Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

nash Indulgence Mark 3

Ga naar beneden 
+10
Igor Van Waesberghe
Robby Malfliet
De Poorter Kim
Bart Debosschere
Beelens Pascal
Wesley Mast
vanderzanden wim
wesley Staelens
Tom Daelemans
Dario Beerten
14 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

nash Indulgence Mark 3 Empty
BerichtOnderwerp: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimedo aug 28, 2008 8:17 pm

ik heb mij een nieuwe bedchair gekocht nl indulgence mark 3 van nash.
ipv 250 euro stond deze in promo voor 195 euries.
aangezien mijn rug niet van de beste is lijkt me dit een goede koop.
vooral die uitritsbare matras lijkt me wel wat en dan denk ik aan de wintermaanden.
is er iemand die zijn bed(chair)geheimen kan meedelen ivm dit model?
voor-en nadelen zijn welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimedo aug 28, 2008 8:29 pm

model heb ik geen ervaring mee => tip voor de winter maanden => leg er een opblaasbaar matje op => van die self inflating matjes !!!
Isoleerd tegen de koude die uit de grond komt => beter voor uw slechte rug !!!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimedo aug 28, 2008 8:35 pm

Super koop Hugo.

denk niet dat ge dat matje waar danny het over heeft nodig gaa hebben Wink

nash Indulgence Mark 3 163_1214410768_1774160387

Ik heb onlangs bij den bever zo ff op zo eene gaan liggen, en is een droom!!
Ge gaat super slapen volgens mij (hoop da ge waker word bij een run) Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimedo aug 28, 2008 8:37 pm

heb net gezien dat deze bedchair te koop is bij nash voor een "slordige" 300 euro lol!
Dario Beerten

Dario Beerten

Man Aantal berichten : 309
Leeftijd : 38
Hobby’s : Karpervissen, Webdesign, Powertrainen...
Registration date : 27-03-08

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimedo aug 28, 2008 8:49 pm

Goei koopje gedaan dan Wink
En zoals tommy zegt, zie maar da ge nog wakker word Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimedo aug 28, 2008 8:56 pm

das maar even €105 verschil, kei goeie koop dus Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: bedchair   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimedo aug 28, 2008 8:58 pm

Welke winkel of webshop Hugo?

Wie ook enen wilt allen daarheen, ik ben nog voorzien nu ma je weet nooit hé.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimedo aug 28, 2008 9:01 pm

mijn geld is op scratch scratch
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: boeken   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimedo aug 28, 2008 9:13 pm

Het mijne ook, ik ga failliet door boeken te kopen bij Gio, maar ik heb al zijn dubbels nu bijna binnen denk ik Suspect
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 44
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimevr aug 29, 2008 8:23 am

Bechair der bedchairs, simpel als dat!! Nen betere bestaat niet of ge moet u waterbed meesleuren naar de waterkant lol!

Grt
wesley Staelens

wesley Staelens

Man Aantal berichten : 65
Leeftijd : 43
Hobby’s : vissen
Registration date : 28-08-08

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimevr aug 29, 2008 9:03 am

Het is zoals ge zegt bedchair der bedchairs. Ik heb mij deze indulgence ook gekocht nadat mijn jrc super cocoon na 8 jaar de geest heeft gegeven.
Ik dacht altijd dat jrc bedchairs de top waren maar das niks vergeleken met de nash indulgence, vele steviger en vele betere kwaliteit.
Het is wel de mark4 dat ik heb, er liep toen een promotie toen ik deze kocht.
Het enige minpuntje is dat hij redelijk groot is om mee te nemen maar de kwaliteit van de bedchair en de goeie slaapsessies die ik er al in gehad heb maken dat meer dan goed.

Greetz W.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimevr aug 29, 2008 9:05 am

Zijn deze niet te zwaar in het transport??
wesley Staelens

wesley Staelens

Man Aantal berichten : 65
Hobby’s : vissen
Registration date : 28-08-08

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimevr aug 29, 2008 9:33 am

Nee hoor die vallen echt goed mee qua gewicht, het frame is ook helemaal uit aluminium (aero-light aluminium).
Deze weegt wel iets meer dan mijn jrc super cocoon maar echt veel zal het niet schelen.
Eenmaal je in een indulgence van nash hebt geslapen dan wil je niks anders meer, en die zachte fleece matras die erop ligt dat maakt het helemaal af.

Greetz W.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimevr aug 29, 2008 9:39 am

Ik was van plan van me een nieuw bedchair te kopen, dus nu weet ik welke
Bedankt voor de extra info Wink
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 44
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimevr aug 29, 2008 10:46 am

Blackwater schreef:
Ik was van plan van me een nieuw bedchair te kopen, dus nu weet ik welke
Bedankt voor de extra info Wink

Ook een aanraderke is de JRC cocoon... Ligt goed en nog nooit klachten van gehoord...

Bedchair is 1 van de belangrijkste zaken aan de waterkant, geloof mij! Een slechte BC kan enorm slechte gevolgen hebben!

Grt
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimevr aug 29, 2008 11:28 am

Let wel, dit is gewoon omdat deze een uitloopactie ondergaat, vandaar dat deze Indulgence 3 aan spotprijzen eruitgaan. Het nieuwe model, ergens kleine aanpassingen komt dan inderdaad weer op makkelijk € 300. Vind deze ook een superbed. Maar idem hier, budget zegt even NO NO.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimevr aug 29, 2008 12:32 pm

Bart B schreef:
Welke winkel of webshop Hugo?

Wie ook enen wilt allen daarheen, ik ben nog voorzien nu ma je weet nooit hé.

de siervogel in turnhout verkopen ze ze aan 195 euro.
nieuw of oud model, daar lig ik niet wakker van.
en welke aanpassing gaan ze dan doen?
meestal gaat het om kleine aanpassingen en denk dat het die 105 euro wel waard gaat zijn om een "oud" model te kopen.
qua gewicht ben ik wel verschoten.
je kan hem makkelijk met 1 hand optillen Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimeza aug 30, 2008 10:03 am

ik heb de 'nieuwere' indulgence mark 4! weet niet waar het verschil inzit, maar de mijne heeft 8 poten! SUPER bedchair en daar hangt uiteraard een prijskaartje aanvast 260 euro!! als hij ooit stuk gaat zal het er zeker weer een van nash zijn! ook enorm warm met die afneembare flees...

@ hugo als ge zo een koopke kunt doen zou het voor mij ook het 'oude' model mogen zijn!!

grtz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimezo aug 31, 2008 10:09 am

het verschil tussen de 3 en de 4 zit hem dus in de poten.
de mijne heeft er 3 of 6 (is maar hoe je het bekijkt) en die van jou dus 4 of 8 Wink

vrijdag op zaterdag dus mijn eerste nacht geslapen op de nieuwe bedchair.
man, wat ligt dat ding zalig!
nog beter dan mijn eigen bed thuis Laughing
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimezo aug 31, 2008 10:15 am

ga er mij straks ook nog eens opleggen voor een nachtje hehe!
en zo veel verschil zullen die 2 poten extra nu ook weer niet maken denk ik...

grtz
vanderzanden wim

vanderzanden wim

Man Aantal berichten : 384
Hobby’s : Vissen
Registration date : 15-06-08

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimezo aug 31, 2008 6:12 pm

Zijn echt goede bedchiars heb mij ook een gekocht maar dan het vorige model nog zonder matrasje. Heb hem ondertussen al 2 jaar en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden van ben. Enige nadeel vind ik het vaste kopkussen. Voor de rest stevig, stabiel, licht ,handig te verstellen en slaapt als een roosje.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimezo aug 31, 2008 6:45 pm

vanderzanden wim schreef:
Zijn echt goede bedchiars heb mij ook een gekocht maar dan het vorige model nog zonder matrasje. Heb hem ondertussen al 2 jaar en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden van ben. Enige nadeel vind ik het vaste kopkussen. Voor de rest stevig, stabiel, licht ,handig te verstellen en slaapt als een roosje.

bij die van mij kan je het kopkussen leeg maken.
maar ik vind hem juist goed zoals hij is Sleep
vanderzanden wim

vanderzanden wim

Man Aantal berichten : 384
Hobby’s : Vissen
Registration date : 15-06-08

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimezo aug 31, 2008 6:50 pm

Daar zijn mischien bij het eerste model klachten op gekomen zijn van daar de verandering mischien.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimezo aug 31, 2008 8:54 pm

blijkbaar want ne maat van mij heeft ook nog een oude nash met kopkussen en die kan je ook niet verwijderen.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitimevr okt 03, 2008 8:49 am

Heb mezelf gisteren ook deze bedchair aangeschaft, het was trouwens de laatste bij de siervogel.. Ik denk dat deze qua gewicht ongeveer in de buurt zit van men vorige (fox ultra). Een lichtgewicht en toch stevig. Dat hem maar snel aan de waterkant mag verschijnen Exclamation
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: nash Indulgence Mark 3   nash Indulgence Mark 3 Icon_minitime

nash Indulgence Mark 3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kevin Nash Indulgence Mark 4
» nash tent s7
» Nieuwe Nash produkten voor 2011
» Rodlocks
» Nash Tackle

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum