’s : vissen
Registration date : 28-08-08

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 31, 2009 12:59 pm

k heb ook eerst gemaild en dan gebeld voor informatie, ze zijn trouwens heel vriendelijk bij Aqua (Nederland) ze beantwoorden al je vragen en ze geven alle info die je wilt.
Ik heb die van mij een 3-tal weken geleden besteld en ze hadden net een hoop M3 bivy's besteld in England met Zwolle 2009 in het vooruitzicht en deze zijn donderdag toegekomen en toen ze donderdag belden om te zeggen dat mijn pakketje opgestuurd was wisten ze me te vertellen dat ze bijna geen bivy's meer hadden om te verkopen op de beurs omdat deze al allemaal bijna de deur uitwaren.

Greetz Wesley
Wesley Mast

Wesley Mast

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 01, 2009 6:51 pm

Aqua armo M3 besteld samen met het "frame support" en "tension strap" Cool

Aqua - Pagina 2 Aquaarmom3dichtqs1

Aqua - Pagina 2 Aquaarmom38erkantuv8

Aqua - Pagina 2 Aquaarmom3zijkantlt3

greetz
Wes (De Lange)

Laatst aangepast door Wesley Mast op ma feb 02, 2009 2:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Peter Bleyaert

Peter Bleyaert

Man Aantal berichten : 262
Leeftijd : 55
Hobby’s : Darts, Koi en .......tja
Registration date : 24-03-08

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 01, 2009 9:24 pm

Ziet er stevig kampementje uit, mooi mooi mooi.
christoph segers

christoph segers

Man Aantal berichten : 514
Hobby’s : karper en meervalvissen
Registration date : 02-05-08

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 01, 2009 9:29 pm

Super e , Denk eraan om mij ook eentje aan te schaffen dit weekend op de beurs in zwolle
de m3 met extended winterskin voor een 600 euro als ik het goed voorheb
http://www.thecompleatebroangler.com
Wesley Mast

Wesley Mast

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimema feb 02, 2009 2:31 pm

foxken schreef:
Super e , Denk eraan om mij ook eentje aan te schaffen dit weekend op de beurs in zwolle

Idd 600 met ext.wrap en daarmee bespaar je 120 euro !
(moest je de wrap ECHT nodig hebben en/of willen,kan je hem idd beter nu ineens aanschaffen op de beurs met de "solden") Razz

extended mozzi wrap
Aqua - Pagina 2 Aquaarmom3xtendedmozziwlm4
Gast
Gast

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 03, 2009 10:11 am

IS een echte "top" bivvy deze. Amai niet. Die extended wrap, word die ingeritst, of hoe gaat datte?
Gast
Gast

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 03, 2009 11:41 am

die extended wrap gaat voledig over je bivvy .....(net het zelfde als bvb een winter skin)
Gast
Gast

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 13, 2009 10:19 am

Wesley Mast schreef:
foxken schreef:

Idd 600 met ext.wrap en daarmee bespaar je 120 euro !
(moest je de wrap ECHT nodig hebben en/of willen,kan je hem idd beter nu ineens aanschaffen op de beurs met de "solden") Razz

extended mozzi wrap
Aqua - Pagina 2 Aquaarmom3xtendedmozziwlm4

Deze extended wrap die afgebeeld is, is toch de 2 man convertor en niet de mozzi wrap hé, die in de prijs zit van €600?
Of ben ik mis?
Gast
Gast

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 13, 2009 11:36 pm

Ik denk toch dat die 600 euro met mozzi-wrap was, de superwrap was duurder.
Vrees ook dat de actie niet meer loopt...
Gast
Gast

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 14, 2009 1:13 pm

er is een verschil tussen de Mozzi Front

Aqua - Pagina 2 Mozzyfront

De Armo M3 Extended Wrap

Aqua - Pagina 2 M3extwrap

en de Armo M3 2 Man Converter Mozzi Wrap

Aqua - Pagina 2 2manmozzim3

en er is ook nog de Armo MK2 2 Man Extended Mozzi Wrap

Aqua - Pagina 2 M2extwrap

maar deze word niet meer gemaakt (door de popularitijd van de MK3 word de MK2 niet meer gemaakt)
daarom ik de weggeef deals, die op zen einde loopt in de Uk ......
Gast
Gast

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 18, 2009 6:46 pm

vraagske heb niet goed opgelet in zwolle vandaar mn vraag, die M3 met 2man wrap kunt ga daar perfect 2 bedchairs in kwijt? zou mij zulk een aanschaffen ideaal voor 1 persoon (langere sessies) en als de vriendin ne keer mee wilt dien wrap erover en tis gebakken, ma kwil vooral weten als ge dan nog wa plaats hebt of als de bedchairs tegen elkaar staan?

grtz
Gast
Gast

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 22, 2009 8:27 pm

Ik ben gisteren een Aqua MK2 2 persoon tent gaan halen in Arnhem (nederland) bij Henk en Ans. Heb hem thuis even opgezet, en ziet er fantastisch uit. Is naar mijn gevoel eerder een ruime 1 persoon tent, dan een 2 persoon tent. Dit was ook m'n bedoeling, vermits ik altijd alleen ga vissen. Ook de opbergtas waarin alles verpakt zit is zeer ruim en sterk, zodat je niet moet wrikken om alles er weer deftig in te krijgen. Het grondzeil is het stevigste dat ik ooit gezien heb, volgens mij echt topkwaliteit. Totale kostprijs 420 euro. (lage pond) Groeten.
Gast
Gast

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 22, 2009 9:21 pm

Tom Umans schreef:
Ik ben gisteren een Aqua MK2 2 persoon tent gaan halen in Arnhem (nederland) bij Henk en Ans. Heb hem thuis even opgezet, en ziet er fantastisch uit. Is naar mijn gevoel eerder een ruime 1 persoon tent, dan een 2 persoon tent. Dit was ook m'n bedoeling, vermits ik altijd alleen ga vissen. Ook de opbergtas waarin alles verpakt zit is zeer ruim en sterk, zodat je niet moet wrikken om alles er weer deftig in te krijgen. Het grondzeil is het stevigste dat ik ooit gezien heb, volgens mij echt topkwaliteit. Totale kostprijs 420 euro. (lage pond) Groeten.

ik heb dit weekend een paar nachten in hetzelfde huisje geslapen (gekocht tijdens de Zwolle actie) voor de eerste keer en het is inderdaad een supertent. Opzetten is een droom met dat grondzeil dat dient als tensionstrap, dat past altijd en staat als een huis.

Terug opbergen is ook nen droom ruime tas geen gezever met 10 keer opplooien.
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 22, 2009 9:25 pm

Ik heb de Trakker versie, maar inderdaad enorm gemakkelijk huiske. Enorm stevig ook hé? Zeker als ge het support system gebruikt.
Joris Daelemans

Joris Daelemans

Man Aantal berichten : 75
Leeftijd : 42
Hobby’s : Karpervissen
Registration date : 20-05-08

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 15, 2009 11:55 am

ben ook van plan om een aqua of trakker tent aan te schaffen maar ben nog aan het twijfelen tss de aqua armo m3 en de TRAKKER ARMO MK2 1 MAN BLACK SERIES.
Weet het nog ni echt goed.
maar da zogezegt support systeem wat is da eigenlijk?
En kan iemand mij iets aanraden want weet het niet goed wat ik moet nemen.
grtz...
Gast
Gast

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: support system   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 15, 2009 11:59 am

Da support system zijn de tension bars die ge tussen uw verschillende delen steekt, zo van die uitschuifbare stokken om uw tent nog meer op spanning te zetten. Op de foto's van Wesley is dit systeem goed te zien, de stokken tussen de tentbogen in.

Bij aqua zijn die tenten al zo stevig dat je ze kunt opzetten zonder, maar ik gebruik het wel omdat ze dan staat als een huis.

Bij veel tenten van andere merken zit dat er automatisch bij, bij aqua ist een optie maar kost nie de wereld, dacht zo een 35 euro.

Ik heb nu de aqua MK2 2man en het is een echte aanrader, de M3 vond ik iets te klein. Er zijn nog steeds mooie deals te doen op de MK2 2man, zelfde deal als in Zwolle zie maar eens op de site van smart indicators.
Gast
Gast

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 15, 2009 12:09 pm

Joris een goeie raad ga voor de Armo MK2 of de Armo M3 van Aqua (neem de gewone groene)
de zwarten is maar een limited idition

de frame suport sytem is gewoon om de tent nog straker te zeten!!

Aqua - Pagina 2 Armom33

Aqua - Pagina 2 Armom34

M3 http://www.aquaproducts.co.uk/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=1
MK2 http://www.aquaproducts.co.uk/index.php?main_page=product_info&cPath=3&products_id=87

Aqua of Trakker, Aqua is een puur brits product (en word met veel zorg gemaakt) Trakker is een massa producent en word in China gemaakt!!!!
Joris Daelemans

Joris Daelemans

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 15, 2009 12:28 pm

alvast bedankt tommy voor me te helpen met de knoop door te hakken.
zal dus een aqua worden,geef liever wa meer uit voor goed materiaal.
Heb is naar de site gaan zien maar zijn al deze items in prijs inbegrepen?
Armo M3 Features
• Aquatexx material
• 3 rib system
• 2 break pole system
• 3 roll back mozzi panels (including door)
• Two way zip door
• Zip off front
• Zip off rain peak
• Heavy duty groundsheet
• Heavy duty pegs
• Two optional wraps
• Optional frame support
• Optional tension strap (to replace groundsheet set-up clips)
• 225cm (d) x 245cm (w)
• 6.6Kg / 9.8Kg (with groundsheet)
grts
Gast
Gast

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 15, 2009 12:33 pm

• Two optional wraps
• Optional frame support
• Optional tension strap (to replace groundsheet set-up clips)

zoals ge kunt zien is optional (niet in de prijs inbegrepen, is een optie dus) maar de rest wel
je gaat van je aankoop geen spijt krijgen (geloof me vrij) en een één persoons is groot genoeg!!

een 2 persoons is te groot voor ne man alleen, als het luxe is dat ge nodig heb (blijf je beter thuis he) lol! lol!
Joris Daelemans

Joris Daelemans

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 15, 2009 12:39 pm

lol!
da zou een beteke der over zijn natuurlijk Very Happy
grondzeil is toch inbegrepen in de prijs?
grts
Gast
Gast

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 15, 2009 12:46 pm

grondzeil is toch inbegrepen in de prijs?

yes yes, en tis een dik sterk grond zeil ....
Gesponsorde inhoud

Aqua - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aqua   Aqua - Pagina 2 Icon_minitime

Aqua
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Brolly
» aqua brolly