Aantal berichten : 116 Leeftijd : 40 Woonplaats : Uitbergen Hobby’s : vissen en ballooning Registration date : 11-08-08
Onderwerp: Re: fighting dream complex ----franks lake---- wo apr 29, 2009 8:44 am
ik heb die dieptekaart mischien nog thuis staan, ik zal vanavond eens kijken. En franks lake is toch ook geen super makkelijk water. Moest ik er nog eens terug gaan koos ik voor het ander water opt domein, dat grotere. Das een magnifiek water waar er vroeger weinig op gevist werd.
Gast Gast
Onderwerp: Re: fighting dream complex ----franks lake---- wo mei 06, 2009 7:39 am
Ik moet da ook nog ergens hebben liggen, maar het kaartje is niet echt 100% maar het geeft wel een beeld. Zeer leuk water waar de beten niet zo dik vallen.
grtzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: fighting dream complex ----franks lake---- wo mei 06, 2009 1:48 pm
kzou er toch nie meer terug heen gaan!!! kheb een beter water nu ..... (maar ieder zen gedacht daarover natuurlijk)
Gast Gast
Onderwerp: Re: fighting dream complex ----franks lake---- wo mei 06, 2009 2:10 pm
Blackwater schreef:
kzou er toch nie meer terug heen gaan!!! kheb een beter water nu ..... (maar ieder zen gedacht daarover natuurlijk)
Ge kunt sky en franck's moeilijk vergelijken e tommy
grtzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: fighting dream complex ----franks lake---- wo mei 06, 2009 2:43 pm
idd das waar makker (maar mag men gedacht zeggen he)
Gast Gast
Onderwerp: Re: fighting dream complex ----franks lake---- wo mei 06, 2009 3:13 pm
Blackwater schreef:
idd das waar makker (maar mag men gedacht zeggen he)
best
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: fighting dream complex ----franks lake---- wo mei 06, 2009 6:46 pm
Blackwater schreef:
tja tommy,
gij ebt es slecht gevaren maar ik (en anderen !!) daarvoor nog nie...
en vo mij ist vooral om tijdsgebrek te doen en alsk eens tijd eb zoek ik vlug een waterke uit,en daarbij ene waar ik mijn vertrouwen in heb...want vergeet niet...JIJ hebt ooit dat water aangeprezen !!! dus gelieve dit nu nt af te breken als andere er eens willen vissen..want tis er leuk zitten en der is kans op een schone vis (niet gepikte!)
zeiken zullen we altijd blijven doen...en begint echt serieus beu te worden ... kan nog tal van voorbeelden aangeven...
nu ja...
geniet er gewoon van !!!
greg
Gast Gast
Onderwerp: Re: fighting dream complex ----franks lake---- do mei 07, 2009 1:29 pm
heb ik nu iets verkeerd gezegt ik word het ook beu (dat ik MIJN gedacht niet meer mag zeggen) ik val niemand aan of richt men antwoord niet aan iemand, ik stel alleen maar vast wat ik ondervonden heb, meer niet (en als iemand daar wil gaan vissen) be my guest!!
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: fighting dream complex ----franks lake---- do mei 07, 2009 4:16 pm
Hey mannen , Niet kakken op elkaar e, de een heeft positieve de ander negatieve ervaringen op bepaalde wateren... Ikzelf heb ook al in France op la horre een kutsessie gehad,... De vroegere wachter een oude militair heeft me het bloed van onder mijn nagels gehaald. En als het potje overkookt bij mij.... Met als gevolg veel geld mogen betalen. Maar ieder zijn visserij zou ik zeggen, nogmaals smaken verschillen en meningen ook... Informatie is van belang,... Back on topic , gasten...
Gast Gast
Onderwerp: Re: fighting dream complex ----franks lake---- do mei 07, 2009 4:41 pm
amen, idd back on topic ....
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: fighting dream complex ----franks lake---- do mei 07, 2009 4:56 pm
exos schreef:
Ikzelf heb ook al in France op la horre een kutsessie gehad,... De vroegere wachter een oude militair heeft me het bloed van onder mijn nagels gehaald.
Patrice? Hoe kunt ge daar nu problemen mee hebben...
Ik heb er echt nooit zever mee gehad. Met Veronique (zijn vrouw) kwam ik zelfs heel goe overeen. Moest destijds mijn vers stokbrood elke ochtend nie betalen toen ik naar huis vertrok...
De nieuwe La Horre bailiff Rob blijkt ook heel ok.
Sorry back on topic.
Ben van de Linde
Aantal berichten : 91 Leeftijd : 49 Woonplaats : Mechelen Hobby’s : Vissen, hockey en de vrouwen Registration date : 27-06-08
Onderwerp: Re: fighting dream complex ----franks lake---- do mei 07, 2009 6:17 pm
je STOK(brood) ... ... en de zijn vrouw ... hoe toepasselijk ....
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: franks lake do mei 07, 2009 7:12 pm
da zal wel ma ne picollo geweest zijn he robby
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: fighting dream complex ----franks lake---- zo mei 10, 2009 8:13 pm
Hela hela geen verkeerde conclusies trekken hé mannekes...
Gast Gast
Onderwerp: Re: fighting dream complex ----franks lake---- zo jun 28, 2009 2:57 pm
francks lake is best ok... niet duur;. schoon omgeving ma nie makkelijk om te vissen. Soms staat de schatkist wijd open maar die momenten zijn eerder zeer beperkt. meestal is het werken voor vis.
Ik vis er nog af en toe maar weet ook beter oorden :-)
Verder.... kga het boelke hier nie op gang trekken maar khoor toch een pak meer negatieve dingen van skylake dan fighting dream! zelf kank daar nie over oordelen want heb skylake nog niet bevist en dat zal er ook niet van komen.
@joris peelman : als ge graag blankt of enkel grassen vangt moet ge zeker het grote water doen! Zoniet zouk het op franks lake houden!
kleen... keep me posted how you got on... want khoor kik u nemeer!
btw : er is een 27kg twotone gevangen in april op stek 11... maw nieuw lake record. maat van mij had in april ook een 23,8spiegel... prachtige vis!
Ik zie sommige vissen terugkeren in vangsten van anderen en hieruit blijkt dat ze vrij goed tot snel groeien!
wie info nodig heeft, pm me . Doe frank gerust de groeten van mij als je gaat!