Verklaar u eens nader aub Jean-Pierre. Volgens mij is er op dit beheer weinig aan te merken, behalve dan dat het btw is.
Grtz
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord ma jun 11, 2012 10:01 pm
mattijs celie schreef:
Er zijn in frankrijk ook van die volgestampte putjes met ongeveer dezelfde achtergrond en ja, daar zit het ook elke week vol..... 5ha groot en volgestampt met (gepikte!) 20kg+ vissen. En ik zie daar ook veel bekende gezichten met die vissen in de boekjes staan hoor... Ik vind het belachelijk om op zo een soort water te gaan vissen, je kan dan beter op forel gaan vissen in zo een kweekputje.
Wat het balaton meer betreft, daar zitten fameuze bakken op Het moeilijkste eraan is dat het een enorme slok water is,maar de kans op vis is er altijd door het enorme bestand aan karper.
Mocht het nieuwe wereldrecord daar gevangen zijn, dan was dit een prachtige vangst geweest en daar zou ik enorm veel respect voor hebben. Maar in dit geval zou ik liever een spiegel van 14kg vangen op openbaar water dan dit nieuwe wereldrecord. Maar zoals in elke hobby, iedereen zijn eigen smaak hé
Greets
Groot gelijk Mattijs!
Grtz, Ivan
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: Nieuw wereldrecord di jun 12, 2012 5:34 am