Aantal berichten : 48 Leeftijd : 40 Woonplaats : oost vlaanderen Hobby’s : vissen Registration date : 15-01-12
Onderwerp: nieuwe bivvy ma nov 12, 2012 3:03 pm
Iemand ervaring met de cocoon bivvy + overwrap van jrc? Ben me van plan om volgend jaar een nieuwe bivvy aan te schaffen. Is vooral bedoeld om korte nachtsessies (1 a 2 nachtjes) mee te doen. Belangrijkste vind ik dat hij stevig moet staan, deftig grondzeil en vooral waterdicht. Ik twijfel tussen de jrc cocoon bivvy en de trakker armo MKII (deze is heel wat duurder). Laat jullie maar horen indien ervaring met deze bivvy(s). Greets
Wim Van Overloop
Aantal berichten : 104 Leeftijd : 46 Woonplaats : Belsele Hobby’s : karpervissen Registration date : 03-12-08
Onderwerp: Re: nieuwe bivvy wo nov 14, 2012 12:47 am
Hey Matthijs als je aan beiden tenten gaat voelen ,en dan doel ik op het zeil, zal je direkt het verschil merken, in de dikte van het zeil.Dit zal mede ook het prijsverschil bepalen....maar of die jrc daarom minder is van kwaliteit.Het hangt volledig van jouw eisen af....
Johan Frans
Aantal berichten : 84 Leeftijd : 64 Woonplaats : St-Katelijne -Waver Hobby’s : vissen ,pc Registration date : 09-04-09
Onderwerp: Re: nieuwe bivvy wo nov 14, 2012 6:46 pm
Wim Van Overloop schreef:
Hey Matthijs als je aan beiden tenten gaat voelen ,en dan doel ik op het zeil, zal je direkt het verschil merken, in de dikte van het zeil.Dit zal mede ook het prijsverschil bepalen....maar of die jrc daarom minder is van kwaliteit.Het hangt volledig van jouw eisen af....
Trakker kopen ga je geen spijt van hebben
Grt
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: nieuwe bivvy wo nov 14, 2012 6:57 pm
Kmoet zeggen altijd ne "goedkopen"jrc gehad en vind dit topbivy's voor hetgeen ge betaald!!Nog nooit water binnen gehad en blift stevig staan bij veel wind...