Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Groats do jun 10, 2010 8:54 am
Kan iemand mij zeggen waar dat te verkrijgen is in west-vlaanderen?
Zou er ook graag eens mee vissen
Gast Gast
Onderwerp: Re: Groats do jun 10, 2010 9:11 am
gewoon in nen vogel winkel ofzo david... handel in voeders ofzo...
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Groats do jun 10, 2010 10:31 am
Ah oké merci, dus gewoon gepelde haver vragen in een veevoederzaak
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Groats do jun 10, 2010 11:01 am
david_deman schreef:
Ah oké merci, dus gewoon gepelde haver vragen in een veevoederzaak
david,
ik haal de mijne in zillebeke, kan nu wel nie op de naam komen.. tis van aan het rond punt van ieper richting zillebeke volgen...en ge vind et zo
ook zo een 13euro betaald ..
grt
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: Groats vr jun 11, 2010 8:51 am
[quote=" vliessaas(vleessaus ) [/quote]
belly makker,
gij vliegt achter den bbq als tzo ver is...
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Groats vr jun 11, 2010 9:13 am
zanko schreef:
[quote=" vliessaas(vleessaus )
belly makker,
gij vliegt achter den bbq als tzo ver is... [/quote] en tein mijnen baard in brand vliegen zekers??
david deman
Onderwerp: Re: Groats vr jun 11, 2010 9:24 am
Thx for the info Kleen !!
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Groats vr jun 11, 2010 8:51 pm
david_deman schreef:
Thx for the info Kleen !!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Groats do jun 17, 2010 2:26 pm
Hi,
Robby Malfliet schreef:
maat. De groats in nen Birco koker gooien is het meest ideale, maar ik heb da nie dus ik doe het zo:
Gewoon de emmer half vullen met groats. Dan kokend water tot bijna bovenaan de emmer over gieten, en gewoon laten staan voor een nachtje. En vergeet niet om de emmer op wat vellen karton te zetten, zo koelt het water nie af omwille van de koude vloer. Als de groats dan afgekoeld zijn dan doe ik er de kemp bij.
Robby,
Ik heb hier nog enkele vragen bij.
1. Even voor alle duidelijkheid; die kemp is toch al gekookt als je hem bij je haver gooit, hé ?
2. Welk % mengeling zou je aanraden, of is dat niet zo belangrijk ?
3. Als (extra) bewaarmiddel, zou het mss. handig zijn om op pakweg een 5 of 10 kg mengeling één kg zout of één kg suiker toe te voegen ?
4. Vis je daar dan nog altijd gewoon met bollen op, of met (kunst)zaadjes of iets dergelijks ?
Cheers,
Michel
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Groats do jun 17, 2010 8:05 pm
Michel, hier uw antwoorden:
1. Ik kook nu mijn kemp apart, en nadat ik de groats gekookt heb gooi ik alles bij mekaar.
2. Ik hou mij nie bezig met percentages of delen. Gewoon op 't zicht doe ik da altijd.
3. Ik voeg niks toe van bewaarmiddelen zoals zout of suiker. Da spul blijft na preparatie 2-3 weken goed, en da's meer dan genoeg voor mij.
4. Ge kunt er met alles bovenop vissen zegt mijn ervaring. Ik vis er met boilies op, tijgers, pinda's, nepmais... Maar ALTIJD gebalanceerd.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Groats vr jun 18, 2010 10:34 am
Hi,
Robby Malfliet schreef:
Michel, hier uw antwoorden:
1. Ik kook nu mijn kemp apart, en nadat ik de groats gekookt heb gooi ik alles bij mekaar.
2. Ik hou mij nie bezig met percentages of delen. Gewoon op 't zicht doe ik da altijd.
3. Ik voeg niks toe van bewaarmiddelen zoals zout of suiker. Da spul blijft na preparatie 2-3 weken goed, en da's meer dan genoeg voor mij.
4. Ge kunt er met alles bovenop vissen zegt mijn ervaring. Ik vis er met boilies op, tijgers, pinda's, nepmais... Maar ALTIJD gebalanceerd.
Thks, mate ! ! !
Cheers,
Michel
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Groats vr jun 18, 2010 11:37 am
Robby:4. Ge kunt er met alles bovenop vissen zegt mijn ervaring. Ik vis er met boilies op, tijgers, pinda's, nepmais... Maar ALTIJD gebalanceerd... asge zegt gebalanceerd,wiltge tein zeggen,da uw haakaas just drijft....en uw haak 'ligt'..ofda uw haak just van de grond komt .. thnx!
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Groats vr jun 18, 2010 3:12 pm
In mijn ogen wilt da zeggen dat mijn haakaas net de bodem raakt. En vanaf de miste beweging van ne vis terug in beweging geraakt.