Onderwerp: Nieuw : HydroTuff di okt 13, 2009 4:35 pm
HydroTuff, de nieuwste lijn uit de Gardner stal!!
ontworpen naar het concept van de HydroFLO maar nog sterker en nog meer schuurbestendig, om te voeldoen aan hard vechtende grote vissen, een lijn die in deze situatie echt tot zijn recht komt. geen andere hoge schuurbestendige lijn, bied je dezelfde prestaties voor het werpen, zink capaciteit, gevoel, knoop sterkte en opmerkelijke betrouwbaarheid!!
Ik heb ze net vandaag binnen gekregen (3 spoelen) dus de eerst volgende keer, zal ik ze opspoelen op mijn molens, en ze gaan gebruiken!! nog 4 weken (op ze te gebruiken) en om er zelf mijn oordeel over te geven, maar het ziet er een veel belovende lijn uit (meer nieuws eind November) ....
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: Nieuw : HydroTuff ma dec 14, 2009 10:54 am
Dit weekend aangeschaft en moet zeggen ziet er topkwaliteit uit!Zal mijn verdere bevindingen hier posten eens ze gebruikt te hebben grtz
de bruyne tom
Aantal berichten : 37 Leeftijd : 45 Woonplaats : st-l-houtem Hobby’s : carpe diem Registration date : 07-02-12
Onderwerp: Re: Nieuw : HydroTuff ma maa 05, 2012 9:41 am
en gasten wat was het resultaat na enkele maanden bakken vangen?
greetz
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: Nieuw : HydroTuff ma maa 05, 2012 9:59 am
Geen slechte lijn voor dit geld maar er zijn betere op de markt....
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Nieuw : HydroTuff ma maa 05, 2012 10:43 am
niet slecht maar zoals hier boven al gezegd word er zijn betere lijnen op de markt de lijn technologie staat niet stil en er komen elk jaar betere lijnen op de markt om uit te kiezen
maar is natuurlijk ook weer persoonlijk he, niemand heeft het pacht in handen te zeggen dat dit of dat de beste lijn is ....
ik heb al heel wat lijnen gebruikt, en de beste heb ik niet gevonden (nu ga ik sub line proberen!!)