Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Brolly do dec 23, 2010 1:08 pm
omdat ik hier meestal mijn antwoorden krijg smijt ik hier nog eens een vraagske (t is meer jullie mening die ik wil vernemen).
Mijn ouwe getrouwe JRC tentje is komen te gaan en ik ben dus op zoek naar een vervanger.
Wat zoek ik ; ABSOLUUT waterdicht !!!, ruim genoeg voor laat ik zeggen 1 1/2persoon, snel op te zetten en niet pokkeduur. Het wordt het dagdagelijkse tentje (dus 1nachters, mogelijk weekends maar niet voor de lange periodes, daarvoor heb ik mijn grote tent).
mijn oog heb ik laten vallen op de Brolly van B Richi (ook de Weekender van WS is nagenoeg identiek) omdat deze zeer snel op te zetten zijn (en dus ook af te breken). Vroeger was ik van mening dat ik geen baleinen wou (paraplu) omdat die in de weg zouden zitten, onertussen heb ik die mening bijgesteld vermits je nooit op die plaats ligt. Iedereen begrijpt wat ik bedoel hoop ik. het is zelfs zo dat de parplu baleinen van pas komen om kleine dingen te hangen/weg te bergen.
Je ziet echter zelden/of nooit zo'n dergelijk tentje aan de waterkant, daarom mijn vraag
jullie mening is belangrijk
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Brolly do dec 23, 2010 1:44 pm
Aqua of Trakker websites gaan bezien makker,gade uw ding wel vinden denk ik.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Brolly do dec 23, 2010 2:00 pm
Nen Trakker Pioneer Specimen past perfect bij u als ik da zo hoor Peter. Er staat nog 1 bij den Bever denk ik. Nie echt duur, pakt nie veel plaats in, ruim vanbinnen en is héél snel op te zetten!
Hier is de mijne. Staat hier wel rap rap opgezet, maar als hij goe staat is het een heel strak ding dat staat als een huis! De mijne hier is nu wel de duurdere Aquatexx versie, maar bij Bever staat de nylon Specimen versie. Maar die is ook 100% waterdicht. Op de Trakker site kunt ge zien hoe het tentje perfect ogesteld wordt via een filmke met Ali Hamidi. http://www.trakkerproducts.co.uk/product.php?id=51&scid=9&sid=2
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Brolly do dec 23, 2010 2:40 pm
ik kijk niet neer op andere producten (maar tis meestal groten brol) maar ga voor Trakker of Aqua (mijn grote voorkeur gaat naar Aqua ...) is mijn nederige mening ...
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Brolly do dec 23, 2010 2:59 pm
Ik ga mij serieus moeten inhouden om mij de nieuwe Trakker Tempest aan te schaffen als hij uitkomt in januari.
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Brolly do dec 23, 2010 3:07 pm
Blijf (voorlopig ) bij mijn Aqua M3 ...veel plaats (luxury 1 man),staat als een huis en snel op te zetten.
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Brolly do dec 23, 2010 3:16 pm
kmoet zeggen diene SLX V2 bivvy + wrap (één persoon) ziet er ook lekker uit, die wrap is intresant!! zou de passen over nen mk2 van aqua (eigenlijk???)
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Brolly do dec 23, 2010 3:26 pm
Er staat , denk ik , nog altijd niets rapper dan een nash viper of Hi-Top. Kon ik maar een winterskin voor m'n viper vinden ,dan was ik nog voor jaren goe. Viper is ruimer dan Hi-Top. Misschien voor eindjaar de nieuwe eens onder de loep nemen en op m'n verlanglijstje zetten voor de kerstman
Gast Gast
Onderwerp: Re: Brolly do dec 23, 2010 3:34 pm
Hoi Peter,
Ondertussen is de nieuwe Duo brolly ook binnen.
Deze brolly die u heeft gepost zijn momenteel in de aanbieding.
Is het die tent die Pieter gekocht heeft of dacht mee te nemen in Assen??
Ed van Os
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 62 Woonplaats : Nijmegen Hobby’s : Vissen,fotografie Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Brolly do dec 23, 2010 4:03 pm
Hi Peter,
Het is moeilijk om door de bomen nog het bos te zien. Wat een keus. Zelf me de laatste tijd ook verdiept in de verschillende bivvies. Maar dan voor weeksessies. Voor mij wordt het waarschijnlijk de Ehmanns Hotspot XLS. Vanwege de afmetingen, de ventilatie mogelijkheden en het ruime zicht vanuit de bivvy. Misschien allemaal niet van toepassing voor jouw. Kijk wat je wel wilt ,en wat niet. En wat je er voor uit wilt geven.JRC vind ik persoonlijk top wat betreft prijs/ kwaliteit verhouding. En dan spreek ik uit ervaring.
Bij dansonangling licht de door Robby genoemde Trakker Specimen Pioneer ( uitvoering 2011) voor 275 GBP inclusief wrap. De door Tommy genoemde Trakker SLX V2, 1 man, koop je daar voor GBP 230.Inclusief winterwrap. De JRC STI-RS kost met wrap 210 GBP. "Only while stocks last! ".
JRC en Trakker;beide merken met reputatie. Kan ik van B.Richi niet zeggen. Sorry Rico, ik wil je niet op de tenen trappen. Maar zelf heb ik nog geen ervaring met B.Richi.
Succes met je keuze,Ed.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Brolly do dec 23, 2010 4:18 pm
@ johan, het zelfde model alleen vernieuwd.
@ Edje,
Geen probleem hoor..iets wat niet gekend is kan niets over gezegd worden verder..
wil er wel bij vermelden om een beetje een idee te krijgen betreft de reputatie omtrent brichi dat ze iets meer dan 700 winkels als verdeel punten hebben..
Rico
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Brolly do dec 23, 2010 4:33 pm
Ja Ed die versie van de Specimen Pioneer is exclusief gemaakt door Trakker voor Danson Angling! Het is eigelijk de eerste versie van de originele Pioneer (niet de recente Ultralight), die groter is dan de huidige modellen. Maar deze is in nylon gemaakt, en niet in het Aquatexx materiaal.
De prijs is €325, wat een spotprijs is want ge krijgt inderdaad de winterskin, heavy duty grondzeil, T-pegs, muggengaas pannelen en 4 Trakker quick sticks in de prijs inbegrepen!
Den Trakker Airflex vind ik ook zeker iets hebben! Prijs is dezelfde als bovenstaande bivvy.
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Brolly do dec 23, 2010 5:05 pm
@ Tommy.
Ik denk nie da ge de SLX V2 wrap apart kunt krijgen, aangezien deze verkocht wordt in 1 pakket met de bivvy.
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: brolly do dec 23, 2010 5:49 pm
voor mij niks anders ni meer dan nash.de doubbel tops professional of extreem met binnen tent staat zeer snel recht.en kwa ruimte is er volgens mij ni veel grooter en dan bedoel ik zeker ook de hoogte.
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Brolly do dec 23, 2010 6:09 pm
Ja maar das nie echt ideaal voor een vlug nachtje hé Michel, en tis da wa Peter nodig heeft. En als ge een eindje moet stappen al zeker nie, want een licht pakske is da nie hé.
Johan Frans
Aantal berichten : 84 Leeftijd : 64 Woonplaats : St-Katelijne -Waver Hobby’s : vissen ,pc Registration date : 09-04-09
Onderwerp: Re: Brolly do dec 23, 2010 6:18 pm
Robby Malfliet schreef:
@ Tommy.
Ik denk nie da ge de SLX V2 wrap apart kunt krijgen, aangezien deze verkocht wordt in 1 pakket met de bivvy.
dat klopt heb ook zo eentje gehad is een pakket maar ik had wel kondens in die tent
grt
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Brolly do dec 23, 2010 6:41 pm
Net bevestiging gekregen van een Trakker testvisser.
Niet apart verkrijgbaar. En zou sowieso nie passen op de Aqua mk2.
@ Johan: condensatie met de skin erover ook?
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: brolly do dec 23, 2010 6:51 pm
mijne doubbel top 1 man staat sneller op dan mijne fox oval 60 en weegt nog is minder ook .plus wat een ruimte met niks te vergelijken voor mij .heb da tentje nu drie jaar voor 180 euro gekocht bij den bever in der tijd word elke week gebruikt en heeft mij nog nooit teleur gesteld .van een goede investering gesproken daar mogen veel aqua's en trakkers is naast komen staan mijn gedacht.
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Brolly do dec 23, 2010 7:00 pm
Allé, kzal binnekort mijnen Trakker er eens naast zetten Michel.
Maar inderdaad, over de kwaliteit van Nash valt nie te twijfelen. Ik ben ook enorm content van mijnen Titan 2010!
Johan Frans
Aantal berichten : 84 Leeftijd : 64 Woonplaats : St-Katelijne -Waver Hobby’s : vissen ,pc Registration date : 09-04-09
Onderwerp: Re: Brolly do dec 23, 2010 7:08 pm
Robby Malfliet schreef:
Net bevestiging gekregen van een Trakker testvisser.
Niet apart verkrijgbaar. En zou sowieso nie passen op de Aqua mk2.
@ Johan: condensatie met de skin erover ook?
ja ook kondens met winterskin heb nu een Mk2 met wintreskin geen kondens meer
verlinden michel
Onderwerp: brolly do dec 23, 2010 7:14 pm
alst aan da weer licht zal da zo direct noch ni zijn he robby
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Brolly do dec 23, 2010 7:32 pm
Ik ben in het bezit van de Nash Brolly. Goedkoop en zeer tevreden van. Ik gebruik die meestal voor de korte sessie's.