Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord vr jun 08, 2012 8:00 pm
Is idd van hongarije
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord zo jun 10, 2012 7:47 am
zot bestand zou ik zeggen, geef mij toch maar hombeek ipv een bokaal met (enorm) dikke vissen ps ieder zen ding hé
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord zo jun 10, 2012 7:49 am
Vissen komen van het balaton meer ....
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord zo jun 10, 2012 7:54 am
christoph segers schreef:
Vissen komen van het balaton meer ....
aardig plasje, daar zou ik dan wel met plezier vissen en nu zeker ik zie wat voor een vissen daar zwemmen
moest er iemand naar daar gaan, sign me in please
grtzzzzzzz
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord zo jun 10, 2012 1:33 pm
Vis komt origineel van Balaton maar zou eerder door vissers met netten gevangen zijn en daarna op putje gedumpt zijn om vol te vreten tot dit formaat. Ieder zijn smaak hé.
Jimmy Mignolet
Aantal berichten : 108 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bolderberg Hobby’s : Carp Fishing & PC Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord zo jun 10, 2012 1:36 pm
@ David, als ge die prijzen ziet, denk ik nie dat ge nog wilt gaan
christoph segers
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord zo jun 10, 2012 4:02 pm
En zit er vol van met zo een vissen van het balaton meer.....
Gunther Carton
Aantal berichten : 54 Leeftijd : 42 Woonplaats : Olsene Hobby’s : Vissen & Fietsen Registration date : 17-01-12
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord zo jun 10, 2012 4:49 pm
Zotte prijzen.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord zo jun 10, 2012 5:34 pm
Alle met zn allen naar daar ...
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord zo jun 10, 2012 5:55 pm
Wist niet dat het Balaton meer zo'n bakken huisvestte? Dacht dat je daar nooit moest zijn omwille van de vele kleine vis, en de kleine kans op een bak... Is die info juist, of eerder een gerucht?
Grtzzz
de pauw david
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord zo jun 10, 2012 6:35 pm
Jimmy Mignolet schreef:
@ David, als ge die prijzen ziet, denk ik nie dat ge nog wilt gaan
Hoeveel is het dan (voor het meer zelf dan hé,die put interesseert me niet ) ?
grtzzzzz
christoph segers
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord zo jun 10, 2012 7:42 pm
Google aqua lake eens....
roy van goor
Aantal berichten : 38 Leeftijd : 49 Woonplaats : maasbracht Hobby’s : vissen en vrouwen Registration date : 07-04-09
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord zo jun 10, 2012 7:45 pm
Hij bedoeld het Ballaton meer ..:-) Denk een vergunning van het lokale postkantoor..
Lorenz Cleymaet
Aantal berichten : 130 Leeftijd : 32 Woonplaats : Merendree (Oost-Vl) Hobby’s : Karpervissen en alles wat daarmee te maken heeft. Registration date : 25-01-11
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord zo jun 10, 2012 8:19 pm
Om van de ronduit belachelijke regels nog maar te zwijgen... visstek moet 's nachts verlicht zijn, eigen aas verboden, geen eigen boot, vissen van boven de 30kg mogen het water niet uit enz... Het nieuwe wereldrecord zegt mij alleszins geen bal
Guy Michiels
Aantal berichten : 199 Leeftijd : 44 Woonplaats : meerhout Hobby’s : vissen, gitaar spelen Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord ma jun 11, 2012 6:57 am
Wat een debiele regels allemaal! Als de oostblokkers hier komen smijten ze ze levend op de bbq...
Jo Wuyts
Aantal berichten : 77 Leeftijd : 52 Woonplaats : Menen Hobby’s : vissen Registration date : 02-12-11
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord ma jun 11, 2012 7:16 am
Ze claimen zelfs meer dan 100 vissen boven de 30 kg op een 11 hectare watertje....wat een trutput zeg...
de bruyne tom
Aantal berichten : 37 Leeftijd : 45 Woonplaats : st-l-houtem Hobby’s : carpe diem Registration date : 07-02-12
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord ma jun 11, 2012 9:29 am
wacht maar... toch zullen er in de toekomst nog velen hun heil gaan zoeken kutregels of niet , veel geld of niet, al dan niet gepikte vissen !!!! en dan maar pronken in zoveel mogelijk magazines met nog wa ondoordachte zever derbij
hoe sommigen toch kunnen zijn, men noemt zich dan karpervisser??
greetz
christoph segers
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord ma jun 11, 2012 9:33 am
nagel op de kop tom , 100 percent gelijk heb je
bocken roel
Aantal berichten : 60 Leeftijd : 42 Woonplaats : limburg Hobby’s : vissen vissen en vissen Registration date : 29-11-09
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord ma jun 11, 2012 10:01 am
Hadden we nu maar een 'vind ik leuk' knopje voor Tom zijn reactie
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord ma jun 11, 2012 10:28 am
Heel het ganse wereldrecordcircus heb ik al altijd erover gevonden. Of hoe men kon blijven artikels schrijven over de 16de vangst van dezelfde vis die 300gram zwaarder was.
En nu komt het wereldrecord van daar en gaat er volksverhuis zijn naar daar. Het zal zeker zijn publiek lokken, ze mogen zoveel vragen als ze willen, volk zal daar naar toe gaan.... Ik heb niets tegen goed beheerde betaalwateren, ver van. Vis er zelf graag een keer per jaar. Maar dit is er toch over
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord ma jun 11, 2012 10:41 am
david deman schreef:
Heel het ganse wereldrecordcircus heb ik al altijd erover gevonden. Of hoe men kon blijven artikels schrijven over de 16de vangst van dezelfde vis die 300gram zwaarder was.
En nu komt het wereldrecord van daar en gaat er volksverhuis zijn naar daar. Het zal zeker zijn publiek lokken, ze mogen zoveel vragen als ze willen, volk zal daar naar toe gaan.... Ik heb niets tegen goed beheerde betaalwateren, ver van. Vis er zelf graag een keer per jaar. Maar dit is er toch over
Is inderdaad zwaar erover!
mattijs celie
Aantal berichten : 48 Leeftijd : 40 Woonplaats : oost vlaanderen Hobby’s : vissen Registration date : 15-01-12
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord ma jun 11, 2012 1:05 pm
Er zijn in frankrijk ook van die volgestampte putjes met ongeveer dezelfde achtergrond en ja, daar zit het ook elke week vol..... 5ha groot en volgestampt met (gepikte!) 20kg+ vissen. En ik zie daar ook veel bekende gezichten met die vissen in de boekjes staan hoor... Ik vind het belachelijk om op zo een soort water te gaan vissen, je kan dan beter op forel gaan vissen in zo een kweekputje.
Wat het balaton meer betreft, daar zitten fameuze bakken op Het moeilijkste eraan is dat het een enorme slok water is,maar de kans op vis is er altijd door het enorme bestand aan karper.
Mocht het nieuwe wereldrecord daar gevangen zijn, dan was dit een prachtige vangst geweest en daar zou ik enorm veel respect voor hebben. Maar in dit geval zou ik liever een spiegel van 14kg vangen op openbaar water dan dit nieuwe wereldrecord. Maar zoals in elke hobby, iedereen zijn eigen smaak hé
Greets
de pauw david
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord ma jun 11, 2012 1:31 pm
roy van goor schreef:
Hij bedoeld het Ballaton meer ..:-) Denk een vergunning van het lokale postkantoor..
ik bedoel idd het ballaton meer, thanks roy ;-) grtzzzz
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord ma jun 11, 2012 2:19 pm