Onderwerp: Re: Zelf lood gieten. za maa 13, 2010 12:19 pm
idd scherpe prijzen voor lood dat er heel goed uitziet (lijkt op Korda)
Jimmy Mignolet
Aantal berichten : 108 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bolderberg Hobby’s : Carp Fishing & PC Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Zelf lood gieten. wo maa 17, 2010 7:41 pm
zeer handig dat zelf-lood-maken precies, en minder kostelijk
nu wou ik toch eens weten of het ook mogelijk is om dan Putty te maken (kneedbaar lood) ? mogelijk en hoe dan wel ?
had er gekocht van PB en koste wel genoeg vond ik (ongeveer €10) en tijdens het kneden geeft het veel kleurstof af
Greetz & Tnx Jim
Ed van Os
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 62 Woonplaats : Nijmegen Hobby’s : Vissen,fotografie Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Zelf lood gieten. di jun 01, 2010 2:48 pm
Hoi,
Vanmiddag nieuw coating poeder binnen gekregen. Gekocht op ebay bij HLS Products ltd, kleur "sand". Een half kilo inclusief verzendkosten kost, afhankelijk van de wisselkoers, ongeveer Euro 27,00. Kleur is echt super realistisch, daar ben ik ontzettend blij mee. Hoe het poeder zich laat aanbrengen, en hoe het op het lood blijft zitten laat ik te zijner tijd wel weten. Maar mocht je op zoek zijn naar de een of andere kleur, moet je echt eens de winkel op ebay bezoeken. Eventueel maken ze zelfs een kleur naar wens. Ook vind je er loodmalen en andere benodigheden voor het zelf gieten van lood.
Have a nice day,Ed.
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Zelf lood gieten. di jun 01, 2010 3:11 pm
Ik ben wel wreed geïnteresseerd Edje hoe dit poeder zal werken...ben nog steeds op zoek naar een zachte coating, heb al bruin maar zoek nog een groene variant.
Grtzzzzzzz
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: Zelf lood gieten. di jun 01, 2010 5:31 pm