Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: bedchair zo apr 10, 2011 7:02 pm
yo dudes ik zoek een goede betrouwbare bedchair, ik heb nu ee nash indulgence 4x2 poten ik zoek nu een nieuwe ook met 4 keer 2 poten eronder,welke zouden jullie nemen? ik denk weer aan nash of die van avid carp moet 8 poten onder staan mvg ben
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: bedchair zo apr 10, 2011 7:06 pm
Nash voor mij .......zalige pitbakken ........
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: bedchair zo apr 10, 2011 7:14 pm
idd nash is weer favo zene
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: bedchair zo apr 10, 2011 7:24 pm
Ik heb de Indulgence Mark 4, en kheb nog nooit zo goed geslapen aan 't water.
Of ik daar nu blij mee moet zijn is weer iets anders natuurlijk...
ben vermoesen
Onderwerp: Re: bedchair zo apr 10, 2011 7:27 pm
idd mijne nash is ook altijd goe geweest,heeft l veel nachten dienst gedaan,nooit slect in geslapen zal ne nash of ene van avid worden denk ik heeft jrc ook ne met 4x2poten??
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: bedchair zo apr 10, 2011 8:25 pm
Restbite-X van Avidcarp heeft 6 poten, mr moet zeker niet onderdoen vr die van Nash... die van Avid ligt volledig plat en heeft tempur matras, 2 belangrijke pluspunten vr mij .
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: bedchair zo apr 10, 2011 8:51 pm
Hoe zit het in vriestemperaturen met die memory foam matras Santa? Heb al eens ergens gelezen dat sommige van die matrassen hard worden bij koude temperaturen.
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: bedchair zo apr 10, 2011 9:57 pm
Robby Malfliet schreef:
Hoe zit het in vriestemperaturen met die memory foam matras Santa? Heb al eens ergens gelezen dat sommige van die matrassen hard worden bij koude temperaturen.
Wel, je hebt zeker niet ongelijk...
Tempuur is een materiaal die de vorm van je lichaam aanneemt waardoor je vaster in je bed ligt.
Bij warme temperaturen neemt de matras heel snel de vorm van het lichaam aan, maar bij koude temperaturen duurt dat idd veel langer en kan het hard of stugger aanvoelen omdat tempuur door de koudere temperaturen niet zo snel de vorm van je lichaam aanneemt.
Wel een bijkomend voordeel is het feit dat tempuur warm aanvoelt in de winter en verfrissend koel in de zomer. En zeker ook t overwegen waard bij rugklachten!
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: bedchair ma apr 11, 2011 3:50 pm
Tja, de fleece matras van nen Indulgence voelt in de winter ook warm aan hé, en in de zomer doet ge er hem af.
Maar inderdaad, zo'n memory foam matras is echt wel heel comfortabel zene. Ge kunt ze trouwens al apart krijgen voor bestaande bedchairs.
Tony Bollen
Aantal berichten : 69 Leeftijd : 50 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : carpfishing Registration date : 23-04-11
Onderwerp: Re: bedchair zo apr 24, 2011 3:21 pm
voor mijn slaapgenot is het nash indulgance snorke gelijk een varken hihihihi lol
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: bedchair di apr 26, 2011 3:43 pm
nu moet ik zeggen slaapt (ligt) mijn JRC ook enorm goed, en = €100 goedkoper (dat ligt toch iets lichter op de maag bij aankoop) dan zo een nash bed ...
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: bedchair di apr 26, 2011 5:11 pm
Tommy schreef:
nu moet ik zeggen slaapt (ligt) mijn JRC ook enorm goed, en = €100 goedkoper (dat ligt toch iets lichter op de maag bij aankoop) dan zo een nash bed ...
ligt inderdaad goed , maar als je een lange sessie vist is zo een wide boy gewoon de max (verschil) heb da zelf ondervonden tijdens een sessie van bijna zeven weken paar jaar terug
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: bedchair di apr 26, 2011 5:26 pm
Zonder enige twijfel ... Nash "indulgence" (wideboy) bedchairs :-)
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: bedchair di apr 26, 2011 6:16 pm
foxken schreef:
Tommy schreef:
ligt inderdaad goed , maar als je een lange sessie vist is zo een wide boy gewoon de max (verschil) heb da zelf ondervonden tijdens een sessie van bijna zeven weken paar jaar terug
Ik heb ook nog nen JRC gehad, en inderdaad da lag ook comfortabel. Maar als ge dan eens een nachtje op zo'n Indulgence geslapen hebt dan kijkt ge nooit meer achterom zene!
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: bedchair wo apr 27, 2011 4:20 am
Robby Malfliet schreef:
foxken schreef:
Tommy schreef:
Ik heb ook nog nen JRC gehad, en inderdaad da lag ook comfortabel. Maar als ge dan eens een nachtje op zo'n Indulgence geslapen hebt dan kijkt ge nooit meer achterom zene!
das waar robby, sinds ik voor madam zo nen indulgence heb gekocht voor hare rug vorig jaar, ben ik er zelf meer mee weg dan zij slaapt echt wel zalig
bocken roel
Aantal berichten : 60 Leeftijd : 42 Woonplaats : limburg Hobby’s : vissen vissen en vissen Registration date : 29-11-09
Onderwerp: Re: bedchair wo apr 27, 2011 10:29 am
Hier ook een gelukkig gebruiker van de indulgence, maar deze gaat binnenkort vervangen worden door een vast bed in de bus greetz
Gast Gast
Onderwerp: Re: bedchair wo apr 27, 2011 2:57 pm
moest er iemand een nash indulgence te koop staan hebben voor mooi prijsje laat maar weten want ik ben op zoek naar 1