Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: nieuwe molens nodig do jun 25, 2009 7:34 am
Baitrunners vind ik niet ideaal, geef mij maar bigpits met baitrunnerspoel. Ik ben zeer tevreden shimano biomaster xta gebruiker...
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: nieuwe molens nodig do jun 25, 2009 8:18 am
ik heb op mijn stokken de shimano ultegras xsa zitten. vis er al jaren mee. nog geen problemen mee gehad. ookal zijn ze al paar keer volledeig ondergedoppeld geweest int sop voor achter een vis tegaan. khad mij 2 nieuwe stokken gekocht en heb ook voor deze dezelfde molens gekocht. iets waar je vertrouwen in hebt en dat goed zijn werk doet verrander je nierap. maar natuurlijk smaken verschillen kwa gewicht en slip
greets
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: nieuwe molens nodig do jun 25, 2009 12:01 pm
"een vriend hebbende die al eens nieuw visgerief koopt" zegt em dan
ps ; veel succes ermee maatje
Gast Gast
Onderwerp: Re: nieuwe molens nodig do jun 25, 2009 12:42 pm
Ook niet mijn superfavoriet, deze BB LC, maar ze zullen zeker niet verkeerd zijn. suc6 ermee.
greetzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: nieuwe molens nodig di jun 30, 2009 2:35 pm
Ik heb nu ook al jaren die schimano ultegra.
Maar nu wil eens veranderen naar schimano spheros 12000fa.
Iemand ervaring met die molens?
Gast Gast
Onderwerp: Re: nieuwe molens nodig di jun 30, 2009 6:50 pm
greq schreef:
Ik heb nu ook al jaren die schimano ultegra.
Maar nu wil eens veranderen naar schimano spheros 12000fa.
Iemand ervaring met die molens?
Kben der net gaan kopen ze Spheros 12000."die slip é".