Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)

Ga naar beneden 
+3
Antonie De Naeghel
bart polyn
Tommy De Cleen
7 plaatsers
AuteurBericht
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 54
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 23-03-08

Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Empty
BerichtOnderwerp: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimezo maa 23, 2008 12:22 pm

Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Maison

maison de lac bleu is zo een complex waters (4 in totaal)
weer voor zij die niet op een euro moeten kijken, om een fijne vis vankantie te hebben
met de kans op heel grote vissen.
maison du lac bleu (één van de waters uit de free korda dvd) heeft 4 waters
etang joly, etang genetries, etang neuf en etang pirouet (waar de korda film werd gemaakt)

Er is in Augustus de moogelijkheid om te vissen met de selve drive (drive and survive) formule en dat zou op ongeveer €450 komen, niet goedkoop ik weet het!!
Maar zoals ik al zij, is het voor diegene die het wel willen betalen.

Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Maisonwaters

En deze vissen zijn het bewijs dat er een enorm groot bestant aan grote vissen zit, op alle 4 de waters!!
Kijk zeker eens op hun website (en kijk ook naar de newsletter PDF)
http://www.maisondulacbleu.com/

Ik persoonlijk, vind dit een leuke besteming en zeker de moeite, als je het geld er voor over hebt

Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Maisonfish

Extra info,
Van den 2de Aug (zaterdag) tot den 9de Aug (zaterdag) nog 4 plaatsen vrij
Van den 9de Aug (zaterdag) tot den 16de Aug (zaterdag) nog 15 plaatsen vrij
Van den 16de Aug (zaterdag) tot den 23st Aug (zaterdag) nog 4 plaatsen vrij
En van den 30st Aug (zaterdag) tot den 6de Sept (zaterdag) nog één plaats vrij

Je kunt Ray Harris altijd contakteren, op 0044 7850394306 of info@ashfordtackle.co.uk
in engeland
Of je kunt ook altijd Nick Davies in frankrijk contacteren op 0033 254381748 of nickdavies@free.fr

Joe Morgan (iemand die ik redelijk goe ken) viste er vorig jaar een droom sessie bijeen!!
Joe ving vissen van 42lb (19kg+), 47lb (21kg+), 49lb (22kg+), 52lb (23kg+), 52lb (23kg+), 54lb (24kg+), 58lb (26kg+), 58lb (26kg+) en 61lb+ (28kg+)

De bron van dit article = het carpology magaziene

Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Joeatmaison

Nog meer info, er zijn dus zoals jullie al weten 4 waters waar je op kunt vissen!
Water 1, is Etang Joly het heeft 5 eilanden en er zijn 12 stekken.
Water 2, Etang Neuf heeft 8 eilanden en er zijn 9 stekken.
Water 3, Etang Genetries heeft 3 eilanden en er zijn 10 stekken.
En water 4, Etang Pirouet heeft 5 eilanden en er zijn 7 stekken.
Als je boekt, kun je gelijk op welk water vissen!
Bij aankomst, op zaterdag (aankost is altijd op een zaterdag) word er rond de waters gewandeld, waar ge de nodige info krijgt!
Na de wandeling, trekt iedere visser een numer (uit de hoed) en dan kan hij kiezen, op welk water en welke stek hij wil bevissen.
Bij niet volboeking is het mogelijk om te verkassen.

Zo als ik over nog meer info beschik zet ik ze hier wel neer

Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Lakmap
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimema sep 08, 2008 7:55 pm

volgens mij weten ! ik heb er gevist mogen er geen nederlanders en belgen daar vissen
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimema sep 08, 2008 7:58 pm

Ohhhh das iets nieuw (jij bent toch ook Nederlander Co??)
sinds waneer mag dat niet meer???
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimema sep 15, 2008 5:12 am

ik heb er gevist met korda van daar dat het mocht
de eigenaar heeft mij dit vertel omdat mensen uit belgie en nederland vis hebben gemerkt (geknipt)
ik heb hem nog geprobeert om van gedachte te veranderen maar hij wist 100 % zeker dat het nederlanders en belgen waren
ik voelde mijn zeer kut hier over het was net of hij het ook in mijn schoenen wouw schuiven
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimema sep 15, 2008 7:20 am

co korda schreef:
de eigenaar heeft mij dit vertel omdat mensen uit belgie en nederland vis hebben gemerkt (geknipt)
ik heb hem nog geprobeert om van gedachte te veranderen maar hij wist 100 % zeker dat het nederlanders en belgen waren
ik voelde mijn zeer kut hier over het was net of hij het ook in mijn schoenen wouw schuiven

Als de eigenaar dan toch zo zeker weet dat het Nederlanders en Belgen geweest zijn (waarschijnlijk omdat hij weet welke vissen deze gevangen hebben) dan moet het toch niet moeilijk zijn om deze mensen hun identiteit te achterhalen en ze zo terecht levenslang weigeren op zijn waters. Maar om nu heel Belgie en Nederland te weigeren?? Vind ik toch wat kortzichtig Rolling Eyes
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimema sep 15, 2008 7:45 am

Berre schreef:
co korda schreef:

Als de eigenaar dan toch zo zeker weet dat het Nederlanders en Belgen geweest zijn (waarschijnlijk omdat hij weet welke vissen deze gevangen hebben) dan moet het toch niet moeilijk zijn om deze mensen hun identiteit te achterhalen en ze zo terecht levenslang weigeren op zijn waters. Maar om nu heel Belgie en Nederland te weigeren?? Vind ik toch wat kortzichtig Rolling Eyes

Ja inderdaad is heel kortzichtig scratch scratch scratch
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimema sep 22, 2008 3:59 pm

dat ben ik met jullie eens maar hij neemt geen risico zegd hij dat het weer gebeurt
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimema sep 22, 2008 4:06 pm

Ik begrijp dat wel, maar als er mensen zijn die toch naar dit water willen gaan
zou ik contact opnemen met nickdavies@free.fr en zeggen dat je wil gaan en dat ge weet over de probs
met het knipen en markeren van vissen door somige belgen of nederlanders
en te verklaren dat jij dit niet doet!!

Er werd me dit gezgt op een engels forum (na men uiteenzeting over het probleem)
en enkele zijden me, om eerst contact op te nemen met Nick.

succes voor zij die er gaan vissen .....
bart polyn

bart polyn

Man Aantal berichten : 806
Leeftijd : 43
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimedi sep 23, 2008 8:45 am

Ben net even op de site geweest.Wat een vissen!!Iemand van plan om 450 euro te betalen voor een weekje? cheers
Antonie De Naeghel

Antonie De Naeghel

Man Aantal berichten : 322
Leeftijd : 41
Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin
Registration date : 07-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimedi jan 13, 2009 6:39 pm

2009 blijkt een volledig seizoen drive en survive te zijn. Als je met meerdere gaat, zakt de prijs, wat wel interessant is.
vb alleen betaal je 325£, met 4 man betaal je elk 250£. Ook is er de mogelijkheid om een volledig meer af te huren, vb: Pirouet, met 5 man voor 1250£.
Is toch een hele verbetering als je dergellijk water met kennissen kan bevissen ipv een loting eens je ter plaatse bent.

Mss iets om hier eens met enkele leden te doen, ikzelf mss in 2010, zeker dit jaar niet meer.
Grtz
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimedi jan 13, 2009 6:51 pm

Heb ik ook net op Carpforum.co.uk gelezen.

Ziet er ook heel interessant uit. Een paar kennissen van mij van op da forum zijn er al geweest. Zien er mij allemaal leuke waterkes uit. Het blijkt dat da Lac Pirouet zowat het meest geliefde is, al zit er op alle wateren wel goeie vissen op.
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimezo nov 29, 2009 9:52 am

Net gehoord dat het befaamde Maison du lac Bleu verkocht is.
Alle boekingen met directe ingang geschrapt!
De gedupeerden hebben wel een cheque teruggekregen.

Het bedrag moet ongehoord hoog zijn...
Danny Fairbrass heeft een paar jaar geleden alle mogelijke pogingen gedaan om het water in bezit te krijgen, nadat hij er met team Korda een heel geslaagde video heeft gedraaid (veel dikke vissen). Maar de eigenaar wou nie verkopen, ondanks het grove geld dat Danny wou betalen naar verluid. Daarom heeft hij daarna St.-Christophe (nu Gigantica) gekocht.
En nu is het dus toch verkocht. Nog geen info of het domein terug gaat gebruikt worden voor de visserij of niet. Neutral
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimezo nov 29, 2009 11:05 am

zou mij niets verbazen ..... dat Danny dan toch ????? of is er al meer info bekent ???
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimezo nov 29, 2009 11:28 am

Als het Danny moest geweest zijn dan zou dat wel al geweten zijn nu denk ik hoor Gerard.

Meer info heb ik nog nie.

Ik vind het wel spijtig dat het verkocht is, want het water stond op mijn lijstje voor de nabije toekomst.
Hopen dat het toch open blijft voor de visserij. Maar dan moet ge natuurlijk direct ook hopen dat de nieuwe eigenaar een beetje ne serieuze mens is. De mensen die tot op heden ter plaatse het water beheerden (Nick en Cindy) waren heel aangename mensen naar 't schijnt.
Tim Lomans

Tim Lomans

Man Aantal berichten : 195
Leeftijd : 36
Hobby’s : Karpervissen, drummen.
Registration date : 01-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimezo nov 29, 2009 2:23 pm

Ik heb vernomen dat het meer verkocht is aan iemand die er niet verder wil gaan als Fishery. De vissen zouden naar een nieuw water gaan van de huidige eigenaar?

Gr Tim
http://www.skv-karpertrips.nl
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimewo jan 20, 2010 5:12 pm

‘MAISON VENUE SOLD’

The popular big carp venue Le Pirouet in France operated by Maison du Lac Bleu Ltd has been sold.

The offer for the 250 acre site came in November and a sale agreement for the property was made with the buyer in only 3 weeks.
Because of the property sale all customer bookings for 2010 have had to be cancelled.

We are very sorry to disappoint our customers and have notified them all and refunded their deposits in full, as quickly as possible,
to give them the best opportunity to make alternative arrangements for 2010."

Maison have not sold their big carp, the carp are being given a holiday whilst a new site for Maison is located.
Our plan is to use our experience, the Maison brand and our big carp to create another top carp fishery in France.

Nick and Cindy would like to take this opportunity to thank all our customers for their support over the years
and we very much hope to see you again very soon.
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimevr mei 21, 2010 9:18 am

Kheb net Zors al gecontacteerd, want die zit aan de Maas tot maandag.

Efkes afwachten, meer kunnen we nie doen zeker?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimevr mei 21, 2010 1:07 pm

Robby mis ik hier iets of (waar gaat het over anders) ....
Rob willemse

Rob willemse

Man Aantal berichten : 117
Leeftijd : 58
Hobby’s : darten
Registration date : 15-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimevr mei 21, 2010 3:22 pm

Robby zit al aan de pintjes Very Happy Very Happy
Filip Van Herreweghe

Filip Van Herreweghe

Man Aantal berichten : 138
Hobby’s : Vissen
Registration date : 14-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitimevr mei 21, 2010 3:38 pm

robby schreef:
Robby zit al aan de pintjes Very Happy Very Happy

Da's nooit verkeerd. drunken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)   Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater) Icon_minitime

Maison De Lac Bleu complex (Betaalwater)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» brocard (betaalwater)
» Lac Du Villedon (Betaalwater)
» Boysaway complex
» Goncourt complex
» Etang du Roivre Moorland fisheries (Betaalwater)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Waar Vissen? :: Frankrijk-
Ga naar: