Onderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen) wo aug 05, 2009 4:12 pm
denk je nu echt dat het alleen andersgekleurde zijn die den boel verzieken!!!! man man man
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen) wo aug 05, 2009 4:51 pm
neenee zeker ni tommy,maar toch voor 95% zeker en vast daar
Gast Gast
Onderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen) wo aug 05, 2009 5:34 pm
tja heb daar ook nog gevist, nooit geen last van gehad! kheb meer last met blanke karpervissers
Gast Gast
Onderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen) wo aug 05, 2009 5:37 pm
ben schreef:
neenee zeker ni tommy,maar toch voor 95% zeker en vast daar
Ik denk persoonlijk dat die onnozele regeltjes en de andere vissers (als het druk is) meer ellende geven dan die 'migranten'... Maar ja, dat praat zo gemakkelijk om de schuld altijd aan dezelfde te geven.
Solareke zegt zelf dat het veel beter is geworden, dus dan zal het echt wel meevallen.
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen) wo aug 05, 2009 8:44 pm
ok,dan misschien volgend jaar toch eens overwegen om te gaan grtz
Guy Michiels
Aantal berichten : 199 Leeftijd : 44 Woonplaats : meerhout Hobby’s : vissen, gitaar spelen Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen) do okt 15, 2009 6:07 am
Een jaar of tien geleden heb ik er gevist. Ik zat altijd op de plaat. Naast het reservaat. De verste stek om te gaan maar meestal vrij. Onze andersgekleurde medemensen hingen daar wel rond maar geen enkel probleem mee gehad. Ze waren vriendelijk. Ook met mijn wagen die ik een kilometer verder moest parkeren heb ik nooit last gehad. Al gaan er wel verhalen rond, die zijn niet gelogen. Het enige minpunt waren de onvriendelijke vogelaars met hun verrekijkers. En dat waren dan witten!
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen) zo jan 09, 2011 7:54 pm
vandaag eens rondgewandeld amai mijn oor wa is daar allemaal gebeurd aan het water? Een hele lange paaizone, water is aan linkerkant precies niet meer bevisbaar of vergis ik mij ? Mag je achter die draad zitten ? Aners schier er daar niet veel oever meer over om te vissen ?
Iemand hieromtrent enige verduidelijking ?
ben vermoesen
Onderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen) zo jan 09, 2011 8:49 pm
ik ga deze week ook eens een wandelingsje doen daar,zeg al jaren om te vissen ik zou ook graag eens weten hoe het juist zit dan met die oever,zal ook eens horen
Gast Gast
Onderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen) di jan 11, 2011 4:17 pm
ik heb 3 jaar op de nekker gedoken 15 meter uit de kant gaat het van 4a5 meter naar en meter of 7é8 vanaan de kant tot ongeveer 15 meter uit de kant is de oever aangelegt met grote rots stenen . dit kwam mij lood bakje wel ten goede .geheel van achter in den hoek is en zand plaat met en 30cm verrotten bladeren op de boden. voor de zijn er enkele zand plaatsen tussen de rotsstenen maar ze zijn zeldzaam . ik heb er zelf nog nie gevist maar heb er wel enkele mooie exemplaaren mogen bewonderen onderwater . zat en zeer grote meerval op ook rond de 2 meter . dit is gene zever heb hem met mijn eigen ogen zien liggen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Info/tips - de nekker (Mechelen) di mei 10, 2011 4:00 pm