Onderwerp: heel intresante tips za jul 04, 2009 11:22 am
http://www.korda.co.uk/movies/?id=9 al ben ik niet meer zo Korda minded als vroeger!! dit filmke zegt toch veel, over het denk patroon van somige vissers, dit filme heeft mij in ieder geval het één en ander bij gebragt .....
Tim Lomans
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 36 Woonplaats : Arnhem Hobby’s : Karpervissen, drummen. Registration date : 01-04-08
dit topic heeft toch niets met de bait indicatie te maken ik begrijp niet, waarom er toch weer een topic crash moet gebeuren, ik probeer hier een discusie op gang te brengen, over die rigs (in het filmke) en somige technieken die besproken worden ...
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
idd,die kd rig is iets wat ik ga uit proberen,heb er enkele gemaakt en denk ook dat het wel verdomde goede prikkers zijn. iemand al ervaring met deze rig?want is het geen rig die zonder pva of string makkelijk in de war gooit? grtzzzzzzz
Jurgen Perdaen
Aantal berichten : 21 Leeftijd : 50 Woonplaats : Temse Hobby’s : Karpevissen, what els Registration date : 29-05-08
Onderwerp: Re: heel intresante tips zo jul 05, 2009 7:01 am
heel intresant, omdat er word uitgelegt over hoe deze rigs werken. dat fall off inline systeem, is perfect dat werkt zo goed dat ik bijna altijd zo vis, als het nodig is zoals in wier of tegen snags.
filmke is meschien oud nieuws maar de info die word gegeven in die clip is wel de moeite maar ja niet iedereen denkt daar zo over, jammer want je zou wel eens die extra vis kunnen vangen die je anders nooit zult vangen.