Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Winter attractors .... di nov 24, 2009 5:52 pm
ben schreef:
i, vind da de pop ups van solar ni meer zo goed zijn als vroeger,of denk ik dat? heb overlaatst nog 3 potjes gekocht en roken nogal muf aijn er nog die dit ondervinden ? grtzzzzz
Heb ook ondervonden dat de kwaliteit van mijn laatste potje "Juicy-Pineapple", ietsje minder was dan vroeger. Ze zagen er toch wat minder uit...
Rol m'n pop-ups nog liever zelf, heb enkel fluo-pop-up-mixen van CC-Moore liggen, maak ze meestal neutraal, kan ze dan naar gelijk welke geur/smaak na-flavouren of soaken in een dipje...
Grtzzzzzzzzz
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: Winter attractors .... di nov 24, 2009 6:26 pm
idd zors, bij mij zijn die pine aplle ook ni meer wa het geweest is,denk erook aan om ze eens zelf te maken grtzz
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: Winter attractors .... di nov 24, 2009 7:14 pm
Heb al veel merken gebruikt maar de beste waren toch wel die van nutrabaits,die bleven gewoon drijven!Op de vbk meeting zullen we met speedcarp onze nieuwe pop ups aanbieden,het heeft wat lang geduurd maar nu zijn ze spot on kwa kleur en ze blijven drijven!Je kan ze gerust 48uern laten liggen en ze blijven hun kleuren mooi behouden,er zal ook een potje neutrale verkrijgbaar zijn waar alle soorten kleuren inzitten die je dan zelf kan flavouren naar keuze! mvg Tino
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: Winter attractors .... di nov 24, 2009 9:16 pm
Ben zeer content van pop-ups van Purple en Nash! 10mm white chocolate van nash
Jorit Houpline
Aantal berichten : 173 Leeftijd : 40 Woonplaats : kluisbergen (ruien) Hobby’s : vissen, feesies doen,... Registration date : 19-05-08
Onderwerp: Re: Winter attractors .... wo nov 25, 2009 9:08 am
in de koude dagen geef mij maar the secret van solar!! een snowman montage heb ik al heel goed mee gevaren!!
Tom Van den Eynde
Aantal berichten : 71 Leeftijd : 34 Woonplaats : Antwerp Hobby’s : Karpervissen, fotografie, muziek Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Winter attractors .... wo nov 25, 2009 1:26 pm
Weet er iemand of Richworth ook in Belgie verdeeld wordt en waar?
Thnx
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: Winter attractors .... wo nov 25, 2009 2:12 pm
Vroeger kon je richworth kopen in decathlon frankrijk, dus in belgie ook in principe dan.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Winter attractors .... wo nov 25, 2009 2:23 pm
Mannekes asteblief hebt toch eens een beetje lef en neemt contact op met de firma zelf! Ze doen jullie daar nie dood zene!
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Winter attractors .... wo nov 25, 2009 4:54 pm
Robby Malfliet schreef:
Mannekes asteblief hebt toch eens een beetje lef en neemt contact op met de firma zelf! Ze doen jullie daar nie dood zene!
hebbek uk gedaan zelle,rob...ma, ze zeggen zelf,datge dat aan uw hengelsportzaak moet vragen om dit te bestellen,ja,asdie dan da nie verkoopt,ga diejen da niet doen veu u aleen,vreezek dus zoekek via onlineshops..
Ludovic Hollevoet
Aantal berichten : 124 Leeftijd : 38 Woonplaats : Aartrijke Hobby’s : goalkeeper, carpfishing Registration date : 07-10-09
Onderwerp: Re: Winter attractors .... wo nov 25, 2009 4:57 pm
kdenk dat robby bedoeld dat je bij richworth kan vragen waar alle verdeelpunten zijn in vlaanderen....
mvg
ludo
Laatst aangepast door ludo_vic op wo nov 25, 2009 6:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Winter attractors .... wo nov 25, 2009 5:30 pm
Inderdaad Ludovic.
Eén van de beste online shops is Tackle Box in Dartford. En aangezien ik daar bijna elk jaar eens naartoe ga weet ik dat die bijna het ganse Richworth gamma in huis hebben. En hun service is ook héél ok!