Aantal berichten : 248 Leeftijd : 43 Woonplaats : Oudenburg Hobby’s : Ja Registration date : 08-05-08
Onderwerp: Re: Aqua zo mei 23, 2010 9:01 am
antonie schreef:
Heb me een aqua mkII 2man besteld bij J.Ross. De laatste gaan er nu uit, nieuw model komt er aan. Prijs is 250£, 275£incl. verzending. Tension bars, grondzeil en tension strap er bij, wel zonder wrap. Lijkt me toch een mooie deal.
Tzal wel zijn, ik heb de mijne compleet met winter skin en al 800 euro betaald in de tijd. Niet twijfelen
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Aqua zo mei 23, 2010 9:37 am
Ze staan bij J.R. inderdaad al een tijdje aan clearance prijzen. Wou ook een aanschaffen, maar ga toch voor nen JRC Continental Quad gaan. Veel plaats voor 't vrouwke, den hond en mezelf ook natuurlijk.
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Aqua do mei 27, 2010 7:29 pm
Robby Malfliet schreef:
Wou ook een aanschaffen, maar ga toch voor nen JRC Continental Quad gaan. Veel plaats voor 't vrouwke, den hond en mezelf ook natuurlijk.
Dinsdag reeds thuis bezorgd . Ik nam deze als een 1,5persoons om genoeg plaats te hebben voor men materiaal, net eens opgesteld. Als je echt een tweepersoons wil en nog extra ruimte, kies je volgens mij beter iets groter. Grtz
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Aqua ma jan 31, 2011 5:46 pm
Robby Malfliet schreef:
Ze staan bij J.R. inderdaad al een tijdje aan clearance prijzen. Wou ook een aanschaffen, maar ga toch voor nen JRC Continental Quad gaan. Veel plaats voor 't vrouwke, den hond en mezelf ook natuurlijk.
heb zo een tent robby, da ga je u nie beklagen, ik heb die ook gekocht om dezelfde reden, vrouw, hond, alles gaat erin en er is nog plaats. heb die sinds vorig jaar en en ben er heel content van
greets igor
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Aqua ma jan 31, 2011 5:57 pm
Da was al nen oude post van mij hé Igor (mei 2010), en ondertussen heb ik dan toch gekozen voor de nieuwe Titan + skin.
Ik vind die Aqua tenten echt wel het van het zene! Maar ik heb alles wat ik nodig heb nu. Nen Trakker Pioneer voor de kortere sessies en nen Titan voor de lange.