Aantal berichten : 128 Leeftijd : 46 Woonplaats : Motsel Hobby’s : vissen fitness snowborden Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Nieuwe bedchair zo feb 21, 2010 6:35 pm
Hoi,
Ik ben van plan een nieuwe bedchair te kopen, nu is de vraag welke?? Dus mij vraag aan jullie welke hebben jullie? wat zijn de plus en min punten? Ben nogal groot en heb sinds een tijdje rugproblemen dus moet comfortabel zijn.
grts,
David
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair zo feb 21, 2010 6:44 pm
Ben zelf 1m91 & weeg beetje meer dan 100kg. Ik raad je de Nash mark 4 aan , zalige bedchair... zelf in de big-boy versie ook nog verkrijgbaar. Greetz
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair zo feb 21, 2010 10:28 pm
groot en rugproblemen , 1 merk de nash wideboy
heb zelf de nash wideboy x strengthen ligt super verleden zomer uitgetest gedurende een 7 weekse sessie
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair zo feb 21, 2010 10:41 pm
Een Nash bedchair. Ik zou niet twijfelen. Ik heb ook soms last in de rug en ik moet zeggen als ik daarin slaap heb ik geen last. In mijn vorige bedchair had ik dat wel.
Grtz
Kim
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair zo feb 21, 2010 11:40 pm
Nash nash nash, ga je je niet beklagen... Slaapt beter dan een een matras van 1000€
Grtzz
David De Cleen
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 46 Woonplaats : Motsel Hobby’s : vissen fitness snowborden Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair ma feb 22, 2010 4:35 am
Hoi,
Bedankt voor de reacties is duidelijk dat er maar 1 merk is dat er met kop en schouders boven uit steekt.
Grts,
David
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair ma feb 22, 2010 3:35 pm
voor mij ook de nash ,nog geen betere gehad greets fastietje
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair ma feb 22, 2010 3:44 pm
david
heb zelf ook een nash en die zalig
grts
jakke
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair ma feb 22, 2010 3:52 pm
heb vorige week bij kim ne nash air light gekocht voor de vriendin die ook ne slechte rug heeft en ze vond hem zalig liggen.
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair ma feb 22, 2010 3:52 pm
Dat hoor ik graag. Ik ben blij dat je een goede keuze gemaakt hebt en dat ze tevreden is.
Grtz
Kim
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair ma feb 22, 2010 4:02 pm
De Poorter Kim schreef:
Dat hoor ik graag. Ik ben blij dat je een goede keuze gemaakt hebt en dat ze tevreden is.
Grtz
Kim
joat joat ze was wreed content kim, mare als ze nie meegaat ben ik zelf met hare bedchair gaan vissen , zal mij in de toekomst nog wel zelf 1tje aanschaffen want de mijnen loopt ook op zijn laatste pootjes
greets igor
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair ma feb 22, 2010 4:38 pm
Nashy's indulgence bedchair. (heb zelf ne mark 4) TOP!
cheers Wes (de lange)
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair ma feb 22, 2010 5:26 pm
Ik heb ooit ne Nash bedchair cadeau gekregen van den Edy van den Bever, en die bedchair slaapt super! Denk dat het nen 3-leg Slumber bedchair is. Ondertussen wel al ruim een jaar of 5 oud, maar is nog altijd heel comfortabel, ondanks mijn 99,9kg.
wesley Staelens
Aantal berichten : 65 Leeftijd : 43 Woonplaats : waregem Hobby’s : vissen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair ma feb 22, 2010 5:32 pm
Hier ook ne Nash indulgence mark 4 bedchair. Heb vroeger nog fox en jrc gehad maar eens ge Nash hebt gehad moet ge geen andere meer.
Greetz Wesley
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair ma feb 22, 2010 5:51 pm
Nog enen derbij david die u die nash aanraad , ik kreeg bij men oude bedchair ook pijn in de schouders na 1 nacht en met die nash is dat niet het geval
Als ge wat nachten doet , mag het iets meer kosten
Je legt tenslotte ook geen matras van 100€ op uw bed thjuis
Johan Frans
Aantal berichten : 84 Leeftijd : 64 Woonplaats : St-Katelijne -Waver Hobby’s : vissen ,pc Registration date : 09-04-09
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair ma feb 22, 2010 6:24 pm
jakke schreef:
david
heb zelf ook een nash en die zalig
grts
jakke
WAAR BLIJFT UWE WIDE BOY
LOL
David De Cleen
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair ma feb 22, 2010 6:36 pm
Robby Malfliet schreef:
Ik heb ooit ne Nash bedchair cadeau gekregen van den Edy van den Bever, en die bedchair slaapt super! Denk dat het nen 3-leg Slumber bedchair is. Ondertussen wel al ruim een jaar of 5 oud, maar is nog altijd heel comfortabel, ondanks mijn 99,9kg.
Ja Robby maar 5 jaar geleden was da nog geen 99,9 dus die heeft nog ni afgezien Nu komt pas de echte test
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair ma feb 22, 2010 6:41 pm
't Is toch al bijna 3 jaar rond da gewicht zene.
David De Cleen
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair ma feb 22, 2010 7:28 pm
Robby Malfliet schreef:
Waar is den tijd, vlotjes achter ne bal duiken, in alle mogelijke bochten aan ne dcp prutsen wa draadjes er in proppen
Grts,
David
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair ma feb 22, 2010 7:30 pm
Wordt de mark 4 hier dan genomen omdat die ideaal is qua grootte en gewicht of gewoon omdat die goedkoper is dan ne wide boy??
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair ma feb 22, 2010 7:38 pm
Sallon visser schreef:
Robby Malfliet schreef:
Waar is den tijd, vlotjes achter ne bal duiken, in alle mogelijke bochten aan ne dcp prutsen wa draadjes er in proppen
Grts,
David
Ik was aan 't twijfelen wie het was jong, gij of den Helmut.
Jaja aan nen dcp kon ik serieus werken zene! En aan da brunnetje die die moest testen voor Agfa-Gevaert ook... Een half jaar later was ik gescheiden.
Nu kan ik er mee lachen zene, toen minder...
Back on topic!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair di feb 23, 2010 2:32 pm
helmut is gestopt met vissen.
is DJ helmut nu.
grts
jakke
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair za apr 10, 2010 9:40 pm
Denk ook zo'n nash exemplaar aan te schaffen.
Zijn er hier die nog tips kunnen meegeven om mijn keuze te bepalen?
Wat is bv het verschil tussen de indulgence mark 4 en de indulgence X-strength 4, behalve dan de camou matras. Gewicht is bijna gelijk. K vraag me af als er qua comfort om in te liggen of afwerking verschil is want in prijs schelen die toch +- 50 euro.
Iemand ervaringen met de air lite versies? Op het zicht denk ik dat de vulling van bedchair en matras minder is dan bovenstaande en twijfel als de verkorte poten nog voldoende lengte hebben om op schuine ondergrond te vissen. Qua looks is hij wel de sjiekste. Bedankt op voorhand.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair zo apr 11, 2010 3:52 pm
Dag Antonie,
Ik heb onlangs ook een Airlite gekocht bij De Poorter en ben er heel tevreden van.
Er is geen verschil (in gevoel of kwaliteit) tussen de matrassen van de airlite en de andere versies.... De verschillen zijn vooral het stof dat gebruikt is voor de omlijsting (nu soort van peachskin), de kortere poten, mesh-bodem en afzonderlijk kussen....
X-strength is gewoon een specifieke manier waarop het onderframe verstevigd (gelast) is, maar dit is ook toegepast bij de Airlite. Volgens mij is dit niet nodig, tenzij je +100kg weegt...
De poten kunnen nog meer dan voldoende verlengt worden voor om op schuine grond te vissen De bedchair slaapt, net als de andere uit de indulgence-reeks echt geweldig maar is wel ongeveer 3 tot 4 kilo lichter.
Dit laatste argument heeft mij doen kiezen voor de Airlite
Antonie De Naeghel
Onderwerp: Re: Nieuwe bedchair zo apr 11, 2010 4:49 pm
Bedankt voor de info,
De x strength zal dan wss afvallen, denk dat het de gewone mark 4 wordt.
Ben de airlite wide boy vanmorgen eens gaan bekijken bij een maat en twijfel toch aan de poten. Verder las ik op een ander forum dat bij de air lite met sleeping system het serieus koud kan krijgen 's nachts door de mesh bodem. Ik zou het sleeping system niet nemen maar is toch niet ideaal als de koude te makkelijk van onder komt. Zie het wel in de winkel. Grtz