Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: wa nieuw materiaal. za jan 23, 2010 8:29 pm
voila deze week wa kosten gedaan voor de komende jaaaaaren? drie delkims txi plus met centrale en nen visvinder dieptemeter van fichfun laten inbouwen in mijne voerboot.nu nog wa klein gerief in zwolle en we zijn weer gelukkig(als een klein kind). en hopelijk brengt da dan allemaal wa vis op???
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: wa nieuw materiaal. za jan 23, 2010 8:52 pm
Tis nog altijd de visser die het moet doen hé Michel...
Maar met die Delkims hebt ge alleszins al ne goeie koop! De mijn gaan al 15 jaar mee.
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: wa nieuw materiaal. zo jan 24, 2010 12:16 pm
Van die txi's gade alvast geen klagen hebben..heb er ook 3 mé ne reciever en zijn TOP! Hopelijk van dien fishfun ook niet é
cheers Wesley (de lange)
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: wa nieuw materiaal. zo jan 24, 2010 5:51 pm
Inderdaad hier ook een heel tevreden delkim gebruiker!!Dingen die ik nog nodig heb of aan vernieuwing toe zijn,zijn ne goeien weegzak en een oval!!!grtzzzzz
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: wa nieuw materiaal. zo jan 24, 2010 6:09 pm
en een slaapzak bart?????
joris peelman
Aantal berichten : 116 Leeftijd : 40 Woonplaats : Uitbergen Hobby’s : vissen en ballooning Registration date : 11-08-08
Onderwerp: Re: wa nieuw materiaal. zo jan 24, 2010 7:40 pm
Ik heb mij nen nieuwen bedchair gekocht nadak in frankrijk een week op de grond heb moeten slapen omda ik door mijnen ultra door de poten gezakt was... Het is een bijna nieuwe proline bed geworden, da zal ook wel kwaliteit zijn. Het eerste da ik wel ga doen is da spel eens goe afstomen, dak ni in een andermans vuil moe liggen.
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: wa nieuw materiaal. zo jan 24, 2010 10:55 pm
joris peelman schreef:
Ik heb mij nen nieuwen bedchair gekocht nadak in frankrijk een week op de grond heb moeten slapen omda ik door mijnen ultra door de poten gezakt was... Het is een bijna nieuwe proline bed geworden, da zal ook wel kwaliteit zijn. Het eerste da ik wel ga doen is da spel eens goe afstomen, dak ni in een andermans vuil moe liggen.
Da is de reden waarom ik altijd een luchtmatras bij heb, soms leg ik deze zelfs op m'n bedchair...