Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Info/tips - de nekker (Mechelen)

Ga naar beneden 
+3
ben vermoesen
Ben van de Linde
De Poorter David
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimevr aug 29, 2008 9:24 am

Hoi allemaal,

Zijn er hier soms leden die al op de nekker actief zijn geweest, of dit nog altijd zijn? Zouden jullie mij willen helpen met wat verduidelijkingen omtrent deze toch wel mooie plas:

-Hoe zit het daar nu qua bestand.
-De prijs voor 'n jaar + eventuele andere kosten
-moeilijk vissen daar? Plateau's en/of kantvissen?

enzovoort

Alvast bedankt en tot hoors Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimeza aug 30, 2008 1:02 pm

Niemand die daar gevist heeft of nog aant vissen is? Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
De Poorter David

De Poorter David


Man Aantal berichten : 69
Leeftijd : 46
Woonplaats : Niel
Hobby’s : pc,vissen en kindjes
Registration date : 28-03-08

Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimedi sep 02, 2008 11:30 am

ik was ook info aan het zoeken over dit water
maar blijkbaar vist niemand van hier daar

gasten alle info is welkom he


thx al
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.karpersessie.be
Ben van de Linde

Ben van de Linde


Man Aantal berichten : 91
Leeftijd : 49
Woonplaats : Mechelen
Hobby’s : Vissen, hockey en de vrouwen
Registration date : 27-06-08

Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimedi sep 02, 2008 12:10 pm

Mede -boarders,

Ik wil niet moeilijk doen, maar iedereen heeft recht op een mening jullie hebben ze niet gevraagd dus geef ik ze gratis en misschien is onderstaande wel de reden waarom jullie zo weinig reactie krijgen op dit topic:

Ik zou zeggen wandel er eens rond (is mooie omgeving dus ideaal om zelfs de madam eens mee te nemen), neem een hengel met een lood mee en gooi eens een paar keer(zo weet je snel iets van het diepteverloop), bel eens naar het provinciaal domein om te weten waar een vergunning kan gekocht worden en wat ze kost. Kortom ga er eens naar toe (als je erover denkt om er te gaan vissen kan dat toch geen probleem zijn) ontdek het zelf eens beetje. Misschien kom je er wel een visser tegen die je wat op weg wil/kan helpen, ...

Internet is een prachtig medium maar blijkbaar zet het ook al te gemakkelijk aan tot gemakzucht, wat jammer is, want vissen is nog steeds een groot deel zoeken, verbanden leggen en zelf ontdekken ... the hunt is minstens zo leuk als the catch . Ik hoop dat ik niet de enige (internet)visser ben die er zo over denkt.

De reden waarom ik dit forum hoog in het vaandel draag is omdat hier iets te leren valt, omdat hier geen snotters de domste dingen eerst op het net gooien en omdat hier niet jan en alleman opzoek is naar stekinfo zonder zelf ook maar enige moeite gedaan te hebben.

Ik zal de eerste zijn om via PM iemand te helpen die vast zit op een water ondanks vele inspanningen. Maar zomaar info geven zonder dat de vraagsteller ook maar enige blijk geeft van zelf al inspanningen gedaan te hebben, dat vind ik al te makkelijk en daar pas ik voor. Enige uitzondering op de regel zijn waters die niet naast de deur liggen en waar je niet zomaar even zelf één en ander snel kan gaan uitzoeken of ondervinden.

Sorry kerels hopelijk nemen jullie dit niet al te persoonlijk want het is gewoon een algemene gedachtengang ivm kaprerfora die jammer genoeg te dikwijls bevestigd wordt.

Mvgr.

Ben
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimedi sep 02, 2008 12:41 pm

Amen cheers cheers cheers
Thx Ben in je reactie ivm het forum, we doen ons best hier.
maar ik begrijp wat je wil zeggen, en ben het er ook mee eens, dat je als visser al is wat moeite moet doen.
Geen aanval op iemand persoonlijk, maar zoals Ben al zij wandel er nekeer rond (ge moet daar niet voor betalen, als ik me niet vergis)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimedi sep 02, 2008 1:45 pm

Blackwater schreef:
Amen cheers cheers cheers
Thx Ben in je reactie ivm het forum, we doen ons best hier.
maar ik begrijp wat je wil zeggen, en ben het er ook mee eens, dat je als visser al is wat moeite moet doen.
Geen aanval op iemand persoonlijk, maar zoals Ben al zij wandel er nekeer rond (ge moet daar niet voor betalen, als ik me niet vergis)

hmm blackwater ik ben daar geweest samen met men vriendin.. Ik moest mijn paspoort afgeven, en 3€ per persoon betalen om binnen te kunnen, ik ga hier niet voor liegen hé. Maar ik heb het al begrepen, ik zal mijn plan wel trekken, geen probleem Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ben van de Linde

Ben van de Linde


Man Aantal berichten : 91
Leeftijd : 49
Woonplaats : Mechelen
Hobby’s : Vissen, hockey en de vrouwen
Registration date : 27-06-08

Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimedi sep 02, 2008 1:48 pm

Het klop dat je idd 3 EUR inkom moet betalen als je de binnenkant wil betreden maw het provinciaal domein zelf. Alleen mag je daar dus niet vissen en heeft het dus weinig zin om die te betalen. Je kan echter wel helemaal rond het water rond wandelen en daar kan je op uitzondering van het reservaat (maar daar kan je sowieso niet aan) vissen. Maw je kan rustig een kijkje gaan nemen waar je kan en mag vissen zonder inkom te moeten betalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimedi sep 02, 2008 1:49 pm

Ben van de Linde schreef:
Mede -boarders,

Ik wil niet moeilijk doen, maar iedereen heeft recht op een mening jullie hebben ze niet gevraagd dus geef ik ze gratis en misschien is onderstaande wel de reden waarom jullie zo weinig reactie krijgen op dit topic:

Ik zou zeggen wandel er eens rond (is mooie omgeving dus ideaal om zelfs de madam eens mee te nemen), neem een hengel met een lood mee en gooi eens een paar keer(zo weet je snel iets van het diepteverloop), bel eens naar het provinciaal domein om te weten waar een vergunning kan gekocht worden en wat ze kost. Kortom ga er eens naar toe (als je erover denkt om er te gaan vissen kan dat toch geen probleem zijn) ontdek het zelf eens beetje. Misschien kom je er wel een visser tegen die je wat op weg wil/kan helpen, ...

Internet is een prachtig medium maar blijkbaar zet het ook al te gemakkelijk aan tot gemakzucht, wat jammer is, want vissen is nog steeds een groot deel zoeken, verbanden leggen en zelf ontdekken ... the hunt is minstens zo leuk als the catch . Ik hoop dat ik niet de enige (internet)visser ben die er zo over denkt.

De reden waarom ik dit forum hoog in het vaandel draag is omdat hier iets te leren valt, omdat hier geen snotters de domste dingen eerst op het net gooien en omdat hier niet jan en alleman opzoek is naar stekinfo zonder zelf ook maar enige moeite gedaan te hebben.

Ik zal de eerste zijn om via PM iemand te helpen die vast zit op een water ondanks vele inspanningen. Maar zomaar info geven zonder dat de vraagsteller ook maar enige blijk geeft van zelf al inspanningen gedaan te hebben, dat vind ik al te makkelijk en daar pas ik voor. Enige uitzondering op de regel zijn waters die niet naast de deur liggen en waar je niet zomaar even zelf één en ander snel kan gaan uitzoeken of ondervinden.

Sorry kerels hopelijk nemen jullie dit niet al te persoonlijk want het is gewoon een algemene gedachtengang ivm kaprerfora die jammer genoeg te dikwijls bevestigd wordt.

Mvgr.

Ben

om eerlijk te zijn ben, had ik zo'n reactie wel verwacht. No hard feelings at all. Ik vind het ook super dat je je mening geeft, en niet zomaar wat uit je duim gaat zuigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimedi sep 02, 2008 1:51 pm

Ben van de Linde schreef:
Het klop dat je idd 3 EUR inkom moet betalen als je de binnenkant wil betreden maw het provinciaal domein zelf. Alleen mag je daar dus niet vissen en heeft het dus weinig zin om die te betalen. Je kan echter wel helemaal rond het water rond wandelen en daar kan je op uitzondering van het reservaat (maar daar kan je sowieso niet aan) vissen. Maw je kan rustig een kijkje gaan nemen waar je kan en mag vissen zonder inkom te moeten betalen.

Ah, dat wist ik dus niet, dan ga ik morgen ne keer me ne stok na daar gaan, en is ne keer deftig peilen & stekken bekijken.

Greets
Terug naar boven Ga naar beneden
De Poorter David

De Poorter David


Man Aantal berichten : 69
Leeftijd : 46
Woonplaats : Niel
Hobby’s : pc,vissen en kindjes
Registration date : 28-03-08

Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimedi sep 02, 2008 3:36 pm

ik moest alleen weten wat een kaart daar kost
en met hoeveel hengels
de rest doe ik zelf wel

dat is nu toch niets teveel gevraagd he

en ok ik kan dit ook teweten komen met zelf het daar gaan te vragen

maar dit is inderdaat sneller daar dient het internet ook voor he

maar ik begrijp de reactie's ook al was het maar een simpele vraag
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.karpersessie.be
Gast
Gast




Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimedi sep 02, 2008 3:49 pm

Vissen:

-dagkaart (max 3 lijnen) 10€/lijn/dag
-jaarkaart (2 lijnen) 50€ (van zonsondergang tot zonsopgang)
- " " (3 lijnen) 90€ (dag & nacht)

Week- en weekendkaarten gaan ook, maar hier staat geen prijs bij vermeld (ook dag & nacht)
Terug naar boven Ga naar beneden
De Poorter David

De Poorter David


Man Aantal berichten : 69
Leeftijd : 46
Woonplaats : Niel
Hobby’s : pc,vissen en kindjes
Registration date : 28-03-08

Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimedi sep 02, 2008 3:52 pm

CarpFreak schreef:
Vissen:

-dagkaart (max 3 lijnen) 10€/lijn/dag
-jaarkaart (2 lijnen) 50€ (van zonsondergang tot zonsopgang)
- " " (3 lijnen) 90€ (dag & nacht)

Week- en weekendkaarten gaan ook, maar hier staat geen prijs bij vermeld (ook dag & nacht)


voila se meer moest ik niet weten dank u wel makker Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.karpersessie.be
Gast
Gast




Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimedi sep 02, 2008 3:57 pm

Red Bull schreef:
CarpFreak schreef:
Vissen:

-dagkaart (max 3 lijnen) 10€/lijn/dag
-jaarkaart (2 lijnen) 50€ (van zonsondergang tot zonsopgang)
- " " (3 lijnen) 90€ (dag & nacht)

Week- en weekendkaarten gaan ook, maar hier staat geen prijs bij vermeld (ook dag & nacht)


voila se meer moest ik niet weten dank u wel makker Twisted Evil

Lol had dat dan gezegd he

& btw geen probleem Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
De Poorter David

De Poorter David


Man Aantal berichten : 69
Leeftijd : 46
Woonplaats : Niel
Hobby’s : pc,vissen en kindjes
Registration date : 28-03-08

Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimedi sep 02, 2008 4:00 pm

ja
ik had eigelijk iets duidelijker mogen zijn

Embarassed Embarassed Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.karpersessie.be
Gast
Gast




Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimedi sep 02, 2008 4:37 pm

CarpFreak schreef:
Blackwater schreef:
Amen cheers cheers cheers
Thx Ben in je reactie ivm het forum, we doen ons best hier.
maar ik begrijp wat je wil zeggen, en ben het er ook mee eens, dat je als visser al is wat moeite moet doen.
Geen aanval op iemand persoonlijk, maar zoals Ben al zij wandel er nekeer rond (ge moet daar niet voor betalen, als ik me niet vergis)

hmm blackwater ik ben daar geweest samen met men vriendin.. Ik moest mijn paspoort afgeven, en 3€ per persoon betalen om binnen te kunnen, ik ga hier niet voor liegen hé. Maar ik heb het al begrepen, ik zal mijn plan wel trekken, geen probleem Wink

Ik weet wel dat je daar niet vaar voor gaat liegen!!
Maar zoals Ben hier al heeft gezegt, je moet niet op het domein zijn maar langs .....
Zie pm Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimedi sep 02, 2008 4:42 pm

Jah.. Wist ik dus niet Embarassed

Nog 'n vraagje hoe zit het daar met rondhangende jongeren?? Enig idee??
Terug naar boven Ga naar beneden
ben vermoesen

ben vermoesen


Man Aantal berichten : 266
Leeftijd : 47
Woonplaats : liedekerke
Hobby’s : karpervissen natuurlijk
Registration date : 14-11-08

Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimevr jun 26, 2009 9:08 am

idd die "jongeren"
al iemand ervaring mee had,want het is daar toch een ..... buurt,elke keer ik er kwam wandelen zag ik er enkele rondlopen.
dit is de reden waarom ik er nog ni gaan vissen ben,wil op mijn gemak mijn ding doen,en ni contstant moeten opletten voor diefstal,ruzie en vandalisme
is het erveilig om alleen te vissen?
grtzzzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimewo jul 08, 2009 3:11 pm

Ne maat van mij vist daar en hij heeft daar toch nog nooit last gehad van die "jongeren" Rolling Eyes
Maar ne andere maat van mij heeft daar wel al eens nen blaffer tegen zijn hoofd gehad pale

Grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Beelens Pascal

Beelens Pascal


Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 59
Woonplaats : GERAARDBSERGEN
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimewo jul 08, 2009 8:22 pm

Bob schreef:
Ne maat van mij vist daar en hij heeft daar toch nog nooit last gehad van die "jongeren" Rolling Eyes
Maar ne andere maat van mij heeft daar wel al eens nen blaffer tegen zijn hoofd gehad pale

Grtz
oh,alé..dan valt het daar nog mee Shocked Shocked ...da is het nadeel,hé,zoals al gezegd,als je continue uit je doppen moet kijken Suspect ...is de fun eraf No ...of je moet met twee zijn...is nochtans een mooi water...fucking 'jongeren'...
tip; juli/augustus,zijn daarvoor de beste maanden,op 'risicowateren'....minder rsico's Smile dan zitten de meeste in hun land waar ze horen.... Twisted Evil
moester efkes uit....let op,zijn allemaal zo nie...kbedoel die 'hangjongeren' ..............da is ..the plague...

p.s. wil hier geen racist of whatever zijn Rolling Eyes ,is gewoonweg de realiteit Crying or Very sad

grtzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.multicatch
Davy Pissoort

Davy Pissoort


Man Aantal berichten : 35
Leeftijd : 45
Woonplaats : Haaltert
Hobby’s : Karpervissen
Registration date : 10-06-08

Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimedo jul 09, 2009 5:19 am

Idd jammer. Is een mooi water met een knappe karpergeschiedenis (Das Boot, Big Scale). Lees maar eens wat oude VBK-nummers of Alijn Danau's boeken. Ik meen me zelfs te herinneren dat Big Scale ooit in Carp Fever van Kevin Maddocks heeft gestaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
ben vermoesen

ben vermoesen


Man Aantal berichten : 266
Leeftijd : 47
Woonplaats : liedekerke
Hobby’s : karpervissen natuurlijk
Registration date : 14-11-08

Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimedo jul 09, 2009 8:52 pm

ik heb nog een vraagske
ik heb eens hoort da je een kaart kan nemen om je auto binnen het domein te kunne zetten,zal toch wa veiliger zijn denk ik als gewoon op de parking
is dit waar??
grtzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimevr jul 10, 2009 10:47 am

Info/tips - de nekker (Mechelen) Nekkersatelliet.th
Je mag enkel je auto bij de stek zetten aan "den dijlekant"(kant aan den Dijle Smile )(rode zone op de kaart)...

Grtz Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: haai   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimedi jul 21, 2009 2:09 pm

ben vorig weekend effe nekker geweest :-)
een kameraad was daar aant visse
prachtig plas :-)
kvind alleen make ze het de vissers nie echt gemakkelijk:-)
ge moogt niet met gevlochten vissen en ge moogt er nie met een bootje op :-( en da laatste is nie echt een luxe op zo ne plas vind ik :-)
zit wel mooie vis :-) de kleinste tot nu toe wat ze gavange hadde was 14.5 kg nie echt klein..
maja voor mij ist toch beetje te ver voor daar een jaar abbonement te pakke ....
kzou zegge vange ze daar ;-) grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimewo aug 05, 2009 9:34 am

De nekker is een zeer goed water met wa zever daarbij.
Idiote regelemente, jeugd(al is da extreem hard gebeterd)
Een vergunning kunt ge gaan halen in de goudvoorn
op den Brusselse steenweg in mechelen.
En op den dijlekant mag in theorie ook genen auto staan want ge rijd altij voorbij een verbodsbord,
maar het wordt wel getolereerd en iedereen rijd me zijne oto tot daar.

Ik vind het een zeer leuke vissery, nekker kan heel druk zijn.
Maar in veel gevallen ben je er alleen.
Kwa stekken hebben ze allemaal hun voor en nadeel e.
Ma eens ge weet waar ze passeren of zijn,
vangt ge heel goe uwe vis.

Aja grote visse ook maja waar ni tegewoordig e Laughing

grtzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
ben vermoesen

ben vermoesen


Man Aantal berichten : 266
Leeftijd : 47
Woonplaats : liedekerke
Hobby’s : karpervissen natuurlijk
Registration date : 14-11-08

Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitimewo aug 05, 2009 4:05 pm

er houd mij maar 1 ding tegen om daarte vissen,en da zijn die andersgekleurde mannekes,alsook voor je auto
voor de rest is het een toppie water
grtzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Info/tips - de nekker (Mechelen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen)   Info/tips - de nekker (Mechelen) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Info/tips - de nekker (Mechelen)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» PVA winter tips
» Info?
» heel intresante tips
» tips voor de karpervisser
» CC Moore info

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Waar Vissen? :: Belgié-
Ga naar: