Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Nieuw Beneluxrecord???

Ga naar beneden 
+19
joris peelman
jos
Bart Debosschere
vanderzanden wim
Tom Daelemans
Beelens Pascal
ben vermoesen
Steven Dekeyzer
jean-claude francois
Ben van de Linde
bart polyn
Robby Malfliet
Jean-Pierre Ketelslegers
Kurt Glorie
david deman
Mark Hoedemakers
Steve Maes
Ivan De Ridder
Antonie De Naeghel
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 23, 2009 3:57 pm

Idd dezelfde vis doch geen eburoon .
Grtzz
Benny
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 44
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 23, 2009 6:39 pm

Prachtige vis en dikke proficiat...

Bedenkingen:
* Voor het welzijn van een vis van dit kaliber is het perfect dat er niet bekend wordt gemaakt van waar hij komt...

* Anderzijds vind ik het ook een beetje flauw en dan is mijn mening da ge ook ni moet komen stoefen met de vangst...

Een beetje dubbel gevoel dus... Juist mijn mening he mannen I love you

Grt
vanderzanden wim

vanderzanden wim

Man Aantal berichten : 384
Leeftijd : 43
Hobby’s : Vissen
Registration date : 15-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 23, 2009 6:52 pm

Zij die echt deze vis willen vangen komen op een of ander manier er wel achter hoor.
Wie zoekt die vindt hé.

In ieder geval een dikke proficiat aan de Marc.
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 23, 2009 8:08 pm

In ieder geval proficiat aan de vanger.
Als je er werk en tijd insteekt + je vangt hem ...........
gefeliciteerd Marc.
Prachtbak en het cijfer is fenomenaal.
greetz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 23, 2009 9:56 pm

Ik denk dat het juist een extra stempel zet op de vanger van de deze vis, ook het zoeken naar de juiste waters hoort bij de visserij dat neem zonder beter weten in meer tijd in beslag dan het vissen soms zelf.

Vroeger had ik zelf ook zo van, ja kan mij het schelen wie er komt,maar das tegenwoordig totaal anders.

Mark nogmaals een dikke proficiat, al het werk,uren en tijd die je heb moeten vrij maken voor deze vangst zal menige oren doen klapperen, en ook de mijne trouwens Shocked Dik verdient.

Rico
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 24, 2009 8:40 am

DaTom1980 schreef:
Prachtige vis en dikke proficiat...

Bedenkingen:
* Voor het welzijn van een vis van dit kaliber is het perfect dat er niet bekend wordt gemaakt van waar hij komt...

* Anderzijds vind ik het ook een beetje flauw en dan is mijn mening da ge ook ni moet komen stoefen met de vangst...

Een beetje dubbel gevoel dus... Juist mijn mening he mannen I love you

Grt

Ik kan je mening helemaal volgen, en al helemaal zeker omdat wij weten vanwaar deze komt...
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 24, 2009 12:34 pm

Thx Stefan! Ik zou persoonlijk niet willen weten vanwaar hij komt omdat het me niets zegt. Mijn visie is om een verrassing te vangen op de kanalen waar ik vis ipv te gaan jagen op een welbepaalde vis. KK8-9 de leder was zo'n vb, hoeveel mannen zaten daar niet voor net die vis. De pompier en de gele op de LV, net hetzelfde. Vissen dood en het jaar erna zat er geen kat meer (allez op de LV dan he Laughing )...

Ik veronderstel dat het hier over een openbaar water gaat waar deze gevangen is ipv op een privewater en dat het net daarom niet vermeld wordt waar juist en dat is volkomen begrijpelijk want als sus en klus het in hun bolleke zouden krijgen om daar te gaan vissen en ze vangen hem heel per ongeluk zonder de nodige ervaring dan zouden de gevolgen wel eens erg kunnen zijn...
Anderzijds als het privewater zou zijn dan snap ik niet waarom het niet bekend zou gemaakt kunnen worden...

Grt
Tom
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 24, 2009 1:06 pm

weet nu met zekerhied waar hij niet gevangen is (uit goeie bron) niet de schaapskuil
(maar het articel van G.P. liet uitschijnen dat hij van daar kwam, dus daardoor de verwaring!! sorry)

het betreft een water in Limburg dat wel ....
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 24, 2009 3:54 pm

Inderdaad Tommy...
nogmaals verder geen commentaar om discussies te vermijden over de hoe's en wat!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 24, 2009 4:18 pm

geen probs Stepan, ik weet al meer dan genoeg (zal er nooit vissen)
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 24, 2009 5:38 pm

Op een engels forum stond er al vrij snel na de vangst (nog voor er hier foto's te zien waren) een foto met een weggewerkte (grijs gemaakte) achtergrond. Begrijp nie echt wat daar de bedoeling van was. En nu zie ik weer die foto van Marc maar nu is er helemaal geen achtergrond meer! scratch

De exacte locatie was te duidelijk zeker?
jos

Man Aantal berichten : 135
Leeftijd : 35
Hobby’s : vissen
Registration date : 24-07-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 24, 2009 6:27 pm

op de site van ws team staat ook de foto zonder achtergrond
alleen is er ook een foto met hij en de vis in het water maar je ziet alleen het water .
geheimzinnig gedoe allemaal .

http://www.ws-carpteam.eu/portal_nl/index.php?option=com_content&view=article&id=65:markbigfish&catid=1:latest-news&Itemid=53
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 25, 2009 12:39 pm

de redenen tot geheimzinnigheid zijn ook terecht nodig.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 25, 2009 1:04 pm

dikke bull shit allemaal vind ik persoonlijk!!

als je dan toch niet wil zeggen waar hem gevangen is, kom er dan niet mee naar buiten
en toch niet op zo een belachelijke manier van de acterground weg te houden scratch scratch
pfff insiders weten perfect waar die vis gevangen is!!

en vroeg of laat komt dat toch aant licht, en dan is al dat geheimdoenerij voor niets geweest Rolling Eyes Rolling Eyes
het weer is een top vis, die weer alleen door de elite mag gevangen worden!!
of de stropers .... (der elite)
joris peelman

joris peelman

Man Aantal berichten : 116
Leeftijd : 40
Hobby’s : vissen en ballooning
Registration date : 11-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 25, 2009 1:09 pm

stefan en tom, ik volg jullie voledig.
Ik moet het ook niet weten war hij zwemt, en het is maar best zo! Nu kan die vis rustig nog wa rondzwemmen zonder al te veel druk op hem wss, maar nekeer de goegemeente het allemaal weten ist gedaan met de rust, en wa gebeurt der dan met die vis...

Marc, proficiat. De visser ken ik persoonlijk ni, maar het aas waar hij hem mee gevangen heeft, heeft hem toch maar weer nekeer bewezen!!
Jorit Houpline

Jorit Houpline

Man Aantal berichten : 173
Leeftijd : 40
Hobby’s : vissen, feesies doen,...
Registration date : 19-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 25, 2009 1:44 pm

nice looking miror... great fish! cheers
Jean-Pierre Ketelslegers

Jean-Pierre Ketelslegers

Man Aantal berichten : 351
Leeftijd : 71
Hobby’s : vissen en fietsen
Registration date : 20-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 25, 2009 3:07 pm

stefan schreef:

Reden ? Welke ?
http://www.jempiescarpcorner.comoj.com
jean-claude francois

jean-claude francois

Man Aantal berichten : 293
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 01-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 25, 2009 5:59 pm

en vroeg of laat komt dat toch aant licht, en dan is al dat geheimdoenerij voor niets geweest
het weer is een top vis, die weer alleen door de elite mag gevangen worden!!
of de stropers .... (der elite)

dat is idd zo.
groeten
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 25, 2009 6:14 pm

joris peelman schreef:

De visser ken ik persoonlijk ni, maar het aas waar hij hem mee gevangen heeft, heeft hem toch maar weer nekeer bewezen!!

Denk dat je op dat moment met een ander aasje bezig was, onder de zelfde omstandigheden(massa's voorvoeren?), je die vis evengoed had gevangen...dergelijke boilievreters eten op sommige momenten alles om hun balg te vullen hé...

Weer een extra reclame voor WS, en voor het zelfde geld geld is die gevangen op een Dynamite fluo pop-upje op een bedje van particles...

Ben eerlijk gezegd niet aan die gast, niet dat ik hem persoonlijk ken, maar heb van een goeie vismaat die hem wel kent, al enkel spraakmakende verhaaltjes gehoord...om trots op te zijn Rolling Eyes.
Nu ja, vind het wel super dat ie zo'n bak kan vangen, dat verdient wel een ietsje aan respect, maar van die geheimdoenerij gaat het vloeibare schijt zo langs mijn benen lopen!! Loop er dan niet mee te koop ook, als toch niemand iets mag weten over hoe en waar....

Grtzzzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 25, 2009 8:25 pm

Zors schreef:
joris peelman schreef:

De visser ken ik persoonlijk ni, maar het aas waar hij hem mee gevangen heeft, heeft hem toch maar weer nekeer bewezen!!

Denk dat je op dat moment met een ander aasje bezig was, onder de zelfde omstandigheden(massa's voorvoeren?), je die vis evengoed had gevangen...dergelijke boilievreters eten op sommige momenten alles om hun balg te vullen hé...

Weer een extra reclame voor WS, en voor het zelfde geld geld is die gevangen op een Dynamite fluo pop-upje op een bedje van particles...

Ben eerlijk gezegd niet aan die gast, niet dat ik hem persoonlijk ken, maar heb van een goeie vismaat die hem wel kent, al enkel spraakmakende verhaaltjes gehoord...om trots op te zijn Rolling Eyes.
Nu ja, vind het wel super dat ie zo'n bak kan vangen, dat verdient wel een ietsje aan respect, maar van die geheimdoenerij gaat het vloeibare schijt zo langs mijn benen lopen!! Loop er dan niet mee te koop ook, als toch niemand iets mag weten over hoe en waar....

Grtzzzz

Amen cheers cheers
ben vermoesen

ben vermoesen

Man Aantal berichten : 266
Hobby’s : karpervissen natuurlijk
Registration date : 14-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 25, 2009 8:51 pm

idd zors,geef je groot gelijk,zal weer door de super eliten mogen bevist worden,
spijtige zaak ,al da geheimdoenerij
als er gewone visser een mooie grote vis vangt zijn de elites er eerste bij om je uit te vragen waar,hoe en wanneer,maar als zij ene vangen,ola opgepast,is een waterke top secret
maarja niks aan te doen
grtzzz
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 25, 2009 8:54 pm

Jip, .........
Ik vindt de geheimdoenerij ronduit balachelijk.... Shocked
Als er niets mag geweten zijn moet je er dan ook niets over posten, als de (bevoorrechte) personen in kwestie het water voor zich willen houden bewijzen ze nog maals hoe eerlijk alles verloopt en hoe 'elite' personen draaien in een 'elite' wereld.
In het belang van de vis noemen ze dat dan..........
Nee dikke bull-shit, u eigen ego en target beschermen noem ik zoiets .
Een zogezegde omerta die tot niets dient , alleen weet ik dat mijn vergunning (indien het om een openbaar water gaat) evenveel kost dan dat van anderen.
'ALS' ik ooit op dergelijk water mijn tijd vervis heb ik evenveel recht om zulks te vangen.
Dat het om een target gaat bestaat geen twijvel, terwijl er anderen van dromen zwijgen ze om hun eigen te beschermen en hun visserij.
Marc proficiat met je vangst, maar heb je ooit iets gevraagt om een boodschap te doen voor mij en je bent niet van u woord geweest, dus hoe ik over zulks personen denk ga ik niet uit de doeken doen.
Maar in ieder geval weinig van zijn woord.
Goed voor de aasfirma in kwestie, en mooie promo, de commerce moet draaien en daarvoor heb je publiciteit nodig.
In ieder geval topvis maar heb ook overal een beetje mijn bedenkingen erbij........
Greetz
ben vermoesen

ben vermoesen

Man Aantal berichten : 266
Hobby’s : karpervissen natuurlijk
Registration date : 14-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 26, 2009 5:59 am

amen.....
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 26, 2009 6:15 am

Das gesproken ...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 26, 2009 11:25 am

Jean-Pierre Ketelslegers schreef:
stefan schreef:

Zodat ze hun visserij daar kunnen doen!

Reden ? Welke ?
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord???   Nieuw Beneluxrecord??? - Pagina 2 Icon_minitime

Nieuw Beneluxrecord???
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ROLSERVICE NIEUW!
» Nieuw wereldrecord
» Nieuw beleid Fox????
» Nieuw Belgisch record?
» Nieuw Nederlands record

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum