Dat pva alleen goed zou werken in de warme periode, is alles behalve waar
Zoals je hier in de volgende tips (van Ali Hamidi) kunt zien, zijn ze perfect toepasbaar in de winter
En omdat de winter er aan komt dacht ik waarom geef ik de tips niet op het forum, zodat het mss kan helpen om die extra vis te vangen tijdens de komende koudere maanden.
Dit wil niet zeggen dat deze alleen in de winter te gebruiken zijn, maar hij komt eraan dus maak er gebruik van.
Dit is een leuke manier om extra attractie bij het haakaas te hebben
Dat sweetcorn/blik mais super is zal geen nieuws zijn veronderstel ik, maar het gebruik in pva ligt wat moeilijk door het vocht van de mais, maar door de het vocht af te gieten
en de mais te behandelen met een olie maar je het pva vriendelijk en zal je pva niet meer oplossen
door het vocht van de mais/sweetcorn.
deze tip heeft eigenlijk niet met aas presentatie te maken, maar ik en zoals ge kunt zien op de foto
zijn er andere die bij het gebruik van sticks en pva bags wel is een lood verspelen bij inpackt op het water opervlakte, deze tip maakt daar een einde aan
tape gewoon clip in met pva string of tape en dat probleem is van de baan!!
de half bait string is ook een winner, probeer maar
de alom bekende stick, kan enorm succesvol zijn en experimenteer maar volop!!
gebroken bollen in een pva bage nog zo een knaller, ik zou zeggen proberen.
Ik weet dat somige gaan zeggen maar da wist ik al allemaal, maar ben er zeker van dat niet iederen
op de hoogte is van goeie tips die het verschil kunnen maken!
succes ermee, en van die exra vis ......