Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: aqua brolly wo sep 26, 2012 5:44 pm
De tenten zijn inderdaad heel goed , heb er zelf ook een De brolly is een ander zaak , verschillende Engelse vrienden hebben er eentje gehad en bijregen lekt die enorm en das niet van horen zeggen maar zelf geconstateerd
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: aqua brolly do sep 27, 2012 12:13 am
thx christoph,zal uitkijken dan naar 2 de optie ,uitkijkjen dan voor nen avid of trakker
@tommy,zal er ni inzitten grtz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: aqua brolly do sep 27, 2012 5:53 am
Ik heb een doodgewone Trakker 60" Oval en die doet perfect zijn werk. Niet echt duur ook niet in vergelijking met de Aqua brolly. Het enige hatelijke aan een gewone oval zijn de baleinen en de centrale stang in de midden. Ik durf er mijn hoofd al eens tegenaan knallen 's nachts.
Om die reden heb ik mij onlangs een Angling Intelligence Airframe Light besteld. Hierbij heb je geen last van baleinen aan de binnenzijde, kan opgezet worden op verschillende hoogtes, geeft heel veel bescherming bij slecht weer, staat heel stevig, en ingepakt is het pakketje smaller en lichter dan een brolly/oval. Enkele van mijn Engelse kameraden hebben zo'n Airframe Light, en 't is echt een handig ding!
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: aqua brolly do sep 27, 2012 9:42 pm
idd robby ziet er ferm uit,enig idee waar hir ergens ten lande je dit kunt bestellen of kopen? grtz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: aqua brolly vr sep 28, 2012 4:48 am
Voor zo'n dingen zou ik ofwel De Poorter in Gent of de Carp Tackle Shop in Merksplas even contacteren. Beide winkels zijn heel Engels geinspireerd, dus ik denk wel dat zij aan zo'n Airframe Light moeten kunnen geraken. En anders ergens in Engeland bestellen hé.
Tony van de merlen
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Onderwerp: Re: aqua brolly za sep 29, 2012 3:41 pm
heb ook zo iets licht gehad , wat storm wind en de allu stangen braken los in 2. Ne jrc lite .
nu nen nash ground hog super snel opgzet en men kledy hang aan de baleinen en men droogzak met boillies ook( weg vd ratten), deze zijn vergenoeg naar achteren geplaatst en waar je je hoofd totaal niet tegenstoot, plaats genoeg hierin. this maar een tip hé
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: aqua brolly zo sep 30, 2012 4:51 am
De ene lichte shelter is de andere nie hé...
En als er toch teveel wind moest zijn dan zet ik gewoon mijn Tempest op zonder het frontje erin. Staat sneller op dan een Oval of iets dergelijks, en ge hebt geen last van die verdomde baleinen (ik haat ze gewoon).