Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? vr jun 26, 2009 6:40 pm
Inderdaad belachelijk al die zever, geheimdoenerij... Dacht dat vissen voor het plezier was , blijkbaar niet voor sommigen
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? vr jun 26, 2009 7:00 pm
Je kan het natuurlijk ook anders bezien. Waarom wil iedereen weten waar die vis gevangen is? Ik vind het een schone vangst en het interesseert mij geen zak waar die vis gevangen is eigenlijk Kan je zeggen het is geheimdoenerij, of kan je zeggen zijn andere aasgieren ? Ik denk dat tweede
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? vr jun 26, 2009 7:32 pm
Ik vind die geheimdoenerij allemaal dikke zever . Ik vind dat iedereen mag weten waar die vis gevangen is ! Maar het is zoals hier al gezegt is : vriendjespolitiek !!! Zo een zaken dat begint mij na 20 jaar karpervissen serieus mijn kl...ten uit te hangen . Het zijn altijd de elite die weten waar deze unieke exemplaren zitten ! En zo kunnen ze natuurlijk weer in de boekskes staan met hun supervangst ..... Triestig ...
Karpervissen .... : hobby of ik , ik , ik en de rest kan stikken ?
Mvg
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? za jun 27, 2009 8:06 am
Inderdaad, de sprake van hobby is al lang verdwenen. Hier is het nu van ik ik ik ben gesponsord en moet me bewijzen, en daarmee dus illegale dingen gaan doen, om deze soort vangsten te doen, en zo lekker in de kijker staan En dan zogezegd gevangen met boilies van merk (***) etc etc. Van mijn kant, aasgier. No way verlaag me niet tot dit zulkse praktijken, ik wil genieten van m'n hobby. Maar het schone gelijk hierboven reeds aangehaald, ook ik ga nu m'n 20e visjaar in als karpervisser, en begin van héél diene heisa de snuit er echt van vol te krijgen... ... ...
En wij als rechtgeaarde binnen de lijnen visser, worden ooit wel weer beboet door die personen die lak hebben aan alle regels. En dewelke zullen dan weer het hardst staan schreeuwen wanneer het weer ergens of iets misloopt...!!!, JUIST JA!
Ach...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? za jun 27, 2009 8:17 am
Goed gezegd Stefan !
Mvg waldo
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? za jun 27, 2009 11:15 am
waldo schreef:
Ik vind die geheimdoenerij allemaal dikke zever . Ik vind dat iedereen mag weten waar die vis gevangen is ! Maar het is zoals hier al gezegt is : vriendjespolitiek !!! Zo een zaken dat begint mij na 20 jaar karpervissen serieus mijn kl...ten uit te hangen . Het zijn altijd de elite die weten waar deze unieke exemplaren zitten ! En zo kunnen ze natuurlijk weer in de boekskes staan met hun supervangst ..... Triestig ...
Karpervissen .... : hobby of ik , ik , ik en de rest kan stikken ?
Mvg
Er zijn nog enkele kanalen waar ook unieke exemplaren zitten die zelden gevangen geweest zijn hoor...
Grt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? za jun 27, 2009 3:33 pm
Ge zoud op den duur bang zijn dat er een grote vis aan uwen haak hangt als ik dat hier allemaal lees.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? za jun 27, 2009 3:55 pm
Catteeuw Geert schreef:
Ge zoud op den duur bang zijn dat er een grote vis aan uwen haak hangt als ik dat hier allemaal lees.
Uhm, neen toch niet hoor. Ik gun het dus iedere karpervisser, maar het is soms de manier waarop.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? za jun 27, 2009 5:04 pm
ach het is een pracht vis, en tis hem gegunt (hem gevangen te hebben) maar al diene bull shit errond is gewoon weer om te lachen vind ik ....
Rob willemse
Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? za jun 27, 2009 8:08 pm
Proficiat voor deze super vangst
Laatst aangepast door robby op za jun 27, 2009 9:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? za jun 27, 2009 8:25 pm
wie een beetje op zoektocht gaat zal snel weten waar die vis zijn rondjes zwemt. Nadat gunther hem vorig jaar op 34 had is die nog eens uitgekomen geweest op 35kg maar dat record is niet geclaimd geweest. Is wel een vis die de 40 kg grens gaat passeren want op zeven jaar tijd is deze maar liefst twaalf kg bijgekomen.
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? za aug 22, 2009 11:00 am
De geheimdoenerij is voorbij vrees ik. Op een ander Belgisch forum komt een kerel in zijn eerste post naar buiten met het water . Natuurlijk krijgt hij er serieus van langs in enkele reacties en volledig terecht naar mijn mening. Jammer voor degenen die er een doel van maakten om deze vis te vangen, reglementair of niet buiten beschouwing gelaten. De overrompeling zal volgen zeker...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? za aug 22, 2009 11:40 am
das wel shit voor zij die er wilde of aant vissen zijn mij kan het niet veel schelen eigenlijk (zo zie je maar dat niets geheim is he) ...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? za aug 22, 2009 12:20 pm
Shit happens , vroeg of laat komt alles steeds uit ! Dus dat benelux record telt niet , is op illegale wijze tot stand gekomen ?
Grtzz Benny
Mark Hoedemakers
Aantal berichten : 337 Leeftijd : 44 Woonplaats : Kinrooi Hobby’s : Karpervissen Registration date : 25-05-08
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? za aug 22, 2009 5:14 pm
Dat was die kerel z'n allereerste post op dat forum. Dan nog niet eens onder zijn eigen naam. Duidelijk iemand die ontzettend gefrustreerd is...
Blijft toch lachen he, die karpervisserij van tegenwoordig.
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? za aug 22, 2009 5:44 pm
Benny schreef:
Shit happens , vroeg of laat komt alles steeds uit ! Dus dat benelux record telt niet , is op illegale wijze tot stand gekomen ?
Yep, iedereen gelijke kansen, gelijke middelen en dan spreken we van records. Usain Bolt was de snelste !! Geen discussie
Hopen nu dat ze met zwermen op dat water neerstrijken, maar ik zal er niet bij zijn !!!
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? za aug 22, 2009 6:22 pm
Welk forum,welk forum...... !!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? za aug 22, 2009 7:02 pm
niet DeCarpSaloon
Citaat :
Blijft toch lachen he, die karpervisserij van tegenwoordig
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? za aug 22, 2009 8:25 pm
In plaats van zo'n post te verwijderen, hebben ze het topic enkel gesloten zodat iedereen het toch nog kon lezen ... jammer
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? za aug 22, 2009 8:57 pm
Inderdaad heb het net ook gelezen !!ze zouden het beter direct verwijderen om alle problemen en kutdiscussies te vermijden!!!
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? za aug 22, 2009 10:36 pm
Mark Hoedemakers schreef:
Duidelijk iemand die ontzettend gefrustreerd is...
Idd. er loopt wat rond in het karperwereldje...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuw Beneluxrecord??? zo aug 23, 2009 12:10 pm
Ivan De Ridder schreef:
Mark Hoedemakers schreef:
Duidelijk iemand die ontzettend gefrustreerd is...
Idd. er loopt wat rond in het karperwereldje...
het is soms erg geworden, maar wat ik soms triest vind is dat je dan in vele post te lezen krijgt en vooral de jeugd, het was weer jong volk, de jeugd maak weer reputatie, en in grote lijnen wordt dit soms doorgetrokken over de gehele jeugd waardoor het soms verdomd moeilijk is om uw plaatsje te winnen ook al heb je het goed voor... in dit geval was het waarschijnlijk niet van een jeugdig persoon maar toch jammer dat het moet gebeuren... en idd ze zouden beter de volledige post verwijderen zoals santa zegt...