Aantal berichten : 48 Leeftijd : 40 Woonplaats : oost vlaanderen Hobby’s : vissen Registration date : 15-01-12
Onderwerp: fox royal bedchair do mei 16, 2013 10:46 am
Iemand hier ervaring met de fox royal bedchair? Ik zoek een comfortabele bedchair mer matras, die toch compact is samen te plooien. Deze bedchair ziet er behoorlijk compact uit vergeleken met andere bedchairs (nash mar3, avid restbite,...) Greets
Kristof Matthys
Aantal berichten : 21 Leeftijd : 42 Woonplaats : Denderleeuw Hobby’s : Vissen Registration date : 19-02-12
Onderwerp: Re: fox royal bedchair vr mei 17, 2013 8:47 pm
Ik heb deze nu ongeveer een jaar en ben er heel tevreden over.
Het voordeel van deze vind ik dat het matras extra ondersteund is, waardoor hij niet snel zal gaan doorhangen.
Ook is deze vrij plat, wat voor iemand die zoals ik nogal snel last heeft van rugpijn ook al veel beter is.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: fox royal bedchair ma mei 20, 2013 10:52 am
De nieuwe Trakker Levelite is ook heel compact en licht! Heb deze winter een weekendje gevist met een prototype en het bed lag enorm aangenaam. Het vouwt vrij compact op en weegt stukken lichter dan bvb mijn Nash mk4. Ik heb zo'n Levelite in bestelling staan, dus van mij mag hij snel arriveren.
Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: fox royal bedchair ma mei 20, 2013 10:59 pm
Robby, ik heb gelezen dat, ivm kwaliteitsproblemen, de eerste batch deze week weer retour china is gestuurd. Weet iemand wat het probleem/mankement is?
mattijs celie
Aantal berichten : 48 Leeftijd : 40 Woonplaats : oost vlaanderen Hobby’s : vissen Registration date : 15-01-12
Onderwerp: Re: fox royal bedchair za jun 01, 2013 7:27 am
Ik zag net dat daiwa een gelijkaardige bedchair heeft, nl de daiwa infinity sleepeezy bedchair. Heeft hier iemand ervaring mee? Greets