Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Voorbereiding nieuwe vis seizoen za jan 08, 2011 6:53 pm
Nu het ijs op de meeste plassen weg of bijna weg is, begint het hier serieus te kriebelen. De voorbije weken heb ik al een en ander voorzien om het voorjaar te kunnen starten. Vandaag deze mooie MD loodjes aan m'n loodtas kunnen toevoegen. En de molenspoelen werden gevuld met de vertrouwde Hybrid Pro van Parallelium.
Welke voorbereidingen hebben jullie al genomen in de aanloop naar het nieuwe vis seizoen?
Grtz, Ivan
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: nieuw vis seizoen za jan 08, 2011 7:06 pm
ik heb mij ne nieuwe rod pod gekocht(proline mini).nieuwe moolens shimano ultegra 14000 xsb,draad de technium,en ben nu volop bezig mij klein materiaal aan het bij vullen.hey broeder (ivan) van waar komen die loden? zien er geweldig uit.nu nog mijne slaapzak gaan wassen en ik kan er weer tegen.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Voorbereiding nieuwe vis seizoen za jan 08, 2011 7:21 pm
3 nieuwe stokken, nieuw tentje, nieuw schepnet, ne marker stok en ne spod stok (arriveren in februari) en nog wa standaard klein materiaal en nieuwe draad op de molens.
Kheb mij vooral gewapend op aasgebied. Zit sinds december 40kg in de diepvries, en binnen 3 weken brengen de engelsen nog 25kg mee op weg naar Zwolle. Eind februari breng ik dan zelf nog eens 50kg mee na de beurs in Cirencester/Engeland. Dan zal ik hopelijk wel al verder kunnen tot september, want dan is de volgende ferrytocht geboekt.
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: voorberijding za jan 08, 2011 7:59 pm
hey robby da is toch ni allemaal voor op de put hoop ik
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Voorbereiding nieuwe vis seizoen za jan 08, 2011 8:02 pm
Wie weet da Michel...
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Voorbereiding nieuwe vis seizoen za jan 08, 2011 8:15 pm
Och het nieuwe jaar zal voor mij wat kalm zijn op visgebied..... Ik heb me nieuwe rods aangeschaft, ... Heb me een boot 2,75m + electro + visvinder aangeschaft... Ook staat de nieuwe Nash Profile x op het verlanglijstje, en die komt er binnen een paar weken. Ga mij ook nog wat instand aas aanschaffen . Voor de rest ga ik alles eens op vissen van klein matriaal die ik hier nog met hopen liggen heb. Greetz
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Voorbereiding nieuwe vis seizoen za jan 08, 2011 9:33 pm
michel v schreef:
hey broeder (ivan) van waar komen die loden? zien er geweldig uit.nu nog mijne slaapzak gaan wassen en ik kan er weer tegen.
Die loden komen van Marc D'haene (van hier op 't forum) Voor info verwijs ik je graag door naar hemzelf.
Grtz, I.
Verbrugge Steve
Aantal berichten : 66 Leeftijd : 39 Woonplaats : zele Hobby’s : vissen Registration date : 31-12-10
Onderwerp: Re: Voorbereiding nieuwe vis seizoen za jan 08, 2011 9:53 pm
Ivan De Ridder schreef:
michel v schreef:
hey broeder (ivan) van waar komen die loden? zien er geweldig uit.nu nog mijne slaapzak gaan wassen en ik kan er weer tegen.
Die loden komen van Marc D'haene (van hier op 't forum) Voor info verwijs ik je graag door naar hemzelf.
Grtz, I.
die loden zien er echt super uit. zou je mij ook willen door verwijzen?(ge moet u ni verplicht voelen ofzo)
Ivan De Ridder
Onderwerp: Re: Voorbereiding nieuwe vis seizoen za jan 08, 2011 11:24 pm
Je hebt PM Steve.
Grtz, I.
Ivan De Ridder
Onderwerp: Re: Voorbereiding nieuwe vis seizoen za jan 08, 2011 11:55 pm
Barre schreef:
Och het nieuwe jaar zal voor mij wat kalm zijn op visgebied..... Ik heb me nieuwe rods aangeschaft, ... Heb me een boot 2,75m + electro + visvinder aangeschaft... Ook staat de nieuwe Nash Profile x op het verlanglijstje, en die komt er binnen een paar weken. Ga mij ook nog wat instand aas aanschaffen . Voor de rest ga ik alles eens op vissen van klein matriaal die ik hier nog met hopen liggen heb. Greetz
Wat kalm zegt hij.... je lijkt me toch alweer flink gewapend voor het komende seizoen!
Bonne chance Bart!
Grtz, I.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Voorbereiding nieuwe vis seizoen zo jan 09, 2011 9:14 am
Ivan De Ridder schreef:
Barre schreef:
Wat kalm zegt hij.... je lijkt me toch alweer flink gewapend voor het komende seizoen!
Bonne chance Bart!
Grtz, I.
Hey Ivan ,... Ik had een mooi buitenkansje , om die boot te kopen... Kan goed zijn dat ik deze maar 3 a 4 keer gebruik op een heel jaar. Tzal kalm zijn en hoogstens wat instand visserij .... Greetz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Voorbereiding nieuwe vis seizoen zo jan 09, 2011 1:27 pm
Kheb vandaag nog nieuwe hengels gaan kopen voor het afstandwerk. Het zijn de Greys X-Flite + 12FT 3,5LBS geworden echte werpkanonnen.
Vriezers zitten vol alles staat klaar nu enkel nog wachten tot mijn thuiswater openligt.
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Voorbereiding nieuwe vis seizoen zo jan 09, 2011 1:34 pm
awel,kwestie van aas,hebbek derjust awa stickskes gemaakt,kleintjes,en oversprenkeld met musseljuice...da veu in de eerste koude sessiekes... eens awa opgewarmt ..ga ik een paar nieuwe azen proberen,instant en 'uitstant '...dus we will c.. kweste van materiaal,goe kledij,andere meulens(shimano's LC)...en uk nieuwen draad van parallellopoempipidoem en dan emmek andere leaders/en onderlijntjes gemaakt... en oja,heb uk de nieuwe M-D looden.. ... en veel goestink.. en een nieuw water erbij proberen(in geint,bij de weba )met goeie maten.. voila zie... grtzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Voorbereiding nieuwe vis seizoen do jan 20, 2011 2:25 pm
heb nieuwe hengels gekocht century fg, molens ultegra ci4 14000, nash cradle xl, nieuwe nash weegzak de 2011, tent jrc sti, dat is het zo een beetje
Gast Gast
Onderwerp: Re: Voorbereiding nieuwe vis seizoen do jan 20, 2011 6:33 pm
Ik ga nog een jaartje passen.
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Voorbereiding nieuwe vis seizoen do jan 20, 2011 9:15 pm
Oesje Geert...nog steeds de motivatie niet terug gevonden?
Grtzzzzzzzzz
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: Voorbereiding nieuwe vis seizoen do jan 20, 2011 11:54 pm
Alles staat nog onder het stof qua materiaal
Volgende week het rolmachien maar nekeer activeren want het begint op gang te komen , laat dat vriesweer maar terug snel vertrekken
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: Voorbereiding nieuwe vis seizoen vr jan 21, 2011 11:57 am
Nieuwe trakker tent MK2 aangeschaft met winterdoek aan heel mooie inkoopprijs, aqua rugzak en een vijftigtal nieuwe rigs samen geknutseld, Een heel groot pakket end tackle van atomic ontvangen dus we kunnen weer verder.. volgende week de freezer volsteken en hopen op wat beter weer
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Voorbereiding nieuwe vis seizoen di feb 01, 2011 10:43 am
Materiaal: 3 molens shimano super ultegra's 3 hengels chub outkast manu gecontacteerd en 50 loodjes afgenomen wat extra pva en paar paksjes haken van Solar wide gape's Aas: 15 kg 10 mm gedraaid met ne mix van de jan pop-up aangevuld van cc moorre en solar
Dat het maar snel wat beter weer.......
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Voorbereiding nieuwe vis seizoen di feb 01, 2011 11:27 am
alles is altijd klaar hier ...diepvries vol bollen (rond de 400kg om te beginnen) nieuwe draad opgespoeld en op reserve spoelen gevlochten gestoken. haken, lood en klein gerief .... en nu maar wachten op wa beter weer ...
stefaan despiegelaere
Aantal berichten : 23 Leeftijd : 46 Woonplaats : kortrijk Hobby’s : karpervissen Registration date : 25-01-11
Onderwerp: Re: Voorbereiding nieuwe vis seizoen di feb 01, 2011 4:55 pm
ingredienten aangekocht om boillies te draaien . zaterdag wel nog wat klein materiaal aanschaffen en spiegelkarpers voor in aquarium .
verlinden michel
Onderwerp: voorberijding di feb 01, 2011 5:53 pm
mij is deftig laten masseeren aan arm, rug en beenspieren , een abonement op de sauna, nen dikke foto album plus kaderkes gekocht. en niet te vergeten 6 kilo bollen in de vriezer gestoken en ne kilo of 2 tijgers besteld en 3 rigjes geknoopt.
o oo ja ne frigo op gas gekocht,...om mijn eten fris te houden.
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Voorbereiding nieuwe vis seizoen di feb 01, 2011 5:55 pm