Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Sessieverslag Bin El Ouidane door Zors... wo aug 12, 2009 9:35 pm
Amai... ....doet me groot plezier te zien dat mijn sessieverslag zo lekker "smaakt" bij de leden! Bedankt voor alle reacties mannen, ik schrijf weinig dergelijke artikels, maar als ik het doe is het met zeer veel plezier! En als ik zo'n reacties krijg doet dat enorm veel deugd!!
Oprechte dank makkers...
Grtzzzzzzzzzz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Sessieverslag Bin El Ouidane door Zors... wo aug 12, 2009 9:39 pm
En reden te meer om da in de toekomst meer te doen hé Zors...
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Sessieverslag Bin El Ouidane door Zors... wo aug 12, 2009 9:44 pm
Ik zal mijn best doen...
Grtzzzzzzzz
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Sessieverslag Bin El Ouidane door Zors... do aug 13, 2009 7:43 am
Ja het is echt met geen pen te beschrijven hoe magisch mooi het daar wel niet is. Mooi verslag Zors, well done grtzzzz
michel huygens
Aantal berichten : 43 Leeftijd : 49 Woonplaats : aarschot Hobby’s : fitness,muziek en karperen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Sessieverslag Bin El Ouidane door Zors... do aug 13, 2009 8:22 am
zors,
van mij ook een dikke proficiat voor de vangsten en het verslag;dit was een vande beste die ik ooit gelezen heb.
misschien moet je is een boek schrijven,ik zou hem zeker kopen
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sessieverslag Bin El Ouidane door Zors... do aug 13, 2009 8:36 am
Zors , prachtig verslag , de spiegels ginder zijn idd mooie vissen ! Deze genieten ook mijn voorkeur ten opzichte van de hoge gewichten . Grtzz Benny
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: Sessieverslag Bin El Ouidane door Zors... do aug 13, 2009 9:11 am
mooi verslag Zors en lijkt mij leuke ervaring!
Jeffrey Benoot Admin
Onderwerp: Re: Sessieverslag Bin El Ouidane door Zors... do aug 13, 2009 5:54 pm
michel huygens schreef:
zors,
misschien moet je is een boek schrijven,ik zou hem zeker kopen
Daar ben ik nog wat te "groen" voor denk ik...denk dat boeken van onbekende vissers niet zal verkopen ook... Doch; leuk dat je zo'n opmerking heeft hoor, het streelt me wel wat!
Grtzzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sessieverslag Bin El Ouidane door Zors... zo aug 16, 2009 8:24 am
't is toch zeker een zéér leuk verslag om te lezen hoor. Zit zeker "iets" meer in hoor. Beetje naam bekendheid en je bent vertrokken maat.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sessieverslag Bin El Ouidane door Zors... zo aug 16, 2009 9:00 am
Moet super-ervaring geweest zijn! heel knap verslag gr
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Sessieverslag Bin El Ouidane door Zors... zo aug 16, 2009 7:30 pm
Zeer mooi Zors, Heb het achter gehouden om te lezen, tot ik met een goed glas wijn op mijn terras zat. Ik heb er van genoten en kon de sfeer zo opsnuiven. Proficiat , ........ greetz
Wim Van Overloop
Aantal berichten : 104 Leeftijd : 46 Woonplaats : Belsele Hobby’s : karpervissen Registration date : 03-12-08
Onderwerp: Re: Sessieverslag Bin El Ouidane door Zors... ma aug 17, 2009 7:38 am
Wat een super verslag zeg ,knap geschreven Zors.Moet er echt een belevenis zijn!proficiat ook met je vangsten
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Sessieverslag Bin El Ouidane door Zors...