Aantal berichten : 84 Leeftijd : 64 Woonplaats : St-Katelijne -Waver Hobby’s : vissen ,pc Registration date : 09-04-09
Onderwerp: nieuwe stokken wo aug 15, 2012 8:01 am
Visvrienden,
Ben toe aan nieuwe stokken, men oog is gevallen op Fox Horizon, alsook Gizly Piet Vogel, maar daar zijn er al paar binnen gekomen met breuken van deze laatste
Welke bevindingen hebben jullie hoor het graag.....
Mvg Johan
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: nieuwe stokken wo aug 15, 2012 9:51 am
zie mijn post over de Nash entity hengels
Johan Frans
Aantal berichten : 84 Leeftijd : 64 Woonplaats : St-Katelijne -Waver Hobby’s : vissen ,pc Registration date : 09-04-09
Onderwerp: Re: nieuwe stokken wo aug 15, 2012 10:26 am
Tommy De Cleen schreef:
ga het eens lezen
bedankt
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: nieuwe stokken wo aug 15, 2012 7:14 pm
Johan Frans schreef:
Tommy De Cleen schreef:
ga het eens lezen
bedankt
gemixte reacties hoor ... maar ik ben er enorm tevreden over!
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: nieuwe stokken do aug 16, 2012 4:10 pm
shimano tribal!!!!!
Gunther Carton
Aantal berichten : 54 Leeftijd : 42 Woonplaats : Olsene Hobby’s : Vissen & Fietsen Registration date : 17-01-12
Onderwerp: Re: nieuwe stokken do aug 16, 2012 7:58 pm
Yep,
al sinds een jaar of 10 tevreden gebuiker van de eclix van WS.
Top hengel.
grts
Gunther
Robin Vercruyssen
Aantal berichten : 148 Leeftijd : 32 Woonplaats : Oordegem Hobby’s : Vissen wat anders? Registration date : 06-11-10
Onderwerp: Re: nieuwe stokken do aug 16, 2012 8:47 pm
Zeker ook eens Free spirit Checken . Ikzelf heb me zopas de E-class gekocht.
grtz
Johan Frans
Onderwerp: Re: nieuwe stokken vr aug 17, 2012 4:17 am
Gunther Carton schreef:
Yep,
al sinds een jaar of 10 tevreden gebuiker van de eclix van WS.
Top hengel.
grts
Gunther
en wat kosten ze???
Tanks in ieder geval
Johan Frans
Onderwerp: Re: nieuwe stokken vr aug 17, 2012 4:18 am
ben vermoesen schreef:
shimano tribal!!!!!
mooie stokken ook , en de prijs
Grt
Gunther Carton
Aantal berichten : 54 Leeftijd : 42 Woonplaats : Olsene Hobby’s : Vissen & Fietsen Registration date : 17-01-12
Onderwerp: Re: nieuwe stokken vr aug 17, 2012 5:44 am
komt nu op 187,50€/st. bij aankoop van 2 of meer, 20% korting.
Zeker eens overwegen, is echt een goeie stok.
Veel mannen die vroeger voor WS visten gebruikten deze.
grts
Gunther
Tony Lemmens
Aantal berichten : 133 Leeftijd : 48 Woonplaats : Mortsel Hobby’s : Karpervissen it's A way of life! Registration date : 19-06-10
Onderwerp: Phantoms vr aug 17, 2012 9:35 am
Ik vis al een hele tijd met de phantoms van WS die zijn ook niet te onderschatten, soms kom je nog eens een setje tegen in occasie, ze staan tijdelijk niet leverbaar op de site.
En de strafste van allemaal vind ik de dreammakers van Hutchinson mijn maat vist ermee en die zijn echt super. Ook niet makkelijk te vinden spijtig genoeg.
Johan Frans
Onderwerp: Re: nieuwe stokken vr aug 17, 2012 11:11 am
komt nu op 187,50€/st. bij aankoop van 2 of meer, 20% korting.
Zeker eens overwegen, is echt een goeie stok.
Veel mannen die vroeger voor WS visten gebruikten deze.
grts
Gunther
bedankt Gunther
Heb wel interese in die stokken ga zeker is een kijkje nemen,en die prijs is wat ik in gedachte had
Phantoms van WS heb ook intresse in wil een fijne stok met aktie in
grt
Johan Frans
Onderwerp: Re: nieuwe stokken vr aug 17, 2012 11:12 am
Tony Lemmens schreef:
Ik vis al een hele tijd met de phantoms van WS die zijn ook niet te onderschatten, soms kom je nog eens een setje tegen in occasie, ze staan tijdelijk niet leverbaar op de site.
En de strafste van allemaal vind ik de dreammakers van Hutchinson mijn maat vist ermee en die zijn echt super. Ook niet makkelijk te vinden spijtig genoeg.
Men broer heeft daar mee gevist met die dreammakers, dan gaat men voorkeur naat de phantoms toch, is een fijne stok .....
grt
Gunther Carton
Onderwerp: Re: nieuwe stokken vr aug 17, 2012 2:03 pm
Ik heb ook een tijdje de phantoms gehad, 3,5LBS / 13Ft. Waren goeie stokken maar na een tijdje toch weggedaan voor mijn eclix, 12ft 2.75lbs.
Kunnen ook alles aan, van in het kantje tot op de grotere stuwmeren, zijn al onder alle omstandigheden ingezet.
Laat me eens weten wat het geworden is.
grts
Gunther
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: nieuwe stokken vr aug 17, 2012 6:29 pm
Ik heb al een jaar of 8 dreammakers 12ft 2,75lbs en ik moet zeggen. Om te drillen wil ik geen enkele andere stok meer. Als het is om verre worpen te maken moet ge niet echt voor zulke hengels gaan. Maar mijn visserij bestaad toch grotendeels uit kanaal vissen dus zijn dit voor mij geschikte hengels. Het komt er op neer wat je van plan bent met je hengels hé.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: nieuwe stokken vr aug 17, 2012 7:03 pm
Cotswold Rods biedt handgebouwde hengels aan tussen €150 en €300+ (volledig naar uw eigen wensen). Dit even ter informatie. Hier op 't forum zitten trouwens al enkele heel tevreden klanten.
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: nieuwe stokken vr aug 17, 2012 7:31 pm
... Ik gebruik al een 10-tal jaartjes de Phantom Low-Rider Equipe en dit zijn zeer speelse drilstokken die ongelofelijk goed presteren bij inworpen : 13 ft - 3,5 Lbs ( Watersportcentrale )
Volgens mij een geschikte aanrader.
Grtz , Sun.
Johan Frans
Onderwerp: Re: nieuwe stokken za aug 25, 2012 9:03 pm
Zijn FBS geworden van Century
toch bedankt voor alle berichtjes
Grt
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: nieuwe stokken zo aug 26, 2012 7:27 am
veel succes ermee Johan .... maar denk niet dat da een probleem zal zijn